Ha ha ja zo had ik het nog niet bekeken.
Maar Marion er bestaat een toestelletje waar je alles van je pc op kunt copieren,hebben wij ook pas gedaan,ben je toch niet alles kwijt als je af en toe een update maakt.
Kost 100 euro geloof ik
Gegevens zijn dan niet weg hoor. Maken telkens een back-up en iedere 2 weken worden de gegevens nog verzonden naar een automatiseringsbedrijf.
O gelukkig anders heb je echt een probleem.
Reputatiekracht heeft idd met het aantal post te maken. Vliegt omhoog als we zo door gaan.
Ja dacht al zoiets,ik heb heel lang hetzelfde gehad en de laatste dagen vliegt het de hoogte in.
Net als mijn gewicht haha is dat tenminste goed in evenwicht
Heb je lucifers? Hangt ondertussen al voor 3 kwart dicht :laugh: :asleep: .
Ja hoor ik heb er ook van die hele lange die ik voor de barbeque gebruik,maar meid ga toch lekker slapen straks val je nog achter je pc in slaap.
Dat wil ik niet op mijn geweten.
Dat gewicht wil wel stijgen met dit weer. Houd volgens mij een bult vocht vast, lijk wel een kameel :sad:
Ja dat weet ik wel zeker,ik slik ook nog morfine en volgens mij komen daar ook de nodige kilo´s van,en dan krijg ik nog om de paar weken een kuur van spuiten huppakee weer een paar kilo maar ik krijg er niks vanaf.
Ja en dan die rolstoel,ik beweeg nog heel weinig en dat terwijl ik vroeger een bezige bij was.
Ga ook zo meteen maar maken er eerst nog ff een rond getal van toch? Heb jij nog geen slaap dan?
Nee ik heb snachts meer energie dan overdag,ik ga eigenlijk nppit voor een uur of 4 slapen.
Dat is al een paar jaar zo,niks helpt geen slaappillen niks
Geloof ik direct, heb ook een poos niet goed kunnen lopen en dan vliegen de kilo’s er aan!
Niks aan te doen helaas,en zelfs dieeten helpt niet,heb echt al vanalles geprobeerd.
Marion bij 600 stoppen we he voor je helemaal k.o bent goed?
Heb je die topic nog kunnen vinden waar je dat baantje wilde plaatsen?
Jawel zag het staan maar eerst even aan die vriend vragen wat er precies op moet staan.
Marion maak jij die nummer 600 maar vol zo meteen
Ja goed, was ook van plan om bij 600 te stoppen. Zit jij hier zielig helemaal alleen :sad: . Of ga je in de uppie door tot de 1000
?
Zou me wel een mop zijn zeg, morgenvroeg deel 5 :laugh: !!!
Ik ga je wel alvast goede nacht wensen,slaap lekker sweet dreams en morgen gezond weer op.
Jij ook weltruste meissie, mooie dromen en hoop dat je nog wat slaap krijgt vannacht!
600