@Jill
Zou ik ook niet doen hoor, ga er nog geen kwartier voor treinen, tenminste nu niet meer. Vroeger was ik ook iedere avond van de partij.
Denk dat ik nu wel naar Cuijk ga kijken donderdagavond. Is het ponteniersbal, gaan de militairen de pontonbrug over de Maas leggen en er landen meestal ook parachutisten.
@Linda: ja vanaf deze week meer werken dan normaal. En dan binnenkort dus die week van 50 uur. Pfff, nou ja, wel lekker verdienen natuurlijk. Ideaal dat je mee kon eten met de buren, is nu geen weer om te koken. Feliciteer je je zusje van mij?
Ik ga maar eens naar bedje toe. Moet morgen vroeg op, want ik ga samen met een vriendin (en haar moeder) een paar daagjes naar de boerderij van haar oom in Oud Beijerland. Ik heb daar vroeger vlakbij gewoond ('s Gravendeel) dus misschien ga ik daar ook nog wel langs.
Wordt in ieder geval gezellig. Ik weet niet wanneer ik terug ben maar weet zeker dat ik dan genoeg leesvoer zal hebben :D.
@ Beps: hoe gaatie met je? Al een leuke baan op het oog?
@ Marion: veel plezier in Cuijk tijdens de vierdaagse!
@ Dia: werkweek van 50 uur? Dat is echt ontzettend veel! Daarna mag je jezelf wel een beetje verwennen…
@ Sev: ik weet hoe je je voelt, dat heb ik laatste tijd ook een beetje :(. Maar het zit bij mij de laatste tijd wel een beetje tegen allemaal, dus komt waarschijnlijk daardoor en door stress van school. Sterkte ermee, hoop dat het al wat beter gaat! Je gaat binnenkort naar Turkije, moet wel een positief gevoel geven toch ![]()
@ Cyn: werkze nog in deze hitte. Volgende keer maar iets comfortabelers aandoen dan een plakbroek:D. Werken in deze hitte is niet leuk, maar over een maandje zit je lekker bij je vriendje, leuk vooruitzicht dachtik zo!
@ iedereen: mixze lekker met al die blenders (ik heb het gevoel dat iedereen nu aan de zelfgemaakte fruitsapjes zit). Dat kunnen we wel gebruiken met dit weer. En vaak gezonder en frisser dan wat je in de winkel koopt. Iedereen die moet werken: sterkte. Iedereen die lekker vrij heeft: geniet van het weer (als dat mogelijk is…).
Weltruste allemaal!
Oja! Wat ik was vergeten, ik ga morgen dus voordat ik vertrek naar de dokter, even snel. Ik heb 1 of andere uitslag, zit zeg maar… bij mijn knie, alleen dan niet op de voorkant, niet in mijn knieholte, maar naar de binnenkant. Hij zit er al heel lang (het is een cirkel) en wordt alsmaar groter. Echt eng. Rood issie. Hij is er niet altijd en komt vooral opzetten bij zon/warmte. In Roemenie hebben we hem Jakobus genoemd. Hij ging overal mee naartoe, maar ik vind dat het tijd wordt om afscheid te nemen :P. Ik heb hem gekregen vlak na mijn inenting tegen Hepatitis A (of B?) voor in Roemenie, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.
Hoop dat het niets ernstigs is, alstjeblieft duim voor me!!
@Kristina
VEEL PLEZIER IN OUD BEIJERLAND!!!
@Kristina
Lijkt wel wat op ringworm zoals je het beschrijft. Succes bij de dokter!!!
Ik dacht net hetzelfde Marion,ik zou inderdaad even bij de dokter langsgaan.
Voor de rest lekker genieten op de boerderij,veel plezier!!!
Ha meiden, wat een weertje hè?
Je zal maar moeten werken! Nou, dat moet ik :sad:, elke week minstens 40 uur, beeeeeeeeeeeeh. Had liever nu vakantie gehad.
@ Sev, je laat ons schrikken meid, toch geen gekke dingen doen? Straks lekker naar Turky :hairy:, denk daar maar aan!
