Shit hee! Ik moet donderdag ook werken! Heb het nu ook zo heet, en ik heb zo’n lekkere plakbroek aan!!!
x
Shit hee! Ik moet donderdag ook werken! Heb het nu ook zo heet, en ik heb zo’n lekkere plakbroek aan!!!
x
jeetje meiden wat gaat het toch snel hier!!
niet veel tijd om op iedereen te gaan reageren. hele dag lkkr met een vriendin in de tuin gezeten en zonet met een andere afgesproken om een terrasje te gaan pikken.
ga nu maar ff douche…
jeetje 35 graden dat gaat!! jmmr dat sommige moeten werken. ik ga zwemmen. jaa sev…ik kom weer jou kant uit. we gaan naar zutendaal, naar de zonnenvijver. ben eens benieuwd, ben er nog nooit geweest.
@rien…jmmr dathet niet doorgaat meid!! hoop dat het K lukt om naar hier te komen, ga je wel nog ergens anders naar toe?
@roanna…wat goed dat het gsprek zo positief was!!
@sev…meid, neem de rust die je nodig hebt, dat doet je goed!!
liefs
WAAAAAAAAH JA!!! Goed he!!! Heb er nu al zin in! Nog maar 5 weken!!!
Oh Rien> Wat jammer zeg!! Nu maar hopen dat K wel kan komen dan!!
Ga zo naar huis, en dan mijn broer even bezoeken, die is vanmorgen teruggekomen uit de Dominicaanse Republiek! Lekker hoor!!
x
@ Diamond: Ja hoor. Er is genoeg! Even de A-1 op en hier bij de Mac er weer af! Dan ben je er zo.
**Anderen mogen ook gerust een vorkje mee komen prikken hoor! :whistle: :whistle: **
Groetjes Roanna
Waah ik hoorde al iemand over 38 graden! Dat we een record gaan breken ofzo. Pff hopenlijk is er iets van een tropenrooster ofzo. En anders gaan we 10 versnellingen lager…
Ow iew ik heb hier een nest vliegende mieren ontdekt, heb er helemaal de kriebels van :bored:
@Dia
Mijn zus vertelde straks ook al dat het 38 graden zou worden. Leuk voor degene die vrij zijn…arme mensen die moeten werken. Morgen begint ook de 4-daagse, moet er niet aan denken om in die hitte 30, 40 of 50 km te moeten lopen. Kunnen wel vroeger starten als het extreem warm is maar is nog afzien dan. Vrijdag komen ze bij ons door het dorp.
Is echt vreselijk, dat vliegend ongedierte, enigste nadeel van de zomer ![]()
Kun je er niets op spuiten dat ze gaan moven??
Ik zou eerst nog meedoen aan de vierdaagse samen met vrienden!! Ben blij dat ik me niet opgegeven heb, zou mijn eerste vierdaagse zijn, en waarschijnlijk ook gelijk mn laatste.
@Kristina
He jammer…had je dan lekker kunnen aanmoedigen als je door ons dorp kwam. Spandoek erbij en natuurlijk gladiolen :RockOn::RockOn:!!!
Ben morgen vrij ipv woensdag, omdat mijn zusje morgen haar diploma krijgt voor de PABO. Daarna gezelig met z’n allen uiteten. Donderdag 38 graden??? Beetje te gek hoor. Ben dan aan het duimen voor mijn zusje, zij wordt donderdag geopereerd aan de knie, een soort reconsructie zeg maar, iets met pezen en voorste kruisband of zo, moet minimaal 2 dagen en 1 nacht in het ziekenhuis blijven
@ Mar: gladiolen?? Wasdat?
P.S. Mar: ik denk niet dat ik ooit in jouw dorp zou aankomen, waarschijnlijk neergegaan doordat de warmte mij fataal zou worden… ![]()
@Kristina gladiolen zijn bloemen,als ik me niet vergis is het een gebruik bij de vierdaagse die krijgen de wandelaars als ze bij de finisch binnenkomen maar daar ben ik niet zeker van.
@jill: dat klopt inderdaad
Een vriend van mij is gymleraar en die doet samen met z’n leerlingen ook mee met de vierdaagse. Pff zou er echt bij neervallen.
@Marion: idd maar 's naar de winkel voor iets tegen het ongedierte. Bah heb zo’n hekel aan al dat vliegend spul!
Ben een aantal jaren geleden naar nijmegen geweest om de mensen te zien finischen de laatse dag. Echt mooie sfeer. Kwam vanavond thuis van werken, vragen de buren of ik mee blijf eten, ze hadden chinees gehaald en voldoende voor mij erbij. Had aardappels willen koken, maar tegen chinees met dit weer zeg je toch geen nee.
@diamond: moet je nog veel werken deze weken?
@Linda1980
Mijn man vindt de sfeer in Nijmegen ook helemaal geweldig. Gaat als het ff kan 4 avonden op pad met z’n vrienden. De laatste jaren begint Cuijk ook steeds gezelliger en drukker te worden en gaan ze ook wel eens daar naar toe. Hoeven ze niet te treinen.
Toen ik er geweest ben had ik nog een andere baan en kon ik makkelijker vrij krijgen of in de schoolvakanties vakantie krijgen. Helaas lukt dat met mijn huidige baan niet meer. Anders was ik zeker weer een keer gaan kijken
Ja het lijkt me inderdaad een aparte sfeer,maar omnu helemaal van belgie naar nijmegen te gaan pfffffff is toch een beetje te ver.
@Sev,Gaat het weer een beetje?