Turkish Tea Time deel 3

@Filiz: ja alles was er nog. Dus maar lekker een paar salades enzo ingeslagen.

@Cyn: verschrikkelijk nu in de auto. Rijd ook in zo’n klein zwart! mormel zonder airco rond, je bent gebraden als je over bent!!

Heb net ook al in de diepvries zitten graaien, had van die ouderwetse ijsjes op twee stokjes gehaald, lekker!!!

Ohh meiden krijg honger als ik dat alles lees, ga maar ff op de fiets denk ik…ohhh neee, in mn auto zit ook airco(jaja ik ben slecht dat ik dat er ook nog ff inwrijf, maar kon het niet laten :laugh:)

Maar ga maar wel ff, moet toch wat te eten hebben denk ik zomaar hihi
:wave:

meiden zo komen we vandaag niet aan deel 4!!!
Denk ik ga nog ff snel posten voor ik ga, maar jullie zijn er gewoon niet eens…
Nou tot straks

Haal voor mij dan meteen even een Döner… want wat ik vandaag mag eten is ook niet normaal meer!! Ik mag 225 gram witte bonen in tomatensaus en thats it! Geen aardappel, geen vlees niks!!

x

Goedemiddag dames.

Ik zal jullie ff helpen met vol maken.

Jullie weten zeker al wel wat wij weer gaan eten zo? Juist, alweer gado-gado. Hij had zoveel gemaakt, dat de rest terug ging in de koelkast. Dus lekker makkelijk weer vanavond. Wel ff kibbeling op de markt gekocht vanmorgen. Dus die erbij, mmmmmmm lekker!

**Dames, wel goed blijven (door) drinken met deze warmte hoor! :stuck_out_tongue: **

**Ze staan al koel hier! **

** Oja, wij hebben sinds 7 juni een nieuwe Daihatsu Sirion, maar wel met airco hoor! Zalig nu! Hebben jullie Cyn en Dia er dan ook geen arko in? Wel toch?**

Eetze voor straks …Groetjes Roanna

Wat is arko?? Ik heb alleen 2 ramen die open kunnen haha lol:D

x

Jeetje meiden wat gaan jullie hard,die 1000 is nu echt niet meer veraf,gaan we toch zeker volmaken vandaag toch?

@Filiz,Ik ben trouwens in Maastricht geboren maar woon al 30 jaar in Belgie,voel mij meer belg dan Nederlander.

Dat bedoelde ik ook. Alle Ramen Kunnen Open.

Grapje hoor Cynthia. Kan je wel tegen toch? Ach nouja, weer een post dichterbij.

Gr, Roanna :wave:

Ja een airco is wel lekker met deze temperaturen,wij hebben er sinds vorig jaar een in de slaapkamer,lekker joh!

@Roanna: Nouuuuu… dat is niet lief!! haha jawel hoor daar kan ik wel tegen!!! Ik ben trouwens enorm verliefs geworden op de fiat panda> zo’n lichtblauwe… Maar ja moet ik eerst even €10000 euro bij elkaar zien te krijgen!!

x

Helaas hebben we hier geen airco, dus alle ramen maar open als de zon er niet opstaat…
In Marmaris gelukkig wel airco’s in alle kamers…heerlijk! Het enige nadeel vind ik dus wel dat je er heel snel verkouden van wordt. Vanuit een heerlijke koele ruimte 35 graden in en omgekeerd is niet altijd goed. Maar om lekker te kunnen slapen is het natuurlijk wel weer heerlijk.
Straks lekker binnen eten, jawel. In de tuin in het nu niet om uit te houden. Pas later op de avond wordt t daar weer prettig. Tis ook nooit goed haha, maar ik klaag nog steeds niet hoor, van mij mag het zo blijven echt waar!

Marjan, je moet ook niet als het 35 graden is je airco op 20 zetten!!! Dan word je verkouden. Die van ons, op de slaapkamer staat nu op 27 geloof ik, mss nog wel iets warmer.

@Cyn: lekkere maaltijd, zal dan maar niet vertellen wat ik gehaald heb!!! Iig is het lekker en ga ik zo vast beginnen eraan. Hubbie is toch laat!!

Ja dat klopt Marjan. Zelfs in de auto moet je ook heel goed uitkijken hoe je 'm zet. Ik had het waarschijnlijk vanmorgen op weg naar mijn werk teveel op mijn gezicht gericht en ja hoor! Zit aan de kassa op mijn werk en krijg ineens zo’n zeurderige hoofdpijn. Precies bij de voorhoofdholte.

Teruggaande heb ik 'm maar een beetje naar beneden gericht.

