heee,
Linda, de plannen voor je vakantie klinken echt heel leuk! Ik ben ervan overtuigd dat je het naar je zin gaat hebben. We willen inderdaad een uitgebreid verslag. Ik hoop voor je dat het zwemmen met dolfijnen lukt, dat lijkt mij echt een onvergetelijke ervaring.
Heeeeeeeeeeeeeeel erg veel plezier daar en denk af en toe aan ons;)
**Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
**
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
(Rieneke…1 augustus…Istanbul)
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
**
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis**
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
[COLOR=black]Zo dames, over kletsen gesproken!!! Moest voor het lijstje terug tot pagina 61!!![/COLOR]
Nou hij is er weer, kan iedereen die veranderd heeft dit anders ff aanpassen, want volgens mij heb ik her en der gelezen dat mensen niet gaan, 1 dag eerder of later enzo!!
![]()
@Linda: vindt jou ook een kanjer! Geniet ervan meid! Kom misschien straks nog wel ff langs op je Hyves.
Goedemorgen allen.
Ook ik wil jou Linda, een hele fijne vakantie daar in Mexico toewensen en geniet zoveel mogelijk van alles en van wat daar te zien en te doen is. Lijkt mij ook fantastisch zo’n reis, maar dan als het hier winter is. In ieder geval, goede reis en een hele toffe vakantie gewenst.
Die beschrijving van die trouwjurk komt mij heel bekend voor! Mijn schoondochter was in April, in ook zo’n jurk getrouwd ( zelfde kleuren) en was op het stadhuis van Noordwijk een roosje die achter op haar jurk zat, al kwijt. Ook nergens terug kunnen vinden! Jammer was dat!
Zo, ik ga zo na mijn werk. Eerst een uurtje werken en dan een functiegesprek. Nou, zal mij weer benieuwen wat ze te zeggen hebben!
Voor diegenen die lekker, om wat voor reden dan ook vrij hebben, geniet van ook weer deze zo’n mooie warme dag.
Bep, hou het een beetje rustig vandaag! Komt het vast wel weer goed!
**Allen die wel moeten werken, werkse en tot vanavond. Ik heb alles nu al wel vast weer koel gezet, dus we kunnen er weer tegen aan. Moet trouwens die bubblies van Bep ook nog proeven. :yes:
**
Zonnige groeten van Roanna.
@Roanna, is zooooo lekker!!! Zeker nu, met dat warme weer. Is een Italiaanse bubbel, mierzoet en ohhhhh zoooo lekker;)
Man is het warm. Zo warm dat die stomme IS meteen droog is. Denk je een uurje te hebben voor het de kast in kan, is het na 30 min al weer droog!! Nog hard werken hihi
![]()
Hee allemaal,
Ik denk dat dit mijn laatste post wordt, mijn vriend moet zijn koffer nog pakken en hij wordt beetje zenuwachtig van mij achter de computer hahaha. Dus ik ga zijn huis beetje poetsen kan ik ook iets nuttigs doen, ik ben namelijk al klaar voor vertrek.
Mustafa…20 juli… Alanya
(Rieneke…1 augustus…Istanbul)
**
**
**Jullie vertrekken in mijn vakantie dus ik wens jullie een onwijs mooie en onvergetelijke tijd toe in Alanya, Marmaris, Istanbul en Kusadasi. **
**Ik vermaak me wel op playa del carmen en als ik in ieder geval een dolfijn heb gezien dan ben ik al een hele gelukkige meid. **
Dia bedankt voor je krabbel op hyves
Roanna succes met je gesprek. Dat is wel jammer zeg dat ze al op het stadhuis een roosje was verloren. Was zeker ook een super mooie jurk!
