Turkish Tea Time deel 3

@Jill: als jij het zegt :wink: Hahahaha nou grapje hoor, oei ja, jij bent ook van België hé ? Nou ja, vind het hier in ieder geval super en mn Nederlandse woordenschat word hier uitgebreid :smiley: Zelfs mn ma zegt me soms: nou, van waar die uitdrukking ? Word je Nederlander ? :smiley: hihihi maar ja, wel leuk niet ? Ik zou jullie Nederlanders niet meer kunnen missen, jullie zijn lieverds !!!

Natuurlijk,ik heb echt met je te doen ik zou gewoon effe wassen en de schaar er doorheen en dan zeggen;;;;Tegenwoordig is de wet look er in …

hihihihihi nou ja, ff proberen dan maar morgen :smiley:

Ik kom eigenlijk ook alleen maar op nederlande forums,op een na en ik moet zeggen mij bevalt het ook goed en inderdaad ze praten veel vlotter als wij belgen,gewoon gezelliger!!!

Meiden ! Raad eens ? Mn buurman heeft zo een sproeiers voor op het gras te zetten om het te bevochtigen en het maakt altijd zo een leuk lawaai dat me doet denken aan Turkije als je smorgens opstaat wanneer de tuinmannen ook het gras bevochtigen met die sproeiers. Denk dat ik zo meteen mn bedje in kruip en in slaap val met dat geluid, zaaaaaaaaaalig !

Post 986 nog 14 te gaan ga snel even naar het nieuwes kijken vd vierdaagse

@Jill: op welke forums kom jij en op welke niet ?

Sev was me net voor had net post 987 nu 988

hey sev je bent me telkens voor

@Linda: als je terug bent van het nieuws dan zitten we wss aan deel 4 :wink:

Hehe Linda, nou, snel zijn die Belgen wel hé ? :wink: wel grappig dat we telkens gelijk posten, heb ik ook vaak met Marion , hé Marion ?

eigenlijk zijn dat patienten forums sev,maar ook daar kan het gezellig zijn.
Anders dan iedereen denkt wordt er meer over andere dingen dan over ziek zijn gepraat.

zijn er dan ook hele belgische forums dan??

is het echt zo heet bij jullie? moeilijk voor te stellen zeg, wel sneu van de 4daagse, veel mensen trainen best lang, nemen vrij, boeken een hotel enz enz…maar misschien wel beter om erger te voorkomen, zal zo een vriendin eens sms-en, die loopt hem (of liep dus)

@ marion, cker wel schrikken en cker met dit weer, gelukkig waren jullie er optijd bij, zoiets moet met dit weer niet te lang duren.

alweer deel 4 zometeen, jeetje he, stelletje kletskousen.

pfff…voel me nog steeds niet helemaal happy. maar ik zou dus echt niet terug naar NL willen hoor!! al is het daar ook hoogzomer, maar dan nog, ik blijf hier heus wel zitten hoor, maar het is dus ECHT niet leuker dan turkije…raar, misschien ´ken´ik je broer nu wel filiz, misschien heb ik nog wel met hem staan sjanzen, hihii…
anyway

zie jullie morgen wel weer in deel 4

Sev niet gaan lopen nu he even wachten op deel 4.

Jeetje, wat zijn jullie snel zeg!:stuck_out_tongue: Zo, hoeveel nog?

nu eens geen stomme maar snelle belgen,hahaha

terwijl ik deze post nog 3 !!!

Als jill me niet was voorgeweest ! Nou meiden ? Aan wie de eer om deel 4 te starten ?

O jullie zijn er toch nog ik dacht Sev ligt al in haar bedje,met har ogen toe te luisteren naar de waterstraal van de buurman en denkend dat ze al in turkije is!!

1001 !!!