Turkish Tea Time deel 4

Ach ik weet het niet,ik ken mensen die nooit gerookt hebben en gestorven zijn aan longkanker.
En mijn oma het lieve mens is 86 geworden en rookte 60 sigaretten per dag tot aan haar dood.

Marion je gaat me toch niet vertellen dat wij vandaag nog die 1000 moeten halen he

Wat is je streven?

Ja erg gemeen zijn wij :laugh: :whistle: :ninja: :sad: :embarrese :wink:

Gaat Ze Ons Ooit Nog Vergeven???

Geen flauw idee, heb er nog helemaal niet over na gedacht, de 1000 zullen we wel niet halen met ons 2-tjes. Zou helemaal lachen zijn. Ga door tot mijn ogen helemaal dicht vallen. Hangt nu al halverwege.

Tuurlijk gaat ze ons vergeven. Zijn toch allemaal schatten hier!!!

Wij zullen het dan met zn tweetjes moeten doen momenteel nog de enige op het forum.
Pffffffff dat wordt zweten

Wil je niet lezen…dan begin je gewoon weer met posten …toch?

Ha ha ik zal je wat lucifers sturen kun je ze open houden.
En dat is waar is echt een te gek forum hier.

Ja dat is ook waar,en daar zit het hem nu,ik wil altijd bijlezen maar eer ik een betje bij ben dan staan er weer een hoop pagina´s bij.
Vandaar dat ik vandaag maar de hele dag online ben gebleven hoef ik niet bij te lezen en kan alles blijven volgen.

Maar Marion als het begint te onweren ben ik pleite,dan stik ik van de angst en sluit meteen af.
Het is maar dat je het weet.

Zweten doen we toch wel Jill, is het niet achter de computer dan drijf je je bed wel uit.

Nee ikke niet airco weet je nog?

Cyn zou blij zijn als het hier gaat onweren haha scheelt weer een paar pagina`s

Geluksvogel met die airco!!
Snap ik hoor…als het hier begint te onweren sluit ik ook de boel af. Hadden vorig jaar ook al de computer naar de filistijnen door het onweer. Zit alles op van het bedrijf dus moet ik mee uitkijken. Geloof niet dat het hier vanavond los gaat barsten.

begint lekker te waaien maar volgens mij is het Sahara wind of zo koelt niks af

Jeetje dat is ook wat he,als je dan alles kwijt bent begin maar.
Mijn man had een uurtje geleden op de meteo gekeken was op een 10 km van hier aan het onweren.
Ik zit nu nog alleen op maar kijk af en toe even hoe het buiten is,vertrouw het niet;

Zouden er meer blij zijn, is het niet om de pagina’s dan is het wel dat het dan wat afkoelt.

Wat betekent dat eigenlijk reputatiekracht? heeft dat te maken met het aantal postings?