Nog **99 **posts en we zitten in deel 4!!!
@Dia, ja die is vet he!!!
@Beps: Ja ja wrijf het er maar lekker in van die airco!! Ik zit hier op mijn werk zonder airco!!! Het zweet loopt zowat van mijn gezicht af!!
x
NOG 97
Ben klaar met het hoognodige werk, laat verder de boel de boel vanmiddag. Het werk loopt niet weg, is het veel te warm voor. Nog even eten en dan op naar mijn zus. Geloof dat het zwembad mij roept …
@marjan…idd heel warm…lkkr:D nog 2 dagen werken en dan hebv jij ook lkkr vakantie…!! heerlijk
@cyn…die rose zijn idd heel leuk! hoop dat je wat vind;)
@jill…van hasselt:) dat is niet zo gek van maastricht (ben ik van) kom vanaf september iedere week naar hasselt om turks te leren bij het talen instituut…haha we hebben ons rot gezocht toen we gingen inschrijven!!
@beppie…lkkr met de airco in bed!! slaap lekker
@dia…zeker verfrissend zo een douche!! ga dadelijk naar een vriendin in het badje liggen…ook lkkr verfrissend:D:D
kan ook bijna niet slapen met dit weer…![]()
maar ach…dat halen we in de winter wel in;)
liefs
zullen we deel 4 nog gaan halen vandaag…?
@Filiz: veel plezier in het badje!
@Marion: ook jij veel plezier in het water.
Ga zo even naar de winkel om wat stokbrood en salade voor de bqq van vanavond te halen. Nu maar ff want anders is straks alles uitverkocht.
Ik doe mee!!! Beps gaf me de tip om in Beverwijk op de zwarte markt te kijken voor die telefoon… Dus dan moeten we dat maar doen… Offff morgen naar de primafoon, en dan daar kijken want die hebben toch die actie van het aantal graden is je korting in procenten ofzo???
x
Ja klopt Cyn! Die actie hebben ze tenminste wel elk jaar. En dacht dat het morgen aardig warm werd, dus sla je slag ![]()
ja… dat zal wel weer niet geldig zijn op losse toestellen ofzo!!!
x
Zullen vast wel weer uitzonderingen zijn. Ach je kunt het altijd proberen, wie weet is het wel geldig.
Komen er met dat warme mensen nog wel mensen in het reisburo?
Nee, ze blijven massaal weg hierzo! Ze willen gewoon niet binnenkomen, want het is hier nog warmer dan buiten, en wij hebben ook geen airco!!! lekker weer!!!
maar er zullen wel weer flink wat uitzonderingen zijn bij de primafoon
x
Ik geloof meiden dat het op alles geld behalve afprijzingen!! Zeker ff kijken hoor Cyn!!
Hubbie laat weet niet of hij mee eet, of dat hij onderweg eet. Problemen op het werk door de warmte(waar niet!!)
Ben niet naar bed geweest, NOG, maar geloof dat het steeds lekkerder gaat klinken :laugh:
![]()
Welterusten Bep, die 80 posts vandaag moeten toch nog wel lukken?
XXxx Mar
Hier binnen is het best nog een beetje koel gebleven met echt alles dicht. Was zelfs al ff in slaap gevallen. Haha wordt zo verschrikkelijk sloom van dat warme weer!
Hey Mar, heb je toch weer toegang op internet op je werk??
Das wel leuk dan, ff wat anders dan je blijft beter bij. Hoef je thuis niet zoveel bij te lezen.
Vergeet ik bijna, we gaan echt die 1000 posts wel halen hoor vandaag! Zie je wel, 2 weken doen we erover om een topic vol te krijgen. En dan is het nu nog wel vakantietijd…
haha, ben er nog hoor!!! Ja we moeten vandaag maar eens gaan zorgen voor deel 4!!!
Net ff in de zon gestaan, maar dan word je ook niet vrolijk!!
Mar, stiekum op internet foei
![]()
Vandaag op onze Turkish tea maar icetea? Heb een paar pakken klaargezet voor vandaag + een bak ijsblokjes!!
@cyn…,zou idd mooi zijn, als je zoveel korting kreeg als dat het warm is…het is het proberen waard!!
@dia…het was heerlijk, ben alweer thuis…vriendin moet dadelijk werken. van dit weer wordt je ook echt sloom…lkkr slapen op de bank doet dan goed, bij ons thuis is het gelukkig ook koel binnen.
hadden ze nog sla en stokbrood? veel plezier vanaaf!!
pff…ik wil echt niet zeuren ofzo…maar mis mn vriend zo:(
wil bij m zijn, en als ie niet in dat leger zat, was ik dat nu ook!!!
Nou lijkt me ook wel wat!! Heb me vandaag ook al laten verleiden tot een ijsje… Ja sorry maar met zulk weer moet je toch wel een beetje verkoeling hebben! Ik zit hier nu in een spijkerbroek,… En zodra ik thuis kom gaat de korte broek weer aan!! IEEEEEEEEHHh lekker hoor! Straks ook weer karren met me seicento zonder airco… Erg fijn!!
x