hallo dames, waar zijn we mee bezig, hahahha…kan het allemaal echt niet meer bijhouden, heb ff de berichtjes gescand…zag het een en ander voorbijkomen over eten en ijs (en ijseten) enne airco…
tis hier nu 32 graden, heerlijk heet en niet van dat vieze, plakkerige, benauwde weer met wolken van de afgelopen dagen, heerlijk. maar niet zo warm als in NL begrijp ik…maar heb de airco vol aan, en toch 2 raampjes open, waait zo lekker door, en ik moet telkens van die korte stukjes rijden, dat het sneller afkoelt met de raampjes open, dan met die airco, maar tegelijk is natuurlijk nog handiger…
hoe zou het nu in Turkije zijn?? ik ben nog nooit in juli of aug. er geweest, dus ik weet het niet. toen ik daar zat was ik daar ook wel een beetje bang voor…de enorm warme zomer…nu heb ik het nog niet meegemaakt, helaas…volgend jaar beter??
ik zelf voel me met de dag ellendigerhier op Gran canaria…weet gewoon niet waar ik met mn gevoel en gedachtes heen moet…
had net een werk-lunch met andere reisleiders over de kroegentocht, en na afloop nog gezellig een beetje kletsen, maar het gaat echt nergens over…niemand vertelt iets over zichzelf, het is alleen, ik ben die en die, werk voor dat bedrijf en woon daar en ik had laatst een gast die…
erg weinig diepgang of vertrouwen of wat dan ook.
kan me nog herinneren dat ik moeite had met het ´toeristen-masker´ in turkije van de turken, maar dit gaat echt helemaal nergens over. daar was het hoe gaat het? goed, en dan toch een opening, maar hier…zal wel het wereldje zijn of ik pas echt niet in deze groep ik weet het niet…ze zitten hier allemaal al minimaal sinds maart…ik weet niks en ken niks, vraag me helemaal suf, maar gewoon, ik krijg antwoord, maar verder…niks…
aan de ene kant hoop ik dat ze mij een hele leuke aanbieding geven voor de winter, maar zoveel bestemmingen heeft J*** niet, dus…
aan de andere kant vraag ik me echt af, of ik in deze werled pas…het werk is echt super en voel me ook happy met de werkzaamheden, maar hier, alleen op zon eiland…
het was vanmiddag 4 uur en te laat voor het strand, maar ja, tot morgenochtend alleen doorbrengen…geen vriendinnen om te bellen voor een wijntje op het terras…terwijl het juist de ideale omstandigheden zijn hier…heb denk ik echt te veel vrije tijd…hihi…
maar goed, kijk nu eerlijk gezegd al uit naar 20 sept.
heb zo veel plannen voor erna, stom, moet nu genieten van dit avontuur, maar kijk alweer uit naar het volgende…verschrikkelijk…hoe te veranderen?? wie het weet mag het zeggen…
pffff…was al weer veels te lang…
allemaal lekker genieten van de warme zomer in NL en zelfs in het paradijs, is het niet altijd paradijs…nl klinkt nu toch niet zo verkeerd (voor de zomer)
nou ja goed, allemaal een fijne avond, hopelijk koelt het iets af, enne doe mij maar een wit wijntje of een sangriaatje offe…een lekkere cocktail bij de poolbar…mmm…zucht…was ik nu maar in turkije…