Hallo Lindawas het te doen?
@Linda: gelukt om bij te lezen ? Verwens je ons al ?
o jaaaaaa Cyn ! Wil het spektakel echt niet missen morgen als ze erop komt, hou me op de hoogte ! hihihihi
ocharme de stakkerds die moeten bijlezen. Maar ja, morgenavond ben ik er ook een van helaas …
Ja ik weet waar het is maar ben er nooit geweest,wel op mooi zutendaal
@linda…klinkt lkkr en gezellig:D…hoelang ben je bezig geweest met bij lezen?
oja…die camping, nog nooit geweest, hoor er wel veel verhalen van altijd.
O ja ? goed of niet goed?
wilde eigenlijk vanavond op tijd naar bed, maar is echt veel te warm op te gaan slapen, vies benauwd. en morgen nog warmer. moet dan werken van 9.30 uur -21 uur. Hoop om 19 uur weg te kunnen om even mijn zusje op te zoeken in het ziekenhuis, ze wordt morgen geopereerd aan her knie, ze is p dit moment heel erg zenuwachtig best zielig en dat met dit weer
@Linda: ai ai ai , een operatie bij zo een weer pfff, wens je zusje veel succes en vooral véél beterschap, dat ze gauw weer de oude is !
@filiz: heb de minuten niet bij gehouden, maar ben wel een tijdje bezig geweest
Ja dat is eigenlijk niet te doen met dit weer he ,wens haar maar sterkte van ons.
ja…heel positief…veel mensen hebben er zo een stacarevan…of hoe het ook heet.
naja…tisd net 15 min rijden van hier…niet verkeerdbedoelt, maar dan ging ik ergens anders naar toe!!
ohh…trouwens nu we het toch over belgie hebben…zaterdag ga ik een dag naar bochelt. ook naar die camping daar…kennissen staan er en we gaan een dagje naar hun toe.
kennen julie die camping ook? weet de naam niet meer
@Linda: ik gok op een uurtje ![]()
Meiden, ik ga er zo meteen af, bliksem zit boven mn kamer…
@sev: herstelperiode wordt geschat op drie maanden.
Las net dat het de komende tien dagen tussen de 26 en de 30 graden, dan heb ik met mijn verjaardag mooi weer lijkt het, dinsdag de 1e ben ik jargi
hitjesvijver?
@linda…ook van mij veel stekte met je zusje…hoop dat ze snel opknapt van de operatie
Bochelt ? waar ligt dat ? héél vroeger wss ooit eens iets van gehoord maar vraag me niet waar het ligt hihihi
Jeetje dames toch! Zit ik even een tijdje met de buren een borreltje te drinken buiten, kom ik binnen, moet ik gelijk een hele topic bij lezen.
**Nou inderdaad, jullie kunnen er wat van. Dit kan deze ouwe vrouw ook bijna niet meer bijbenen. Ja Jill, ik ben NOG ouder. Maar wat maakt het uit? Gaat alleen allemaal niet meer zo vlot!:geek: :laugh: :laugh: **
Nu, fijne, zwoele avond nog hoor!
:whistle: Roanna
O WAT ENG SEV,zet maar snel uit die pc
goolderheide…ala mam
@Linda: nog iemand die jarig is als ik in turkije zit ! Jij op de eerste dag van mn vakantie en Filiz op de laatste dag hihi. Kom gerust ook ! Ik kom jullie halen met mn turbotapijtje !