**En iedereen die hier in Nederland blijft, ik hoop dat het weer aanhoudt en jullie lekker in het zonnetje kunnen zitten, geeft mij al snel een vakantiegevoel en dat gun ik jullie ook… **
**Klets maar lekker raak de komende weken dan kan ik lekker een dagje bijlezen. **
**Tot over twee weken **
Doei
**Dikke kus Linda **
@linda…geniet van je vakantie!! heel veel plezier gewenst…hoop ook dat het gaat lukken met de dolfijnen…dat zou echt dol fijn zijn …hehe
@dia…geniet van je vrije dag. ik ben net rerug van het werk, en gfa nu ook van het lekkere weer genieten…heerlijk!!
@beppie…groot gelijk!! een glas bubbels doet wonderen ![]()
@sev…helemaal klaar voor turkije nu, zo te horen!! top:D
@roanna…werkze;)
meiden. ik ga lkkr naar buiten, de tuin in. veel te lekker weer om achter de pc te zitten!!
tot vanaaf…
ohh ff tussen door…weet je wat ik echt zo een nummer vind om naar te luisteren (oke, verklaar nme maar voor gek ahaha)
a brand new day…van the wiz.
pas echt bij dit weer…wordt er helemaal vrolijk van!!!:D:D
dikke kus voor iedereen…
filiz
@Linda
Nog 1 nachtje en dan op weg naar het mooie Mexico. Hebben ook regelmatig zitten kijken om daarheen te gaan maar vinden het vliegen te lang voor de kleine. Kunnen we mooi in de tussentijd Turkije helemaal bekijken.
Zwemmen met dolfijnen, DOEN als je de kans krijgt, moet fantastich zijn!!! Duiken is prachtig maar zitten ook risico’s aan. Hebben zelf de cursus open water gevolgd en sta soms versteld hoe gemakkelijk men er in sommige landen tegenaan kijkt terwijl er voor veilig duiken zo veel meer bij komt kijken. Even oefenen in het zwembad, de hoognodige gebaren worden geleerd en gaat het ademen onder water goed dan de zee in. Er wordt soms niet eens geleerd hoe je je masker moet schoonblazen, moet er niet aan denken wat er dan gebeurt als je 10 meter onder water zit en je masker loopt vol. Het enige waar je dan aan denkt is zo snel mogelijk naar boven, met alle gevolgen van dien. En dat is dan nog maar een heel simpel voorbeeld. Wil je niet bang maken maar een gewaarschuwd mens…
Wens jullie verder een goede reis!!!
HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET ER VAN ![]()
WAUW WAUW WAUW EINDELIJK sta ik in het vet roze bovenaan het lijstje bij de bijna-vertrekkenden !!! SUPER !!!
@Lindalight: wowwww dolfijnen ! wil ik ook eens in het echt zien in de zee. Heb er al gezien in de dierentuin maar is toch hetzelfde niet
Have fun !!!
@Beppie: als ik een plaatsje over heb dan laat ik het wel weten ![]()
Nou meiden, mij zal je wss niet veel op internet zien vandaag… Ben al de hele dag aan het huilen als een klein kind ! Als iemand iets tegen me zegt is het al van dat… Pfff van mn moeder moet ik de hele dag in mn bedje uitrusten, wss te weinig slaap na die harde week op het werk. Maar ja, stilzitten en ik ? Proberen dan maar, ben ook doodop…
@Beps: die bubbels klinken lekker, ik wil ook!!!
@Roanna: ben benieuwd hoe je functiegesprek zal gaan. Die voorraad drank die je hebt koel gezet is wel nodig ook, pff wat is het weer warm vandaag. Heb volgens mij al liters gedronken.
**@Filiz: ik heb ook zo’n nummer wat ik nu zo lekker zomers vind: Stars are blind van Paris Hilton! Vindt haar nou niet echt geweldig maar luistert lekker weg. **
@Sev: doe het maar 's ff lekker rustig aan. Heb je zo te lezen wel nodig. En idd je staat al aardig bovenaan, heerlijk!!
