Turkish Tea Time deel 4

sev…iech verstaon dr de balle vaan…

filiz, ik hou mn moeder ook jong en zij mij :wink:

Gaan we shoppen ? Tuurlijk !
Gaan we terrasje doen ? tuurlijk !
:smiley:

O er gaat geen dag voorbij zonder dat ik me opmaak,met eyliner,lippestift alles erop en eraan

haha filiz echt ? Nou ja, je weet toch dat ze hier overal in Belgie op het nieuws en zo op tv alles wat west-vlaams is ondertitelen en bij de rest niet, snap er ook soms de ballen van …

Helaasde jongens shoppen niet graag,voor de oudste haal ik bijna alles.
En de jongste gaat met vrienden of vriendinnen.
En voor hem is onze koffer elke keer vol als we uit turkije terug komen.

hmzz…nee dat wist ik niet, maar we hebben ook niet zo heel veel belgiesche zenders

Ik maak me enkel op als k de deur uitga om te gaan werken of te gaan shoppen of iets te gaan drinken of zo. Als het weekend is en ik niets te doen heb dikwijls heb ik echt geen zin om mn ogen en zo te doen. Doet eens deugd dat ik in mn ogen mag wrijven zonder dat die kleurtjes telkens uitlopen ;):smiley:
Vind het meer ontspannend om er gewoon bij te lopen, zeg wel, moest er ineens een knappe jongeman aan mn deur staan, loop ik regelrecht de badkamer in om me op te gaan maken hihihihihihi en doe ik dan pas terug open :wink:

Onweer op komst hier ! Flitst al !

Dan zeg jij dus effffffe wachtttttttttten

maak me ook alleen op als ik weg moet.
naar school alleen als ik vroeg op ben en zin heb…
ook met kleding zo verschillend…soms zin om echt leuk te gaan.
maar als het winter is en ik heb echt nergens zin in…spijkerbroek…dikke trui (van die lekkere uit turkije) en gaan met die banaan.

Sev nog even en jij mag een feestje geven 3000 postings

en nog 70 te gaan

WOW zit ik al zover ? ben goed al zeg ik het zelf hihihihi :wink:

@Filiz: heb ook zo van die dagen dat kledij me niets kan schelen als het maar gemakkelijk zit, een dikke trui, jas en spijkerbroek in de winter, in de zomer een rokje of een kniebroek is ook leuk. ALs het maar goed zit :wink:

hallo dames moet ik die soms alleen allemaal schrijven?

heb je gelijk in…!!
zullen die 70 nog lukken vandaag?

pfff hoop echt dat het niet té erg onweert, zou graag mn raam open laten staan :frowning:

cynthia…verwenst ons…iedereen die morgen zoveel bij te lezen heeft, denk ik trouwens!!

ALS WE MAAR MET 3en BLIJVEN DAN IS 22 PER PERSOON

hey ben er ook wel ben net terug van een terrasje. we hebben met de hardloopgroep een sorbet gegeten als afsluiting van het seizoen. heb net effe bijgelezen wat jullie vanavond allemaal hebben getypt

hier ben ik ! terug, en wss straks eens mn bedje in. Wil jullie nog wel 10 minuutjes helpen volzetten hier, dan ben k er mee weg want tegen dat ik weg geraak is het toch al weer 23.00 u :wink:

ohh…trouwens in ga morgen bij de zonnenvijver in zutendaak zwemmen.
jill…jij kent hem wel denk ik.is het leuk daar?