Ok, kristina komt er aan
Ook eentje voor jou Diamond!
Lekker, neem ik er ook ff wat te eten bij, heb honger!!!
Wat ga je eten, iets lekkers?
**Denk dat ik het maar hou bij ontbijtkoek. Heb me vandaag keurig ingehouden dus laatste uurtje voor ik ga slapen probeer ik vol te houden
Maar een Mc Chicken mmm die zou er wel ingaan nu :o **
Het schijnt dat die mc chicken met sate niet zo lekker is
**Oh gelukkig maar dan , weer een verleiding minder
**
Maar je shake smaakt goed hoor, lust er nog wel één!
Hey ik ga slapen, ben behoorlijk moet spreek je morgen wel weer op msn of anders hier. groetjes daar
Is goed, sweet dreams!!
hier flink gedronken zo te lezen:D:D
ik heb het helaas niet gehaald…ben wel nog bij een vriendin geweest. zij had de wijn koud staan ![]()
ga nu ook slapen…
slaap lekker allemaal…tot morgen
Zo hallo allemaal, paar dagen niet geweest en dan weer vele berichtjes
Het waren helaas niet allemaal leuke berichtjes.
Akasha: Ik wil jou condoleren. Hou de mooie herinneringen in ere. Iemand is pas echt overleden als hij/zij verdwenen is uit je hart. Ik hoop dat je ondanks de afstand veel steun van je vriend krijgt. Daarnaast wil ik je toch ook welkom heten op dit onwijs mooie en gezellige forum.
Von: Ook ik ga doorduimen voor jou, je moeder en je familie. Ook als ik dadelijk in Mexico zit.
Ik wil tegen iedereen zeggen dat ik trots op ons ben hoe wij met elkaar omgaan. Ik vind het geweldig dat iemand gelijk opgenomen wordt in onze groep en ook alle steun krijgt die iemand nodig heeft. Lieve mensen ik ben trots op jullie.
Kristina: mm problemen met je vriendje is altijd minder al denk ik dat ik dezelfde beslissing had genomen. Maar af en toe moet je zelf ook een beetje toegeven, hoe moeilijk dat dat soms ook is. Als je fruit overhebt is het hier van harte welkom ik ben een echte fruiteter. Ik was van de week met mijn vriend mee op de vrachtwagen, heerlijk vind ik dat slapen, lezen, luieren, ik krijg mijn dag wel om. Hoe staat het met je kamer.
Beps: Ik zou je de foto’s wel laten zien van mexico misschien kan je hubbie dan overtuigen, voor zo’n mooie vakantie heb je een 10 uur vliegreis (minimaal) toch over
Ik weet nog niet of ik ga zwemmen met dolfijnen. Ligt er aan hoe ze met de dieren omgaan, als ze niet goed verzorgt worden en ze elk half uur met iemand anders moeten zwemmen dan heb ik daar geen plezier van, als het echter in het wild is dan zou ik het wel super vinden.
MK: ik heb inderdaad een druk programma gehad de afgelopen dagen, ik krijg alleen nog ff rust als ik slaap en als ik in het vliegtuig zit.
Sev: Heb je je haartjes weer mooi? De foto’s hebben jullie van mij tegoed.
Cyn: Wat een lieve smsjes allemaal, doet een hele hoop als je ouders positieve reacties geven op je liefde, ben blij voor je. Ik hecht er bij mij veel waarde aan wat mijn ouders van mijn liefde vinden. Ik ben degene die met hem moet leven maar toch geeft het me een goed gevoel als ik weet dat mijn ouders achter mijn keuze staan.
Marion: hahaha de bruidegom was ook erg mooi. Het was zowiezo al een mooie man om te zien maar in pak was hij oogverblindend
Marjan: veel succes met de voorbereidingen van je vakantie en geniet ervan.
Rieneke: Dat zou super zijn als hij naar NL zou kunnen komen.
Dia: weet nog niet of we in oktober naar alanya gaan, we gaan misschien met vrienden in herfstvakantie naar hongarije. Ook leuk maar wil toch nog een keer naar Alanya
Ik meld me hierbij ook aan samen met mijn vriend voor de foto sessie.