Toen ik in mei vorig jaar naar Alanya ging zag ik ook vanuit het vliegtuig een HELE grote groep dolfijnen zwemmen! Was echt zo’n super gezicht!! Alsof je meteen welkom wordt geheten in Turkije, hihi! ik wil na mn studie naar Australie voor een paar maanden of een jaar ofzo en dan rondtrekken, duiken en werken en wie weet ook wel met dolfijnen zwemmen ![]()
@ Linda: Super veel plezier in Mexico!!! Ben benieuwd naar je verhalen! maar geniet er zelf eerst maar van ![]()
@ Diamond: IK DOE MEE met die fotoshoot!! Waar had je dat gezien? wat was de link? Zou wel echt ontzettend coool zijn!!
@ Sev: He bah wat vervelend! Doe de komende dagen maar rustig aan, hoop dat dat mogelijk is!
Ik heb een nieuw kapsel! Ik heb mn lange haren, kort(er) (voor mij heel kort) laten knippen! Staat leuk vind ik zelf
Ben er blij mee en het krult nu ook heel mooi! ![]()
Maar ik kan dus uit de lijst
want ik ga toch niet naar Istanbul, stomme ex vriendjes! Hij zoekt et maar uit, heb geen zin meer in zijn gedoe, hij zoekt et maar uit!!! Nu maar hopen dat K wel naar NL kan komen in de zomer nog! Hij gaat zn best doen om via Duitsland te komen.
Liefs Rien
@Sev, liefje, doe je rustig aan, een jankerd op dit forum is genoeg, en die plek had ik al weet je nog;) Ga lekker in de tuin, MP3 op je hoofd, ogen dicht en slapie slapie doen!!! Schijnt wonderen te doen, ik kan het nu ff niet(onrust inwendig is het ergste wat er is!!)Plekje over is niet nodig schat, jij gaat lekker naar je vriendje(nog 14 dagen!!!)
@Dia en Roanna: Asti Spumanti, ijskoud, van allerlei merken maar die van Mar**** is de bekenste, zeker niet het best! Ik heb de tussenweg, maar eigenlijk zijn ze allemaal HEERLIJK!!!
@Marion: zal nu wel onhoudbaar in de stallen zijn!! Man, ik moet er niet aan denken dus(moet nergens aan denken, WIL MOTORRIJDEN!!!hihi)
![]()
**Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
**
Mustafa…20 juli… Alanya
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
Zo Rien, eruit(sorry klinkt wel heel cru)!! Maar ga je nu een andere keer nog, want je had een ticket…
Meiden sta ik zowat in de aankomende lijst!!!
@Cyn: jij staat er al in hihihihihi
![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF kan jullie ff niet meer bijhouden!!!
@Beppie
Blijf het lekker rustig aan doen!! Hebt er toch van die dagen bij dat je weer even terug valt.
@Sev
Ook jij ff rustig aan!!! Jij helpt je moeder altijd, nu is het dan even andersom. Nog even en je mag naar Turkije dan moet je goed uitgerust zijn!!!
@Jill
Blijkt idd dat dolfijnen die dingen aan voelen. Heb ooit eens een waargebeurd verhaal gelezen over een zwaar autistisch meisje. Gaat naar Amerika, om ‘dolfijntherapie’ te volgen en zwemt verschillende keren per week met de dolfijnen. Behandeling slaat aan en men kan meer contact met het meisje maken. Heel interessant om te lezen, vooral omdat ik zelf ook een zoontje heb met een autistische stoornis. Is trouwens ook mogelijk in Harderwijk te zwemmen met dolfijnen, maar daar is een enorme wachtlijst. Vorig jaar zagen we toevallig dat het in Kemer en Antalya ook mogelijk was maar toen we daar kwamen was het dolfinarium gesloten. Konden wel een afspraak maken maar ik wilde eerst zien hoe alles in zijn werk ging en of mijn zoontje het zou durven, is tenslotte niet goedkoop en zou dan jammer zijn als hij op HET moment niet zou durven. Kijken zat er ook niet meer in omdat we 2 dagen later weer richting huis moesten en nog op excursie gingen. Maar gaat er nog wel van komen. Heb er niet echt grote verwachtingen van maar ben wel erg nieuwsgierig of de dolfijnen anders op hem reageren.
