@ jac, die baan in NL kun je opzeggen!!!
oh, ik ben ook de trotse eigenaar van een blender, lekker fruitmixen maken, heeft er iemand nog een lekker receptje voor margarita´s?? offe een goeie fruitmix (wat kan nu echt wel en echt niet bijelkaar??)
enne…over films gesproken. ik dacht dat jullie mij op de hoogte gingen houden van grey´s anatomy, maar dat zal nu wel afgelopen zijn. als ik (ooit weer eens voor een paar dagen) weer in NL ben, dan breng ik die denk ik alleen maar achter de tv door: Davince Code, pirates (orlando blooooommmmmmm-plaatjes??) enne tristan en isolde (moet erg romantisch zijn)
en over die fotoshoot, diamond als je gaat schrijven vergeet mij niet!!! als ie ergens eind sept/okt is, dan ga ik meee!! denk echt dat we wel kans maken als ze echt een stel leuke mensen zoeken, lekker een hele club turkije fanaten!!! hahahaha boeien of dat 20+, 30+, 40+ of 65+ is…
zit hier te smelten achter de pc, vanochtend was het bewolkt en storm, ik wilde naar het strand, niet gegaan, word ik weer wakker, is het tropisch…zucht.
niks meer trouwens van die turk gehoord, zal wel weer druk zijn…wil nu wel eens duidelijkheid over hoe hij erover denkt…maar ja…mannen!!
oh, heb trouwens nu wel een gaaf plan, zit hier tot 20e sept en dan hoef ik pas weer 07 nov te werken (bij de bank). dat is mits er niet iets heel leuks op mijn pas komt, maar dan denk ik, dat ik die 7 weken ga gebruiken om lekker wat meer van turkije te zien. ga denk ik naar istanbul en dan met een auto tot aan antalya ofzo. uiteraard met een flinke pitstop in bodrum, maar durf daar denk ik geen 7 weken te zitten…
gaat er iemand mee, hahaha (misschien die prinselijke turk wel, maar die leest dit natuurlijk niet…)