Turkish Tea Time deel 4

oeps, thx Roanna

Helaas Jill Roanna was me vor volgende keer beter we hebben het iig gered ik ga nu een poging doen om et slapen morgen weer lange dag

Slaap lekker linda en een fijne dag morgen!!!

nou zo groot is playa niet hoor
zit overal en nergens, maarre…kasbah klinkt goed, gaat dat tapijt van jullie dan ook die kant op?? anyway
ga ook pleite, dusse…slaap zacht en tot morgen alweer…deel 5???

**Hoezo helaas was Roanna me voor, Linda? Ik heb alleen maar even geholpen met duwen! :whistle: :whistle: :laugh: **

De 500 e staat op naam van… teeee-deeeeeeeeeee… JILL.

**Sleep well en hasta manana. **

Roanna

Ben jij ook naar bed Roanna?iKKE NOG LANG NIET;

Wij zijn al een paar keer in Playa geweest gezellig maar geef mij maar Turkije.
We hebben toen in Barbacan gezeten,goede accomodatie maar mij te Hollands als je weet wat ik bedoel.

PPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFF jullie zijn echt te erg zeg, maar wel lachen!!! Zou willen dat ik morgen het gezicht van Cyn kon zien :ninja: :laugh:!

Kom net van buiten, is nog 28 graden, wel heerlijk nu buiten maar wordt zowat lek gestoken. Ben hult en bult nu!! Is ook altijd wat in NL.

@Jill
fijn te horen dat ik niet de enigste ouwe taart ben :banana: , over een paar jaar starten we samen een bejaardenforum (niet dus, VOEL me nog te jong)

@Bloem
Denk dat we met z’n allen naar GC komen. Moet toch wel ergens een leuke Spanjaard te vinden zijn. Kunnen we helpen zoeken!

Bijna Jill. Moet morgen weer werken, maar hoef gelukkig niet zo vroeg te beginnen.

Ik ben ook 2 x naar GC geweest. Ik heb in Playa des Ingles in Carona Blanca gezeten en Mas Palomas in Hotel Mirador.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zou zo weer gaan. Heerlijk eiland.

Maar Turkije is ook super.

Groetjes Roanna

Daar viel ik vroeger op spanjaarden mmmmmmmmmmmmmmm,leuk dat je terug bent Marion,heb je je pc terug hahaha

Ja damesop naar deel 5 dat moet toch lukken he maar dan wel morgen pas

Maar morgen ben ik er niet of misschien heel even morgenvroeg

pffffffff niet te doen zo warm,zullen we nog effe op het vliegend tapijt stappen ladys al is het om wat af te koelen

Gelukkig wel Jill, weet alleen niet voor hoelang want hij is nog erg actief. Nog druk in de weer met zijn B-daman (weer zo’n domme rage momenteel). Dus moet dan meteen mijn kans grijpen he!

Hallo,zit ik hier nog maar helemaal alleen?

Hoe oud is hij?

Hij is 9!

O nog heel jong dan zijn ze heel gevoelig voor die rages

Klopt, hij ligt in het zwembad of sjouwt de hele dag met dat ding rond! Zou het liefst iedere week een nieuwe erbij gaan halen. Want de ene heeft dit weer speciaal en de andere dat.

Soms vraag ik me af,wat kunnen ze nu nog uitvinden van nieuwe rage maar ze slagen er steeds opnieuw weer in.
En wij ouders trappen er ook weer in