Viel gisteravond en vanmorgen reuze mee met de hitte, maar sta ook nog niet alleen. Moet ik te veel en te snel lopen, trap op en af, en dat gaat nog niet zo goed met mijn knie. Vandaag hoef ik gelukkig niet
, ga alleen het personeel wat drinken brengen tussendoor. Scheelt ook dat aan de zijkanten van de stal zeil zit en met dit warme weer is alles open. Waait er dan lekker doorheen.
Bij de lammetjes staat de ventilator aan dus daar is het ook nog wel te doen momenteel.
@Rien: ben benieuwd naar je nieuwe kapsel! Fotoooooooooo’s!!
@Beps: morgen in de supermarkt ook maar 's een fles van inslaan. Lekker voor bij de bbq morgen! Je staat idd alweer aardig hoog in het lijstje, heerlijk!!
@Marion: hopenlijk is er nog een keer de mogelijkheid om jullie zoontje te laten zwemmen met dolfijnen. Ik hoor er ook vaak wonderbaarlijke verhalen over.
Warm he dames? Poe nou zeg!
Nou, het was natuurlijk geen functie, maar functioneringsgesprek. Ja, komt door de warmte denk ik! :jeez: Ach nouja je weet wel, het gewoonlijke van, je doet het goed, je bent aardig in omgang bla, bla, bla. Moet alleen met de collega’s dit jaar nog minimaal een suggestie aandragen voor inovatie enz,enz. Nou, dat lukt me denk ik nog wel!
**Oh Bep, dat lijkt me ook lekker wat jij zegt. Lijkt een beetje op Ron Miel. (Honingrum) Is ook mierzoet, maar lekker in een ijkoud glas cola of jus de orange. Mmmm… heerlijk ook! Komt oorspronkelijk van Gran Canaria. Zet ik die ook ff koud
**
Manneke is nu lekker gado-gado aan het maken, dus ik zit weer helemaal goed zo dadelijk.
Nu, dames sterkte allemaal met dit weer. Ik hoor net op de radio dat het hier extra druk is in de Gelreziekenhuizen. Mensen vallen massaal flauw en toeristen met ongelukjes.
**Fijne dag nog en de warme… pfffffff… groeten van Roanna.
**
hi all…
beetje drukkend warm hiero…pff…
geen nieuws…saai…
leuke pic van orlando…meer!!
de rest die weggaat…veel plezier!!
nu siesta en een sapje hahaha
@Marion,Als je ooit de kans krijgt om je zoontje met de dolfijnen te laten zwemmen moet het zeker eens proberen;
Ik zou van te voren wel goede afspraken maken,en zeggen dat je niet weet hoe hij reageert en niet zeker bent of hij wel durft.
Al denk ik niet dat ze je gaan laten betalen als hij niet zou durven.
Ik heb inderdaad een tijdje geleden ook denk ik dezelfde reportage gezien over dat autistisch meisje,zeer indrukwekkend trouwens als ik me niet vergis was dat ergens op de antillen maar ik ben niet zeker.
Ik hoop echt dat het gaat lukken voor jullie want het is een fantastische ervaring.
@Roanna: gado gado, héérlijk! Is ook het lievelingseten van mijn vriend. Heb ik al een héle tijd niet meer gehad. Heb je nog ruimte voor twee eters ![]()
@Bloem: hoe gaat het met de kroegentochten? Nog leuke mannen daar?
Hoorde net op de radio dat het donderdag 35 graden gaat worden! Slik. Hele dag werken zonder airco, pfff dat wordt afzien.