Jac: Leuk te lezen je reactie uit turkije. AD wordt goed gepromoot hier :yes:
Mijn weekend was super. Vrijdag naar Haarlem voor de bruiloft. We hebben in van de valk geslapen en de bruiloft was een plaatsje verderop. De jurk van de bruid was echt zoooo onwijs mooi. Kreeg gelijk kriebels om zelf te trouwen. Hij had een bourdaux rood bovenstuk en onderstuk was wit met een sleep, hierop zaten mooie roosjes in de kleur van bovenstuk. Ook de bruidegom zag er in pak oogverblindend uit :yes: Het feest was erg gezellig, hihi heb er nog iemand limburgse prive les gegeven. We hebben flink gefeest.
Zaterdag hebben we er uiteindelijk nog een dagje aaneengeplakt. Ben naar de bazaar in beverwijk geweest, heerlijk het gevoel alsof ik in turkije was. Heb badslippers gekocht en een string. Moest echt mijn beurs dichthouden anders had ik allemaal kleren gekocht, maar ik heb echt genoeg dus heb me dat geld gespaard voor in Mexico. Daarna zijn we nog naar Hoorn geweest naar de ouders van de bruidegom (de bruidegom is neef van mijn vriend) en hebben hier gezellig gezeten en gegeten (kebab) mjammie. Savonds zijn we gaan bowlen en daarna terug naar het limburgse land.
Vandaag was de verjaardag van mijn moeder en heb ik vanavond zover mijn koffer ingepakt. Het begint nu inderdaad erg spannend te worden, heb er wel zin in maar is zo anders als turkije, was ook spannend maar nu ga ik veel verder.
Denk dat ik morgen nog heel even langskom en zo niet dan wens ik iedereen 2 mooie weken toe. En iedereen die na mij op vakantie gaat wens ik een onwijs mooie vakantie. Geniet ervan want dat ga ik ook doen ![]()
Dag lieve mensen, ga zo 2 weken door en ik kan deel 4 en 5 bijlezen.
dikke kus Linda
@Linda,ik weet zeker dat je gaat genieten in Mexico.
Wij zij drie jaar geleden geweest en ik moet zeggen het is ons goed bevallen,wij waren er met kerst en nieuwjaar en dat was een aparte sfeer.
De stranden waren oogverblindend mooi en het zeewater helder en zalig om in te zwemmen.
Ik ben gaan zwemmen met de dolfijnen,en dat was een hele belevenis,we waren met een groep van 10 personen.
Ik bijna niet lopen en maak gebruik van een rolstoel en ik wist niet goed of ik dat wel durfde maar de verzorgers van de dolfijnen zeiden dat ik gerust kon gaan en niet bang hoefde te zijn.
Je gelooft het misschien niet maar een dolfijn was niet bij me eg te slaan en heeft die hele tijd rond mij gezwommen en negeerde het fluitje van de verzorger.
De verzorger vertelde achteraf dat dolijnen dat heel goed aanvoelen als er iets is en dat was bij mij ook het geval.
Er zijn verschillende plaatsen om met de dolfijnen te zwemmen maar als je aan de receptie van je hotel vraagt waar je het beste kan gaan kom je zeker goed terecht.
Het is echt een aanrader!!!
Ik wens jullie een hele fijne vakantie,geniet er van en ik ben benieuwd wat je ervan vind.
Buen viaje y hasta la proxima!
Zo meiden ik ben weer ff boven water.
Dacht dat het wel weer lekker ging met moi, maar dat gebeurt er werkelijk niets en ben je weer terug bij af(of 1 stapje minder maar voel me ([EMAIL="@)(@$"]@)(@$&@!*^#)~
Gelukkig is het weer nog wel lekker, en ga ik dus balen in de tuin, klinkt wel lekker dus ga ik maar proberren
Linda: Gewoon doen hoor, je hebt er verschillende waar je mee zwemmen kan, en ook in het wild, maar ik denk dat je dan extra moet oppassen, want het zijn echte jagers in troepen, die dolfijnen! EN VOORAL GENIETEN DAAR, BEN ZOOOOOO BENIEUWD!!!
Nou alle armen onder jullie die loonslaaf zijn, sterkte ik denk aan jullie!
