Gezellig gehad Roanna? jij ook nog een fijne avond!
hoe jong wordt jij linda?
aha ! Roanna ! welkom ! Nou, nog iemand erbij, jullie redden het wel zonder mij zeker om aan de 500 te komen ?
Ja Filiz klopt goolderheide;
Filiz ik word dan 26 en jij
is wel geen zwembad he op de sonnevijver maar een vijver,let toch maar goed op met dit weer is toch anders dan een zwembad
zijn we vroeger ook eens geweest (toen ik nog jong was hahaa)…vind het er nog altijd leuk:D vorig jaar en het jaar daarvoor ook weekendjes geweest…![]()
26…leuk, net over eenkwart heen:D
ik wordt 19…het laaste jar als tiener:D…of moet er een
bij?
Slaapwel lieverds ! me goes sleep
nog 1 vraagje: vraag me dat iedere keer af jaar na jaar als het onweert, hoe noem je onweer in het Engels ?
thunder…of niet…ma bliksen is lightning ofzo iets…hmzz\ nu je het zegt???
slaap lekker Sev,onweer in het engels?uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Goed van jou Filiz,Sev help je niet meer om die magische 400 te halen?
ja thunder and lighting maar moet je serieus heel dat gedoe zeggen om gewoon een onweer te bedoelen ? wij hebben onweer, en donder en bliksem
gemakkelijker toch ? Tegen dat je het in het engels uitgesproken hebt, is het al weggetrokken ![]()
simsekli yildirimli firtina…dat is het op zn turks;)
Magische 400 ? Hallo ! 500 al Jill ! hihi welcome on earth ;)![]()
hahaha en dan nog maar te zwijgen over een gebroken tongpfffffffff
ow jéééééj nog erger in het Turks dan in het Engels ! Halilujah ! Probeer dat maar eens vanbuiten te zeggen, maar ok, ik ga de uitdaging aan ! Morgen vertel ik IN HET TURKS aan mn vriend dat het geonweerd heeft, nu ja, niet in verleden tijd
gewoon onweer ![]()
O ja …Je wordt ouder mama geef het maar toe je wil er alles aan doen maar je weet niet hoe
haha …ja…klopt…
maar sjattekes…ich goan och sloape…
oftewel…ik ga ook slapen…ben moe
tot morgen allemaal…slaap lekker
kus kus
Jill, je zit nog niet aan de helft van je leven ! Wie hoor ik daar het woord oud uitspreken ? juist ! Niemand !