@ Kristina, veel plezier, en sterkte bij de dokter, klinkt niet echt heel ernstig, heeft ie vast wel een pilletje of een zalfje voor!![]()
@Iedereen die bij de vierdaagse gaat kijken, veel plezier, en moedig ze maar flink aan, zullen ze nodig hebben met deze hitte:banana:. En een beetje extra water!
@ Dia en Cyn, ook sterkte met werken, en trouwens iedereen die moet werken sterkte!
@ Bep, gauw opknappen, hoor, probeer maar alleen aan leuke dingen te denken. Ik had trouwens vandaag een uitzendkracht uit Almere-Buiten, woon jij daar ook in de buurt?
Woensdag gaan mijn hubbert en ik gezellig bij Marjan en haar man eten, nog voordat ze op vakantie gaan a.s. zaterdag, leuk hoor. :laugh:
Ik zal d’r wel missen:bored:, we zien elkaar nu best wel vaak, en doen gezellige dingen met elkaar. Naar het strand
, naar het café, bij elkaar op de koffie!
Een echte, leuke vriendschap, en dat dankzij de WW!!!
*(Voor de nieuwelingen op ons forum, Marjogege en Miere 011 bleken :eek:, na elkaar al regelmatig op dit forum gesproken te hebben op nog geen 100 meter van elkaar te wonen!!:yes:) *
*XXXxxx Marja
*
hey allemaal !
Bedankt voor de lieve reacties ! Heb de hele namiddag lekker geslapen in mn bedje en het heeft me echt goed gedaan ! Daarna zijn mn ma en ik even wezen shoppen voor Turkije, lekker relax. Avondeten en toen belden mn vrienden om eens mee te gaan een terrasje doen, iets te gaan drinken. Nou, ging ik uit mezelf niet doen maar het zou niet zo heel lang duren zeiden ze, en mn moeder zei dat ik moest gaan, dat het me goed zou doen eens buiten te zijn en ja hoor, ben juist terug en ben wel blij dat ik geweest ben !
@Kristina: Had vroeger ook eens zo een plekjes gehad, rode cirkels en hier noemden ze het de ziekte van Gilbert… Moest ik behandelen met allerlei zalfjes en zo van alle kleuren, geuren … Na 2 weken was het weg. Het was wel erg besmettelijk via water (zwembad) of huidcontact. Kon je krijgen via dieren of iemand die het ook had. Zaten er toen in mn klas ook enkele kinderen met hetzelfde en heb ik het wss gekregen via het zwemmen met school… Niets ergs maar jeukte wel erg… En je kan het maar 1 keer krijgen als het werkelijk hetzelfde is. (Zo heb ik zowat alle ziektes al gehad die maar 1 keer in je leven kunnen voorkomen
)
Mn vriend woont nu niet langer meer in bij zijn broer maar heeft nog voor die 2 weken totdat ik kom een kamer gehuurt in een klein hotelletje. Dan slaapt hij 10 dagen bij mij op hotel en dan vertrekt hij naar huis. Hij is het beu in Kusadasi, verdiend niet genoeg om er daadwerkelijk van te leven en als het nog veel langer aanhoud als hij weer thuis is zal hij zijn laptop moeten verkopen
maar heeft me al beloofd dat hij naar het internetcafe komt nu en dan en dat we zeker nog samen op reis kunnen gaan zonder dat hij moet werken ! Nou, goed deal dan volgens mij als hij er zich aan houd maar dat denk ik wel. Heeft me nog nooit iets beloofd en dan niets gedaan. én ik krijg zijn valies ! Was er zo zot op in Februari dat ik er de hele week van sprak. Nu vroeg ik of ik dergelijke ergens in Kusadasi kon kopen maar dat mocht niet ! Ik zou de zijne krijgen, voel me nu wel een beetje beschaamd maar heb er tenslotte niet om gevraagd hé ? Was de bedoeling een te kopen… Nou ja
Geef ik hem het geld wel terug, als je weet dat hij al niets heeft en zijn laatste spullen aan mij heeft. Doe ik nog maar mn mond open of ik krijg het al ![]()
Nou meiden, ga slapen voor vandaag ! Tot morgen ![]()
@Sev,fijn dat je weer wat opgewekter bent eens goed slapen kan deugt doen en dat bijslapen had je echt nodig denk ik.
