Lekkerrrrr ik neem er 1 oke
Dat zoete wijntje heb ik ook, met bubbelies(lekkere asti!)
@Dia goed plan, voor die foto-shoot, helemaal toppie
@Roanna, ikke ook hoor, een beetje belegen 30+ zeg maar
![]()
Lekkerrrrr ik neem er 1 oke
Dat zoete wijntje heb ik ook, met bubbelies(lekkere asti!)
@Dia goed plan, voor die foto-shoot, helemaal toppie
@Roanna, ikke ook hoor, een beetje belegen 30+ zeg maar
![]()
Zo, ben nu wel een beetje vol, dus zet de rest maar weer weg voor morgen. Of wil iemand nog?
Voor zo weltrusten en tot een andere keer maar weer!
Groetjes Roanna :whistle: :whistle: Ik ga zo ook vrolijk (hik) naar bed.
Oh Bep, dat wil ik ook weleens proeven. Doe nog maar even dan.
**Wel 30+, maar toch nog niet belegen Bep? Dat valt toch nog wel mee met jou? **
**En Diamond, heb jij nog niet de hik? :rolleyes: **
@Dia: hou maar een glas over voor morgen, drink ik het dan wel uit
Mn weekend is eindelijk begonnen en ga starten met te gaan slapen
Morgen vroeg weer naar mn baas om zelf mn haartjes te laten knippen om mooi te zijn voor Turkije en mn vriendje ![]()
![]()
@Roanna: nee nog geen last van hik
Dus ik drink er nog eentje! Gezellig dat je nog ff blijft plakken!
**@Sev: zet een glas voor je koud voor morgen. Slaap lekker en laat je morgen maar lekker vertroetelen bij de kapper. **
Ja ik hoor het al jullie gaan binnenkort de nieuwe reisgidsen veroveren met z“n allen.
Het zou goed kunnen dat als je je als groep turkije fanaten inschrijft dat ze dat een leuk idee vinden en dat jullie worden geselecteerd.
Ik zal voor jullie duimen het is jullie gegund!!!
O ja slaap lekker iedereen al denk ik dat de meeste van jullie al aan het dromen zijn overā¦
SWEET DREAMS!
Deze 30-plusser wil ook mee naar Turkije voor de fotoshoot!!!
Vanavond even er tussenuit geweest! Lekker met de hele familie ge-BBQ-d bij mijn zus.
Jullie hebben ook goed gewerkt vanavond, nog even en we zitten al in deel 4!!
Haaaai iedereen,
Ik kom ook nog even kletsen.
Akasha, welkom op dit gezellige forum. Zoals je ziet kletsen we nogal wat af. Maar zoals je ook hebt gezien zijn we er voor je. Van mij ook gecondoleerd. Ik wens je heel veel sterkte, en als je je verhaal kwijt wil⦠Wij zijn er om hem te lezen en je te steunen!
Ik heb weer een hoop bijgelezen, en jongens⦠IK WIL OOK MEE NAAR TURKIJE! Wanneer gaan we? ![]()
Ik had verteld dat ik ruzie had met mn vriendje⦠Stuur ik em gisteren een smsje met āveel plezier in Disneyā krijg ik een smsje terug met: āwe gaan niet naar Disney we zijn vandaag naar Ierland vertrokken.ā Ik kreeg echt zoān klotegevoel. Hem de volle laag gegeven over waarom hij mij niet had gebeld voordat ie weggin enzo⦠Na veel gesms heeftie zn excuses aangeboden en gevraagd of ik alsnog naar Ierland zou komen op hun kosten, maar kep nu geen zin. Jongens⦠Wat moet je ermee? Tis nog zeker niet uitgepraat, maar via sms heeft dat niet zoveel nut. Komt trouwens wel goed, zoals altijd.
Pirates marathon was echt geweldig. Deel twee is echt een aanrader, hij is vooral veel komischer dan de eerste. Ik vond wel dat de makers erg grote fantasie hadden.
In ieder geval, zeker naartoe gaan!
Ging om 5 uur pas slapen (meiden onder elkaar heā¦) en moest om 8 uur op omdat mijn vriendin naar huis moest fietsen omdat ze altijd naar de kerk gaat. En toen dachtik, nou ga ik ook maar naar huis.
Verwacht veel geklets hier komende dagen, heb niet echt iets te doen!
**@Marion: jaa deel 4 komt alweer aardig in zicht :yes: **
**@Kris: wat vervelend dat geruzie met je vriend. Ik zou in jouw plaats ook niet mee zijn gegaan naar Ierland hoor. Hopenlijk kunnen jullie het goed uitpraten als hij straks weer terug is. Pirates wil ik ook zien! Heb al een heleboel goede berichten erover gehoord. **
**Nou allemaal een fijne zondag en we spreken elkaar
**
Idd al veel goeds over Pirates gehoord. Deel 1 al wel gezien, deel 2 nog niet. Ben wel benieuwd. wil m wel gaan kijken. Vrijdag de blender gekregen, gister en vrijdag al een paar lekkere (milk)shakes gemaakt, lekker uitproberen
goede morgen iedereen.