![]()
@lindalight: Heel veel plezier in Mexico, geniet met volle teugen. Ga lekker zwemmen met de dolfijntjes, als je niet gaat dan krijg je toch spijt als je weer thuis bent. Tot over een paar weken!
@beppie: Dat is niet zo mooi dat je je ([EMAIL="@)(@$"]@)(@$&@!*^#)~ voelt, en wat nu… Jij bent hier 's morgens altijd de eerste, zeker geen uitslaper.
@Linda: wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad. En nu nog een dag en dan is het zover! Als ik je vantevoren niet meer spreek wens ik je alvast een geweldige vakantie in Mexico! Lekker genieten van elkaar en al het moois dat het land te bieden heeft. Hoop op een mooi verslag als je weer terug bent, maar nu eerst…GENIETEN!! Veel plezier meis!!
@Jill: lijkt me een heel bijzondere gebeurtenis, zwemmen met dolfijnen. Hoop ik ook ooit nog 's te kunnen doen. Misschien volgend jaar, dan zijn we zowieso van plan wat verder weg te gaan…
@Beps: hopenlijk ga je je vandaag toch nog weer ietsje beter voelen. Geniet nu maar lekker in de tuin van het zonnetje.
**Vandaag nog heerlijk een vrije dag. Nog helemaal geen plannen. Morgen afgesproken bij vrienden om te gaan bbq’en. Ze gaan binnenkort verhuizen want hun huis is verkocht. Wonen nu nog vlakbij elkaar dus er nog maar even van genieten. **
@MK116: Nee niet echt een uitslaper. Hubbie gaat altijd heeel vroeg weg, en ik ben zo’n muts die meestal mee op gaat! Errug he!! Vanmorgen moest hij om 5.15 al in de auto zitten dus ja ikke was vroeg. Daarbij komt, dat als ik me (#$)&^%*&^(@ voel, ik niet echt slaap, en soms wel een hele nacht wakker ben(BLEHH!)
Nou ik zie wel wat het vandaag word, en hoe ik me vanavond weer voel. Anders neem ik een glaasje bubbellies en ga ik er weer vroeg in!!
![]()
hee allemaal,
bedankt voor de mooie vakantiewensen.
Ik denk als ik de dolfijnen zie dat ik het zelf ook wel erg graag wil hoor.
Zoals Jill het meegemaakt heeft vind ik heel mooi. Nou wie weet. In ieder geval ga ik genieten met of zonder dolfijnen. We willen wel gaan snorkelen (weet niet of ik durf te duiken dus dan is dit een goede optie) en we willen naar tulum Xel-ha en naar het eiland aan de overkant van playa del carmen colzum nog wat hahaha weet ff niet hoe het heet. Ben benieuwd of ik na mijn vakantie nog tortilla’s taco’s en tequilla kan zien hahaha. Ik kom vanmiddag nog wel ff langs en daarna heerlijk op tijd slapen en om 4 uur in de auto vanacht naar schiphol. Ik vind het SPANNEND
en beppie hopelijk gaat het met jou een stuk beter als ik terug kom.
Dia geniet van je vrije dag en het bbq morgen
Ik drink in Mexico een tequilla op al mijn forum vrienden en vriendinnen, ik vind jullie geweldig.
Linda
@Lindalight: mn haartjes zijn weer super ! En ook superkort maar vind het nog mooier dan anders !!! Laat Turkije maar komen !
Véél plezier in Mexico alvast !!! Geniet er maar van !
@Linda: Playa del Carmen?? Ga je daarheen?? Het schijnt dat als je vroeg of laat over de zee heen kijkt, je de dolfijnen ziet komen en gaan, in groepjes!!!
Oh ik ben zooooo jaloers!!! Ik ga eens kijken of ik hubbie voor volgend jaar zover krijg!!!
Fijne dag en zo dus!!!
@Sev: het gaat dichtbij komen he!!! Ohhhh ook op jou ben ik jaloers!!! Kusa en jij gaat er al heen!!! Vertel iedereen maar dat Beppie er ook aan komt hoor;)!! Over 8 weken zit ik er al jaaa!!! Nog 55 dagen JOEPPIE!!!
![]()