Turkish Tea Time deel 4

Thunder?:no: Huh???

kunnen we dat berichtje van die 400 niet wissen?Nu ziet iedereen dat ik een van de oudste ben hahahahahahaha,door die hitte werkt het hierboven niet meer zo snel

Ikke ook slapen, donder komt luider en luider brrrrr

Doet me denken aan JurrasicPark of hoe je het ook mag schrijven :wink: Net alsof er een T-Rex in aantocht is met die wind en die donder.

lieve lieve lieve meiden…wat doen jullie me aan!!
ik denk, blz 12. ok, dat kunnen we lezen tot 22 , schuif telkens een pagina op en blijkt dat jullie hebben gekletst tot 48!! zijn jullie nou helemaal gek geworden!! alweer op de helft!!

en ik ben maar een paar uurtjes weggeweest…
ff gegeten en geslapen…moet echt oppassen dat ik niet te lang blijf liggen, want ´s middags is het veel rustiger dan ´s nachts…zzz…
daarna naar het strand en lekker een pizza gegeten en weer terug, nu heerlijk gedoucht en ik keek in de spiegel en dacht…goh wat zie ik er ineens leuk uit vandaag, zonde om thuis te blijven zitten…(good hair evening)…dus ik ga zo eens bedelen of er iemand een wijntje gaat drinken, sangria of een colaatje…igg iets!!
op het strand trouwens alleen homo´s gay´s, mannen met gezin of vriendin, of foute spaanse mannen in een tanga ballenknijper…dus…oogjes dicht en diskman aan en bakken maar.

hebben jullie trouwens niks beters te doen met dit weer dan een beetje te lullen op een forum…pppffff…!!
hahahaa

Bahhhh die belgische reclames ik ordt er iet goed van

Precies of die allemaal een spraakgebrek hebben.

Bloem, het is véél te warm om buiten te zitten ! Echt, niet te doen van de warmte !

wat gaan jullie trouwens vroeg slapen…? tis toch vakantie??

SLAAPZACHT ALLEMAAL ! Sev gaat slapen want die moet morgen werken !

Dikke zoen X

Ja he,nou bloem ik ga effe met jou naar de citta of de kasbah goed?

oke echt het laate berichtje van mijn kant vandaag!!

@bloem…haha komen we echt zo wanhopig over? succes met bedelen;)

@jill…ach joh, we weten toch dat het aan het weer ligt, o je 45e ben je nog nie dement;)

@sev…spring o je tapijtje meid als de t-rex te kort bij komt…EN VLUCHT!!!

doeidoei…(K)(K)

Slaap lekker Sev,sweet dreams enne tot morgen!!!

Bloem: vakantie? ik moet nog 6,5 week werken, ik krijg pas 2 setember om 17 uur vakantie, dus heb nog even te gaan

wie helpt me nog evne om vandaag de 500 nog te halen?

Bloem waar zit je in Playa del Ingles?

Natuurlijk Linda dat gaat lukken

Ja he Jill dat gaat zeker lukken

Niet normaal meer deel 4 is pas sinds gisteren gestart

Ik zal ff helpen duwen naar de 500.

Kom op Linda maak jij de 500 ste