En eens goed shoppen dat is typisch iets wat wij vrouwen zo nu en dan nodig hebben als we een dip hebben.
Ik ben blij dat je weer wat beter in je vel zit,het wordt tijd dat je naar Turkije gaat want je bent er echt aan toe he,zeker als je hoort dat het daar allemaal niet zo lekker loopt dan wil je er zo snel mogelijk naar toe logisch toch.
Slaap vannacht nog maar eens goed je ziet wat een wonderen een goede nachtrust kan doen.
@Jill: ja, bijslapen kan echt wel goed doen ! Ben ondertussen alweer wakker hihi maar ja. Gaat toch wel beter zo. Jill, ik zie dat je van België bent, van waar ergens ?
Goedenmorgen allemaal
Eerst maar eens de positieve berichten: Ik heb heerlijk geslapen, zelfs lang(zowaar tot 8 uur!), hubbie moest belachelijk vroeg weg, en dan ga ik NIET mee op(hihi, hij zat op 4.20 al in de auto!!) En ohhhw wat slaapt mn nieuwe bedje dan heeeeerlijk!! Mn handje is bijna over, qua wondje enzo, de pijn van het ingreepje en de stijfheid erdoor(ja ik oefen en gebruik hem bijna normaal) blijft wel. Ik was eigenwijs(Moi??) en heb zaterdag vast voor de dokter de hechting eruit gehaald, want die begon erg te trekken in de wond. Morgen voor controle, en het verwijderen van de hechting:laugh: en dan hoor ik meer
Ik ga nog steeds een beetje bagger…wat een off-week. Ik denk dat het komt doordat ik dus verleden week gebeld ben over dat werken in aug en dat ik een uitnodiging heb gehad voor de controle-arts. Eigenlijk zou ik die dag met een vriendin iets leuks gaan doen, dat hebben we nu moeten afzeggen tot nader order, want ik kan die afspraak bij die arts alleen via mn baas(?) afzeggen niet direkt!!
@Sev: Lekker he, slapen, idd ga dat vandaag en vannacht nog maar eens doen, en blijf lekker aftellen en dromen van je vriend. Wat een lieverd dat hij daar blijft zeg…kost toch een hoop geld…
@Kris: Nee heb niets op het oog, wacht of er iets mn kant op komt, en dan zie ik wel. Ga binnenkort eens langs de uitzendbureau’s. Maar dan na mn vakantie denk ik maar. Heb ik nog 2 weken als ik terug kom, en dan maar eens de stoute schoenen aan
@Dia: Erg he, met die vakanties. Maar wel lekker voor de centjes:laugh:!! Ik denk aan jullie met dit weer, wat een rampeplan. En ga idd maar lekker 20 versnellingen langzamer werken want anders ben je zo op!
Nou weer veeeeels te veeeeeel geschreven(Wel goed voor het handje)
![]()
Pfff wat een warmte al en dan is het net half tien geweest. Ben vanochtend om half acht begonnen zodat ik om half twaalf weer naar huis kan. Vanmiddag dan maar in de tuin onder de parasol. Rest van de week hele dagen werken :dead:
Nou allemaal rustig aan en tot snel maar weer.
X
Hey meisjes,
Oh oh oh…wat is t warm! En t wordt nog erger als ik het weerbericht mag geloven. Nou ja, beter zo dan die rotzomer van verleden jaar hoor! Vandaag ben ik nog vrij, maar heb ongeveer 100 klusjes te doen. Ga het allemaal een versnelling lager doen dan normaal, want anders lig ik straks gestrekt in de hoek haha.
Morgen en overmorgen nog werken en dan vakantie. Weet nog steeds niet hoe laat we vliegen zaterdag, maar hoop daar toch vandaag wel iets over te horen. Ben benieuwd.
