Turkish Tea Time deel 4

@Meiden jullie zijn TE ERG!!! Zo te lezen moet het gezellig geweest zijn denk ik zo maar eens!!!

@Jill, ik ben ff jonger dan jij(42) Maar voel met 24!! Wij hebben wel airco, een split-level zoals dat heet(zoals die in de hotels) en wel in de slaapkamer.DUZZZ toen wij om 12 uur plat gingen gingen de luiken dicht en waren we knock-out!!! Ik ben trouwens ook gestopt met roken, nu 10 maanden terug, rook nog steeds niet, ook geen haaltje genomen en voel me GIGA-KNAP!!! EN TROTS!!! Ook ik heb 30 jaar gerookt(ongeveer) en rookte een stevig pak per dag!

Alle anderen: Kletsmajoors, en ik nog echt lezen ook, vind het slap-kletsen ook gezellig trouwens

Vanmorgen eens naar de kapper. Moet mn ondeugend blond verstoppen onder mooi kastanje bruin!! En over 7 weken zitten we daar, dus dan moet het nog eens gedaan zijn. Kan nu ff niet daar dus moet hier gedaan worden(te lang om uit te leggen, maar kapper heeft mn haar verpest en nu betalen zij het meeste!)
Tot straks!!
:wave:

Het regent het regent de pannetjes worden nat!!!

Ohhh ga bijna in mn blote kont buiten dansen!!! Hopelijk word het nu ook iets frisser!!!
Nog meer regen ergens???

Wooooow ! Blijkbaar was de 500 zonder enige moeite haalbaar ! Jullie hebben na mijn slapen gaan nog maar liefst 125 berichten gepost ! Komt vast door de warmte dat jullie niet konden slapen ? Geloof mn ogen bijna niet!

Haha ben even aan het bijlezen, blijkbaar heb je genoeg hulp gekregen LInda ! :wink:

@Beps: succes bij de kapper , laat je niet doen ! Ik ga ook naar de kapper maar om te gaan werken hihi :wink:

Nu me eerst gaan douchen ! Van een verslaving aan dit forum gesproken ! Mijn eerste bezigheid als ik opsta: laptop aan en direct naar het forum komen !

GOEDEMORGEN DAMES!!!:wave:

Het beloofd een hete dag te worden pffffffffff niet te doen ik ga zo effe naar de markt.

Beppie als je terug bent even je koppie laten ze zien he!
Ja leuk he dat laatste zetje hadden we net effe nodig.

@Jill: Hete dag ??? Ging toch mooi weer zijn maar onder de 30°C ?

Good morning ladies :laugh:
Regen bij jullie Beppie? Sev en Jill is het bij jullie niet warm? Hier is het al weer 34 graden en een strak blauwe lucht dus het beloofd weer wat vandaag.

Nou, mar, volgens mij hebben jullie ons weer van gisteren. Het heeft vanacht hier goed geonweerd en geregend en gehageld ! Waardoor de grootste verstikkende warmte is afgenomen. Het is vandaag wel nog warm, maar vergeleken bij gisteren, is het nu aangenaam, je kan tenminste eens buiten komen vandaag ! En nu en dan een verfrissend windje :smiley:

Volgens mij is het hier nog onder de 30°C alhoewel … Maar zeker geen 35 zoals gisteren !

goed gekletst nog dames!! op naar deel 5!! vandaag?
kan ik niet mee kletsen ga lkkr zwemmen…nog steeds erg warm hier…ff allerlei lekkere dingen klaar maken;)
dan kunnen we over een half uurtje vertrekken…

tot straks…(K)(K)

Heeft hier vannacht wel hard gewaaid maar geen onweer.

@Filiz
Veel plezier aan het water!!!

Véél plezier Filiz !

Ga ff naar de tickets van mn zus gaan kijken. Ze heeft deze week een weekje turkije geboekt, ook kusadasi maar dan een ander hotelletje met haar vriend. Betekend dus dat wij twee dagen later haar gaan vergezellen, maar wij blijven 10 dagen dus zij gaat eerder weg… Zo is de hele familie toch weer gezellig samen op reis :smiley:

Jezus… Jullie kunnen echt veel lullen!!! Haha ik ga alleen niet alles teruglezen hoor!! Zaterdag ga ik op de fiets!!! naar de zwarte markt om daar een telefoon te gaan kopen:D:D:)

x

@Cyn: Is goed voor je lijn ook, is Sonja weer trots op je!!!
@Marion: Nou het was 1 regenbui, daarna nog iets bewolkt en sinds 1 uurtje is het zonnetje er weer en is het bloedbenauwd
@Jill: Doe voorzichtig, het is echt te warm, en bij jou is het nog erger, want je hebt minder verplaatsingswind(dat zegt mn moeder altijd als ze in haar zitlopertje hihi zit! Zij gaat ook veel per rolstoel!)
@Sev: de haartjes zitten weer netjes, het is een mooie camouflage voor mijn ondeugende haartjes, en voel me meteen 20 jaar jonger(Waar is mn luier!!)

Meiden ik houd het zo niet vol!!!
Later maar weer

Maar Cyn toch!!! Ga je echt niet alles lezen? Hebben we juist speciaal voor jou allemaal geschreven :wink:

Meiden sorry dat ik gister zo ineens weg was maar we hebben 4 uur zonder stroom gezeten :mad: