Turkish Tea Time deel 3

Oei dames inderdaad niet echt ideale uren om te vliegen he maar ja laat het de voorpret niet bederven.
Jullie hebben in elk geval goeie vooruitzichten!

Laat het smaken Diamond!!!

nou dames, dan zal het wel morgen worden dan. Ik ga ook zo weg, hubbie is onderweg naar huis en dan moeten we nog eten dus. Waren problemen aan de rails(hij werkt voor de NS in het onderhoud) op een werkterrein, en hij kon niet weg:( Maar nu is hij dus onderweg
Zo lekker eten en naar bed(hihi onder de airco bedoel ik dus!!)
Fijne avond Allemaal
:wave:

@bloem…dat is idd minder leuk werken. hoop dat er snel snel een band te scheppen valt met je collega’s lijkt me een stuk gezelliger!!

mijn broer zin op het moment in gc. had hem net aan de telefoon zeg tie…is echt veel leuker dan turkije. WAATT?? oke, hij is niet helemaal lekker denk ik…geen land volgens mij wat aan turkije tipt…maar oke.

@dia…laat het smaken!!

@beppie…jij ook smakelijk…blijf het er maar onder wrijven met je airco!! ijk zal vanacht aan je denken als ik weer wakker lig!! hehe.

Ja ja ik kan me al voorstellen wat er bij Beppie vanavond onder die airco allemaal gebeurd!!!:embarrese

Kom op dames op die manier halen wie dat deel 4 nooit!!!Het zal dus voor morgen zijn.

we kunnen ons best nog doen…maar zie het donker in.
ik ben op mn moeder aan het w88…daarna moeten we ook nog wat gaan eten. bij het eetcafe hier int dorp…is zo lekker!
denk dat ik voor de maaltijdsalade ga:)

Misschien dat ze vanavond laat nog komen piepen,lat het smaken Filiz en een slaatje smaakt altijd met dit weer he,SMAKELIJK!

Zal ook nog ffies mn steentje bijdragen om weer een stap dichter bij deel 4 te komen. Hier is ie dus :smiley:

Goed zo Sev,ik vind dat het 1000ste berichtje van een van jullie moet zijn,ik bedoel diegene die hier altijd zo lekker kletsen,ik laat de eer aan jullie!!!

Maar er zijn er wel nog 49 te gaan !! Enneuh, Jill, jij komt laatste tijd toch ook héél véél meekletsen ? :wink: Jij bent ook een van ons !

idd jill…vind ik ook, iedereen hoort erbij dus jij ook!!

O wat lief van jullie ik hoop ook dat ik kan blijven komen,misschien herinner jij Sev je nog dat ik eerder hier ook heel frequent poste maar omdat ik ziek ben en regelmatig een opstoot krijg ,een hele tijd weer niet geweest ben.
Maar zolang het gaat kom ik natuurlijk en vaak volg ik de gesprekken wel maar reageer niet omdat ik niet kan volgen.
Maar ook ik ben wel een beetje verslaafd aan dit forum,het is hier echt gezellig en ik merk hier geen verschil of je veel of weinig post,bij jullie is iedereen welkom.
Dat mag ook wel eens gezegd zijn dat is niet vaak op forums dat iedereen zo welkom is als hier,TOFFE BENDE ZIJN JULLIE!

@JIll: ja ik herrinner je zeker nog ! En we zijn je daarom ook niet vergeten ook al kom je niet vaak of ben je een tijdje weggeweest ! Altijd terug welkom ! Ook ik reageer soms niet omdat ik gewoon weg niet meer mee ben in het gesprek. Maar volgens mij verstaan de meiden het wel als er iemand eens wat minder reageert. Maar dat word dan de dag erna of zo weer dubbel en dik goed gemaakt ! :smiley:

o ja Jill: Ook JIJ hoort bij deze bende hier !!!

En natuurlijk verblijf ik ook regelmatig in Alanya he!
Voor jou duurt het ook niet lang meer he,je kunt nu echt aftellen he.
Wat zal jij blij zijn als het zo ver is.

@ Jill: Ja, wat een lieverds allemaal he?

En ik ga dit jaar ( waarschijnlijk) niet eens naar Turkije.:sad: Ben wel 2x in Alanya geweest en dat vond ik toen super.

Zo, weer een posting erbij.

Fijne avond allen nog. Groetjes van Roanna

Eventjes het lijstje :wink:

Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris

Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet

Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi

Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

En ja hoor ! Ik sta op de 3e plaats !!!

Zeg, meiden ? Iemand nog iets van Nur gehoord ? Komt hier naar mijn weten al een tijdje niet meer…

Nee inderdaad klopt is al een tijdje geleden dat ze hier was,ik denk van voor ik op vakantie was dat was eind juni.
Ze is misschien op vakantie?