Iedereen die moet werken: hou het hoofd koel! Ga desnoods af en toe ff met je hoofd in de koelkast hangen…dat helpt echt haha.
Iedereen die lekker vrij heeft: Geniet heerlijk van dit warme weer.
Iedereen die een beetje ziek is: knap snel weer op en beterschap.
Meld me nog wel een keer deze week.
doei, gr. Marjan
Goeiemorgen!!!
Pffff wat een hitte alweer!! Heb vannacht maar 3 uur geslapen dus ben wederom helemaal naar de tering! Pff wat een irritant gevoel is dat zeg!!
Vandaag en donderdag nog werken, en de rest van de week lekker vrij!!! Ik ga morgen eens kijken voor een nieuwe telefoon!!! Wil of de Motorola Razr of de Motorola Pebl… En dan het liefste een roze:D Maar ja dat gaat heel veeeeeel centjes kosten denk ik zomaar! Want ik wil een simlock vrije!!!
Ik lees vandaag de gehele dag wel mee denk ik zomaar!
x Cyn
@Mar
Wist niet dat Mierre en jij elkaar kenden van WW, leuk zeg! Waar een forum al niet goed voor is!!
@Beppie
Je bent goed bezig! Begint de smaak te pakken te krijgen wat uitslapen betreft.
Een baantje bij de dokter niets voor jou … je kan al hechtingen verwijderen ![]()
Voor iedereen die moet werken…heb medelijden met jullie!!!
@Sev,ik ben van Hasselt.
Ik heb mn ticket omgeboekt
Ik ga waarschijnlijk niet meer naar Turkije deze zomer, snik snik! Hoop dat ik aan et eind van de zomer nog een voordelig last minutje op de kop kan tikken!
Voel me een beetje kltn van dat omboeken… begint nu wel een erg duur ticket te worden… Stomme ex! Wordt er nu helemaal gek van! en stomme ticket was ook nog niet goedkoper in februari ook nog!! Grrrr!
@ Bep wat lees ik nou?? Je eigen hechtingen eruit halen??? Zeg kijk je wel een beetje uit! ![]()
Wat een heerlijke hitte! Ga zo weer lekker zwemmen en verder bij bruinen! Jammie wat een heerlijke zomer! Wel vervelend als je binnen moet zitten werken… Succes en sterkte voor die mensen!
Ik ga morgen weer wakeboarden!!
(als alles goed gaat…)
Liefs
@Rien: Het was maar één hechting, en hij zat zoooo strak dattie door mn velletje ging snijden!! Klein knipje, klaar. Deed zeer kon niet wachten dus!!
Ohh zooooo warm in de tuin!!! En ik houd het nergens uit!! Ga denk ik maar naar bed, met de airco!!:laugh:
![]()
Zo, thuis! Ben meteen onder de douche gesprongen. Weinig nut nu maar wel lekker verfrissend.
@Kris: veel plezier in Oud Beierland! Lekker zo een paar daagjes er tussenuit.
@Mar: waar ww al niet goed voor is! Echt leuk dat het zo goed klikt tussen jullie.
@Sev: gelukkig dat je je weer iets meer happy voelt. Meestal als je ergens geen zin in hebt wordt het juist gezellig.
@Beps: idd elk uurtje dat ik nu extra kan werken pik ik mee. Is met de warmte wel een beetje afzien maar straks ben ik blij dat ik het gedaan heb.
@Marjan: lukt het een beetje met de klusjes? Inmiddels al meer info over hoe laat jullie vliegen?
@Cyn: slaap ook zo slecht. Kan echt niet in slaap komen. Zat vanochtend als een zombie achter m’n bureau. Ja zo’n roze, die vind ik ook mooi!
@Rien: ja teleurstelling dat het nu toch allemaal niet doorgaat. Hopenlijk kun je nog een leuke last minute boeken zodat je nog lekker ff weg kunt. En tot die tijd vliegen we gewoon op ons tapijtje naar Alanya! Hou je graag gezelschap ![]()