@ Marion 2: Dat wordt dus geen 4 daagse meer kijken, jammer genoeg. Voor de verdere dagen is het afgelast. Te heet, dus teveel risico voor de lopers en publiek. Ik hoorde en las net, dat er al 5 mensen gereanimeerd moesten worden, waarvan 2 het niet overleefd hebben. Oh, is toch wat!
Ik zit nu naar een live uitzending van TV Gelderland te kijken, waar net de persconferentie is afgelopen.
Helaas!
Jeetje wat erg en dat door de hitte,logies dat ze het aflassen morgen nog warmer dus dan wa het helemaal niet te doen.
Jammer natuurlijk maar ze zullen geen risico nemen,ik kan me trouwens niet herinneren dat dit ooit gebeurd is ik bedoel dat het afgelast wordt.
Nee Jill, dit is nog nooit gebeurd hoorde ik. Er komt zo op TV Gelderland een extra uitzendig hierover. Maarja, dat kunnen de meesten hier niet ontvangen, dus dan maar even het late journaal in de gaten houden.
o jééééééé morgen nog warmer ? Hier in België ook ? Of krijgen jullie in Nederland het weer dat wij vandaag hebben gehad ? Moet nl morgen werken en in een kapsalon is dat alles behalve fun in zo een warmte :bored:
Nee Sev niet alleen in Nederland bij ons ook morgen warmste dag van dit jaar pffffffffffff dat wordt puffen in het kapsalon al kan ik me niet voorstellen dat er mensen met dit weer naar de kapper gaan.
Of hebben jullie al afspraken ?
jaaaaaaaa wij werken met afspraken en de hele dag staat vol ! Iedereen die binnenkort op reis vertrekt wil nog even langskomen om te kleuren en zo om er weer mooi uit te zien
Ik duim voor je en hoop dat ze morgen allemaal afbellen!!!
Vroeger ging ik inderdaad ook altijd nog even naar de kapper voor ik op vakantie ging maar ik ben nu een paar keer in Turkije naar de kapper geweest om te laten knippen en dat is goed meegevallen.
Nou meiden zal ook nog even komen helpen. Gebeurt hier van alles in korte tijd.
Mijn kleine neefje van 1 is al vanaf zaterdag ziek, hij had een virus, overgeven en diarree. Gisteren naar de dokter geweest en vanmiddag weer omdat hij niets binnen kon houden. Ze moesten direct met hem naar het ziekenhuis. Net telefoon gehad van mijn broer dat hij aan het infuus ligt en sondevoeding krijgt. Begon gelukkig al weer iets op te knappen.
De vierdaagse is afgelast!!! Zijn vandaag 5 mensen gereanimeerd waarvan 2 overleden. Dertig mensen liggen nog in het ziekenhuis en 250-300 mensen hadden medische hulp nodig.
:laugh: :laugh: :laugh: Oud nieuws dus, je was me al voor Roanna!!! Probeer al een hele tijd te posten maar telkens is er iets. Dan heb ik telefoon en dan is de kleine me weer voor! Zal ze niet even terug lezen he. Ach ja, 1 post dichter bij deel 4.
Ocharme Marion wat zielig voor die kleine en wat zullen jullie geschroken zijn toe die kleine zo ziek was,gelukkig is hij nu in goede handen en zal wel snel beter zijn.
Heel veel beterschap!!!
haha, grappig, kom je gewoon bekenden hier tegen zonder dat je van elkaar weet, kom je gewoon hier te weten;) Bij mij nog altijd niet voorgevallen, maar ja, het aantal Belgen is ook wel beperkt hier en waarom ? no idea, op andere Nederlandse websites zitten wel meer belgen…
@Marion: sterkte met je neefje, hoop dat alles terug aan de beterhand zal gaan, maar hij is in goede handen in het ziekenhuis. Komt het door het warme weer ?
@Roanna: bedankt denken jullie morgen ff aan mij als het snikheet word ? :sad: