Turkish Tea Time deel 4

Miere en Bloem slaap lekker en sweat dreams,see you tomorrow!!!

O marion wat een verhaal,hahaha ik lig hier in een deuk.

Ja geen overbodige luxe een airco met dit weer,tot nog toe was het in huis nog te doen maar nu pfffffffff ik zit hier te puffen als een ouwe stoomtrein

Truste Miere en Bloem!!

eigenlijk gek he dat je van overal ter wereld met elkaar kunt blijven kletsen Bloem in gran canaria,zo ver weg en toch zo dichtbij

ik heb zo zin in een sigaret !!!

Is net een sauna hier binnen! Alles staat tegen elkaar open maar geen zuchtje wind. Terwijl het buiten nu zooooooooo lekker is. Jammer van die prikbeesten. Zou anders bijna in staat zijn om buiten te gaan bivakeren vannacht.

Wil je een virtueel trekje van de mijne?

Om dan morgen gek van de jeuk wakker te worden en zo rood als een kreeft vvan het krabben,nee ik slaap lekker binnen.
Maar nu nog effe niet

Jaaaaaaaaa lekker en dan heb ik toch niet gezondigd he

ooooooooo jeeeeeeeeee Marion,durf jij nog verder we zitten op 550 en we hadden Cyn beloofd niet verder te gaan als 400 geloof ik

http://www.crohnsite.be/images/sigaret.gif

[URL=“http://images.picsearch.com/is?2i9soIhFHYTOnacz_dvebUkAV98mTb1XQoXqTeI7I5g”]
Nee hoor, dan heb je niet gezondigd!!

O wat lekker wordt er wel helemaal dizzy van

er is maar een ding gemakkelijker geworden,als ik ergens binnenkom zoek ik niet meer naar asbakken om te zien f er gerookt mag worden.

Ik had eigenlijk nooit ergens last van,hoeste niet had gewoon eetlust en mijn smaakpupillen hadden er ook niet onder te lijden dus had ik weinig pluspunten om te stoppen.
Afgezien van het geld wat ik uitspaar natuurlijk.

Ik ga eens zoekenop het forum hier stond ergens een topic om werk aan te bieden in Turkije,die vriend van ons zoekt iemand die redelijk wat talen kan,ik zou het hier eens kunnen proberen.

Ach Jill, we hebben de belofte aan Cyn toch al gebroken. Maakt die 150 posts ook niet meer uit. Gaan dan maar voor het record topic vullen!

SORRY CYN :embarrese !!!

Ach ja waarom niet of ze er nu 100 of 300 moet lezen hahaha ,eigenlijk wel heel gemeen van ons he.

En een grotere kans om gezond te blijven!

Ja sorry Cyn,we kunnen het niet laten,we maken het wel goed vliegen morgen even op het tapijt naar Turkije.