@Bloem
Cocktailbars genoeg op GC, vast wel een leuke barman die je het recept wil geven!!
@Cyn
Heerlijk weer vandaag, je mag friet van Sonja en dan ook nog van die lieve sms-jes. Jouw dag kan niet meer stuk. Al op zoek naar DE jurk
?
@Bloem
Cocktailbars genoeg op GC, vast wel een leuke barman die je het recept wil geven!!
@Cyn
Heerlijk weer vandaag, je mag friet van Sonja en dan ook nog van die lieve sms-jes. Jouw dag kan niet meer stuk. Al op zoek naar DE jurk
?
Ik denk, dat ik nu toch echt ook een keer naar AD moet! :yes: Als ik jullie verhalen zo lees, lijkt het me zoooo leuk daar. Moet je gewoon een keer geweest zijn, lijkt mij.
**Weet je, wij gaan altijd met de familie op vakantie en die krijg ik niet (meer) mee naar Turkije, maar mijn manneke kan ik nog wel overhalen om mee te gaan. Als ik dan weet, dat er ook “bekenden” van het forum zitten, is dat wel een fijn idee.
**
Nou wie weet, het volgend seizoen.
Zo, ik ga even eten en me dan opmaken voor het dansen vanavond.
**@Cynthia: Geniet van je patatjes en de rest natuurlijk.:love: **
Groeten Roanna
Iedereen zit van het zonnetje te genieten… Ik kan het echt niet uitstaan dat het zo warm is!! In Nederland voel ik me dan echt klef en vies enzo. Oo wat wou ik dat ik terug in Turkije was, lekker aan het zwembad liggend =D. Daar is het niet zo vochtig en benauwd. Iedereen eet smakelijk!
http://www.cinemacomrapadura.com.br/personalidades/imgs/2006-01-18-00:22:36_1.jpg
**Bloem hier is 'ie! **
**@Roanna: AD is inderdaad super! Tot nu toe het mooiste hotel waar we zijn geweest. Nog ff en we gaan er weer ruimschoots van genieten! **
Hey hallo allemaal ! Hier ben ik ook es, juist wakker van ffies weggedommeld te zijn in het zonnetje buiten, voel me nu helemaal loom !
@Dia: staat mn glas nog koud van gisteren ?
**@Sev: alles staat koud (bij Roanna) zeg maar wat je wilt dan schenken we ff voor je in! **
@Dia: hmhm moeilijk maareuh…ff off-Turkey: doe maar Sangria
Iemand die meedoet ? ![]()
**
Ikke!
**
ok roanna, we zijn al met 2 !!!
more ?
Ik heb wel zin om mee te doen maar ik ga helaas zo eten. Wel laat ja, maar ik heb ook nog helemaal geen honger. De hele dag doe ik niets, dus dan heb ik ook helemaal geen trek in eten.
Ik heb met volle moed een taart gemaakt ! Met kersen. Het was een recept die uit een boekje kwam die deze week is verschenen. Ik meteen ingredienten gaan halen, en aan de slag ! Bleek er iets mis met de juiste verhoudingen: ei, bloem, suiker…
Man, heb nog altijd pijn aan mn maag ervan ! Heb het hele goedje maar in de vuilbak gesmeten
jammer, was zo trots om mn bakkunsten
Maar ja, wil ook niet dat iedereen maagklachten krijgt ![]()
O ja, de kersen kwamen uit Turkije !!! Stond toch zo op het blad die uithing in de winkel
En die waren superhéérlijk !!! Nou ja, kan het ook ander ![]()
Oh wat jammer dat de taart niet gelukt is, sta je met dit warme weer een hele tijd in de keuken en wat heb je… niks. Je hebt alle kersen toch wel opgegeten voordat je hem in de vuilnisbak gooide ![]()
Euhhh neen, ze waren meegebakken
Maar ja, de taart op zich was wel lekker maar ze viel enorm zwaar op de maag, daarmee…
@Sev: ja lekker sangria! Doe mij maar het onderste uit de fles, zit altijd de meeste alcohol in :laugh: Jammer trouwens dat je taart is mislukt. Volgende keer beter en dan lust ik wel een stukje!
Ben weer thuis. Ga zo maar eens een lekkere shake maken eens kijken wat voor fruit ik nog in huis heb.
**Doe mij dan ook maar zo’n lekkere shake. **
De sangria was lekker, maar ik heb morgen een functiegesprek op het werk, dus ik moet helder zijn. :whistle:
Ik zet die van mij wel even terug in de koeler, maar gaan jullie gerust verder.
Groetjes Roanna
Heb net een lekkere shake gemaakt van perziken, mag yoghurt en sinaasappelsap. wie wil er ook een glaasje?
jaloers
IK ben momenteel te lui om sap te maken. Ik wil wel ![]()
Ow dat klinkt een beetje alsof het smaakt naar yogho yogho perzik, lekker!!