@krisā¦vervelend van de ruzie met je vriend, maar zo als je zegt, het komt vast wel goed!!
@diaā¦wat een leuk idee om te doen idd!! lekker naar turkije voor foto-shoots. zou natuurlijk helemaal top zijn!!
@marionā¦je hebt gelijk, er wordt heel wat afgekletst, voordat we het weten zitten we in deel 5 ![]()
@lindaā¦en smaken de milk-shakes ook goed?
hebben jullie nog plannen voor de zondag? ik moet straks gaan werken, nu nog ff wat relaxen.
iedereen een fijne dagā¦
xx
@Kristina
Zou ik ook niet in mijn uppie na reizen. Vooral niet als er al een ruzie aan vooraf gegaan is die nog uitgepraat moet worden. Via sms heeft dat idd geen zin. Was het leuk geweest in de vrachtwagen?
@Linda1980
Veel plezier met testen!! Denk je aan ons als je proefpersonen nodig hebtā¦een milkshake gaat er altijd in met dit weer ![]()
@ Marion: was wel gezellig ja! Ik ben nog in Sevās landje geweest. Daar zijn we doorheen gereden. Ik moest trouwens nog aan je denken in Roemenie, want jij had het een tijdje ervoor gehad over die rupsen en de haartjes ervan enzo. Nou, in Roemenie waren er dus miljarden van die rupsen⦠Tijdens het eten kroop er altijd eentje op tafel die wij dan gingen verjagen (en die dan altijd weer terugkwam, totdat we hem per ongeluk hadden gepletā¦) omdat die rupsen blijkbaar bij veel mensen allergie veroorzaken. En toen dacht ik: hey! daar had Marion het over. Was wel heel toevallig :D. (en vervelend, want die beesten zaten dus ECHT OVERAL!!)
@ Linda: ik lust ook wel een milkshake ![]()
@ Bloem: hoe staat het leven daar in GC? Al een leuke hetero aan de haak geslagen??
Hoe zou Fransijn het hebben? Ik hoop echt het allerbeste voor haar, dat heeft ze verdiend. Wanneer komt ze eigenlijk terug?
**Haha ik ben tijdens deel 1 van Pirates in slaap gevallen
Nu in de herkansing dan maar. **
schaam je!! Maar Jack Sparrow is echt heel sexy ![]()
**Goedemorgen dames. **
Wat zijn julie er weer op tijd bij vandaag!
**@Linda: Zoān shake aarbeien lijkt me ook wel lekker. Bewaar ook nog maar een beetje voor vanavond, doen we er scheutje rum bij. Mmmm heerlijk! Toch Diamond???
**
**Nou, ik denk dat ik bij een van de buren maar ga vragen, of ik bij hen in het zwembad mag. Bijna allemaal hebben ze hier zoān groot zwembad met filterssysteem in de tuin staan, alleen ikke nog niet. :no: **
Verder houden we het maar rustig vandaag. Veel te warm om iets te ondernemen. Misschien tegen de avond een BBQtje???
Fijne dag allemaal en de groetjes vanaf de mooie Veluwe.
**Roanna:wave: **
Goeiemiddag allemaal, wat een lekker weertje, hĆØ? Straks heerlijk op mijn fietsje naar het strand, wat zijn wij die hier aan de kust wonen toch bevoorrecht wat dat betreft!
Maar voor die Fotoshoot in Tukije: Ik wil ook mee*, alleen wel 30+, uh 40+, nou nee, 50??? Nou ja, maakt niet uit, je bent zo jong als je je voelt, nietwaar?*
Ik ga ook zeker de film kijken, Pirates, ik vind alleen de muziek al zo geweldig, en dan dat lekkere sexy koppie erbij!!! Zie je wel, je bent zo oud als je je voelt!!
Nou iedereen een heerlijke zondag toegewenst, maak er wat leuks van, tot laterrrrrrrrrrrrrrrr
XXXxxxMar
Bah. Het is zooooo warm. Mijn kamers zijn nog zooooierig. Ben nu nog steeds bezig met opruimen. Heb teveel troep. Mijn halfzus komt komende week bij ons wonen voor ongeveer een jaar. Dus nog meer troep =P. Ach. Maar het is veel te warm om in NL te zitten. En dan te bedenken dat ik op dit moment ook in een 5sterrenhotel in Side of Turgutreis had kunnen zitten, lekker kleine kindjes bezighouden in de miniclub en met gasten kletsenā¦
Arg, ouders!!