Thuis heb ik het ook niet, maar vind het ideaal in die warme** vakantielanden hoor!**

**@ Cynthia: Nee, was niet aardig van mij he? Je mag ook al niet zo lekker eten vanavond. Gelukkig kon je er wel om lachen dus. :smiley: :smiley: **

Roanna

Ook weer terug, van afkoelen niet veel gekomen, heb er maar een minuut of 10 in gelegen. Bad lag vol met springende, duikende en spetterende kinderen. Niet bepaald rustgevend. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
In Nijmegen is het een chaos hoorde ik net van mijn zwager. De ambulances en traumahelicopter rijden/vliegt af en aan. Wandelaars en toeschouwers bezwijken met bosjes door de hitte. Zal morgen wat worden dan, is het nog warmer!

hallo dames, waar zijn we mee bezig, hahahha…kan het allemaal echt niet meer bijhouden, heb ff de berichtjes gescand…zag het een en ander voorbijkomen over eten en ijs (en ijseten) enne airco…

tis hier nu 32 graden, heerlijk heet en niet van dat vieze, plakkerige, benauwde weer met wolken van de afgelopen dagen, heerlijk. maar niet zo warm als in NL begrijp ik…maar heb de airco vol aan, en toch 2 raampjes open, waait zo lekker door, en ik moet telkens van die korte stukjes rijden, dat het sneller afkoelt met de raampjes open, dan met die airco, maar tegelijk is natuurlijk nog handiger…

hoe zou het nu in Turkije zijn?? ik ben nog nooit in juli of aug. er geweest, dus ik weet het niet. toen ik daar zat was ik daar ook wel een beetje bang voor…de enorm warme zomer…nu heb ik het nog niet meegemaakt, helaas…volgend jaar beter??

ik zelf voel me met de dag ellendigerhier op Gran canaria…weet gewoon niet waar ik met mn gevoel en gedachtes heen moet…
had net een werk-lunch met andere reisleiders over de kroegentocht, en na afloop nog gezellig een beetje kletsen, maar het gaat echt nergens over…niemand vertelt iets over zichzelf, het is alleen, ik ben die en die, werk voor dat bedrijf en woon daar en ik had laatst een gast die…
erg weinig diepgang of vertrouwen of wat dan ook.
kan me nog herinneren dat ik moeite had met het ´toeristen-masker´ in turkije van de turken, maar dit gaat echt helemaal nergens over. daar was het hoe gaat het? goed, en dan toch een opening, maar hier…zal wel het wereldje zijn of ik pas echt niet in deze groep ik weet het niet…ze zitten hier allemaal al minimaal sinds maart…ik weet niks en ken niks, vraag me helemaal suf, maar gewoon, ik krijg antwoord, maar verder…niks…

aan de ene kant hoop ik dat ze mij een hele leuke aanbieding geven voor de winter, maar zoveel bestemmingen heeft J*** niet, dus…
aan de andere kant vraag ik me echt af, of ik in deze werled pas…het werk is echt super en voel me ook happy met de werkzaamheden, maar hier, alleen op zon eiland…
het was vanmiddag 4 uur en te laat voor het strand, maar ja, tot morgenochtend alleen doorbrengen…geen vriendinnen om te bellen voor een wijntje op het terras…terwijl het juist de ideale omstandigheden zijn hier…heb denk ik echt te veel vrije tijd…hihi…
maar goed, kijk nu eerlijk gezegd al uit naar 20 sept.
heb zo veel plannen voor erna, stom, moet nu genieten van dit avontuur, maar kijk alweer uit naar het volgende…verschrikkelijk…hoe te veranderen?? wie het weet mag het zeggen…
pffff…was al weer veels te lang…
allemaal lekker genieten van de warme zomer in NL en zelfs in het paradijs, is het niet altijd paradijs…nl klinkt nu toch niet zo verkeerd (voor de zomer)

nou ja goed, allemaal een fijne avond, hopelijk koelt het iets af, enne doe mij maar een wit wijntje of een sangriaatje offe…een lekkere cocktail bij de poolbar…mmm…zucht…was ik nu maar in turkije…

Hey Beppie, bedankt voor de tip over de airco! Zoiets zou dus niet in mijn hoofd opkomen om die airco niet zo heel koud te zetten. Ga het over een paar dagen uitproberen.
Bah, we vliegen pas om 9 uur 's avonds! Baal er echt van. Hele dag weg, komen we pas om een uur of 4 in het apt. of zo. Maar er is niks aan te doen dus schikken we ons er maar naar. Nadeel van vliegen he!

@Marjogege: wij vliegen ook pas om 20.00 savonds en we zijn maar 9 daagjes weg, zal een korte vakantie worden, zijn normaal gewoon van 14 dagen weg te gaan. Maar ja, eens zo en eens anders, mss volgend jaar 3 weken, zien we hier met zn allen wel héél goed zitten !

@Bloem: Kan je niet terug naar Nederland als je het echt niet naar je zin hebt ? Of mag dat niet van je contract ? Vind het zo spijtig voor je dat er op GC niet echt iemand voor je is. Normaal gezien zou je toch aan elkaar hangen als je geen familie hebt en maanden weg bent van huis ? Sterkte meid !

@Bloem,zit er helemaal niemand bij die een gezellig een terrasje met jou gaat pikken.
Ik vraag me af wat die collega´s dan in hun vrije tijd doen.
Ik hoop echt dat het daar snel veranderd voor jou want ik kan me voorstellen dat het zo niet leuk werken is.
Groetjes en een dikke knuffel!!!

Meiden ben benieuwd of deel 3 vandaag nog vol komt. Ik doe in ieder geval ff niet mee, gaan nu bbq’en. Zonet boodschappen gedaan met vrienden en heb honger!!

Tot later!

X