Klopt, neem me ook telkens voor om er niet meer in te trappen maar dan krijgt hij het weer kado van de een of ander. Deze keer moet hij alles zelf betalen dus dan stopt hij heus wel een keer. De spaarpot is een keer leeg!!
Ja die kinderen denken maar dat het allemaal niks kostndus is wel goed van jou dat je het hem zelf laat betalen zodat ze beseffen wat het allemaal kost.
Gelukkig zijn die van ons al volwassen dus dat is voorbij,maar dan zijn er ook weer andere zaken die ze willen.
VON
Zie dat je ook online bent. Hoe is het met je meissie, en met je moeder? Heb je mss ook nog iets van Akasha gehoord. Jullie kennen elkaar toch van het Kreta-reisje of heb ik dat verkeerd begrepen??
Denken idd dat het maar allemaal aan komt waaien. Vorig jaar bleef hij ook aan het vragen, dacht er simpel af te komen en zei hem dat mijn geld op was. Ach mam, dan lopen we snel even naar de muur, haal je gewoon weer ff nieuw geld. Begint nu toch wel te dagen dat je niet oneindig aan het pinnen kunt blijven
Zooooooo , alles bijgelezen, jullie zijn echt niet normaal.
Ben net thuis bij Marjan vandaan, lekker gegeten en gezellig gekletst, wel buiten en wel heet!
@ Jill, je bent echt niet de enige ouwe taart hier, hoor, volgens mij ben ik de oudste!(50)
@Ja, Vonnie, hoe is het ermee?
@Bloem, bestel ff een roseetje met ijs voor mij, kom ik er zo an!
Kletskousen!
**
Dikke XXXxxx, Mar
HAha ja leuk he die reacties van die kinderen,al kunnen ze soms ook opmerkingen maken waarbij je door de grond zou zakken.
Onze jongste was een jaar of 5 staan we aan de kassa ergens,roepthij keihard KIJK MAMA DAAR KOMT PAS EEN LELIJKE MEVROUW,EN ZE HEEFT OOK NOG EEN SNOR…ik wist niet waar ik moest kijken en ik fluister ssssssssssttttttt zoiets zeg je toch niet
En hij JAWEL WANT HET IS TOCH ZO EN DE WAARHEID MAG GEZEGD WORDEN;
ik weet niet meer hoe snel ik die winkel uit moest komen.
@Mar
Hebben echt een steekje los he? Zonnest(r)eken misschien ![]()
Heyyy Miere leuk dat je nog effe langskomt.
Grappig Jill, heb ooit precies hetzelfde gezegd!!!
Ja he we hebben aardig wat gekletst en zoals je ziet hebben we vanavond met zn alle effe op een terasje gezeten aan de haven van Alanya,was hartstikke gezellig
Ja nu kan ik er ook wel om lachen maar toen pffffffff
ja wat moet je anders, slapen?? Veuls te heet
Ja is niet te doen zo warm is hier nog 28 graden
nou ik weet het niet ga ff buiten op thermometer kijken… …
Ja, 28 graden, en in huis is het niet veel beter
Alle voorgaande nachten koelde het lekker af maar dat zit er nu niet in denk ik
Nee, maar ja, ik zal toch moeten gaan slapen, om 6.30 loopt begint die ruud de wildt weer in m’n oor te tetteren, dat ik eruit moet. Nou ja dat zegt ie niet maar dan gaat wel de radio hard aan, dus… opstaan.
En weer 8 uur werken. Maar dat is met dit weer niet echt erg, want we hebben klimaatbeheersing op het werk, en het is volgens mij een graadje of 22-23. Dus das wel lekker
Heb ook ooit met die kleine voor joker gestaan in de winkel. Hij was toen een jaar of 3. Was net voor kerst dus thuis samen de kerstboom zetten. Vertelde hem wat ik ging doen: lampjes erin, slingers erin, ballen erin en hij zei alles na. Alleen piek kon hij niet zeggen, hij liet de e weg. Telkens verbeteren maar iedere keer zei hij pik. Staan we in de bloemenwinkel bij de kassa te wachten, daarnaast een hele mooie kerstboom. Heel aandachtig staat die kleine de boom te bewonderen. Ik kijk naar boven en zie dat er geen piek op staat en krijg het al warm. Zijn aan de beurt en probeer hem af te leiden, kom maar kerel mag jij de centjes geven. Maar nee hoor de boom is veel interessanter. En jawel hoor, zijn blik gaat naar boven, ziet daar de kale top, en schreeuwt naar de eigenaar: Foei Ralf toch, je hebt de pik vergeten. Kon wel door de grond zakken en was blij dat ik snel de winkel uit kon. De mensen, en vooral Ralf daar grinnikend achterlatend.
nou kan het niet laten…
geen leuke spanjaarden hoor, echt niet, alle spanjaarden zijn echt homo…maar…we hebben wel een paar leuke gasten (NL) aab gekregen vandaag…morgen dus maar weer mee of kroegentocht, das toch een goeie gelegenheid om te ´daten´…maar ja voorlopig niks te scharrelen…
anyway
mirador hebben we ook, en ik zit bijna elke dag tegenover BarbaCan…bij Jan en Betty, hebben we onze info…maar ben nu dan wel pleite…gaan we echt deel 5 redden voor het weekend?? zie het morgen wel weer
slaap zacht
Hey Jill en Marion, ik ga jullie verlaten, maar ff een lauwe does nemen, en dan heel rustig op bed gaan liggen, zonder al te veel te bewegen.
Mijn man roept al drie weken dat ie zo’n erko gaat halen voor op de slaapkamer, maar doen, ho maar!!!