@Rieneke
Jammer dat de vakantie naar Istanbul niet door gaat maar zou er ook geen zin in hebben om mijn vakantie te laten verzieken door ex en zijn nieuwe vriendin.
@Akasha
Wat vreselijk dat je moeder zo ziek is. Heel veel sterkte en je kan hier altijd terecht als je je hart even wil luchten.
Maakt het er niet gemakkelijker op dat je vriend ook nog in het buitenland werkt. Wat doet hij voor werk in Rusland?
@meiden bedankt voor het duimen. We zijn nog weinig verder omdat de uitslag v.h. onderzoek tot midden volgende week zal duren.
M’n moeder is echter wel zo gehaaid geweest om op die dokters lip te gaan zitten en hem wat info ontfrutseld heeft, dat het er op het eerste gezicht ‘goed’ uitziet, voor wat betreft uitzaaiingen dan op lever, longen en maag. Maar dit is op het eerste gezicht en pas midden volgende week definitieve uitspraak. dus ik wacht nog met in de lucht springen.
bovendien: dat er een tumor in haar darmen zit en dat ze volgende week een heel darmonderzoek moet ondergaan en dat de tumor kwaadaardig is, dat is een ding dat zeker is…Dus onzekere stressvolle dagen gaan ze zeker wel tegemoet. gelukkig kan ze wel nu naar huis t/m de dag van het volgende onderzoek, wat volgende week donderdag is.
Dus meiden bedankt voor het duimen maar ik zou zeggen ga nog maar even door :embarrese
jeetje von, wat een narigheid allemaal bij elkaar…tsjjjee…het is en blijft een rot-iets, kwaadaardige cellen, bobbeltjes, onderzoeken…geef je moeder maar elke dag een hele dikke knuffel en steun haar waar je kan, en dan vanaf hier en dikke knuffel en alle steun voor jou.
*Akasha: heel veel sterkte wens ik je toe met de ziekte van je moeder. Moet echt vreselijk zijn om je moeder zo ziek te zien en dat je eigenlijk al weet dat het niet goed gaat aflopen…alle kracht wens ik je toe.
*Von: Ook jij heel veel sterkte gewenst. Nog heel veel onzekerheid, maar dat het niet helemaal goed is, is al duidelijk begrijp ik uit je stukje.
We leven met jullie mee en zie je het ff niet zitten: gooi t eruit hier op het forum, dat lucht dan misschien een heel klein beetje op.
@Von goed en minder goed nieuws dus, maar ik duim meis heus!! Iig mag ze lekker tussentijds naar huis, is ook een stuk meer rust zeg maar dan!!
Akasha: Ook jij alle sterkte die er nodig is de komende tijd. Voor jullie allebei(jij en Von) geld, ik duim en hoop op kracht voor vandaag, die van morgen daar denk ik voor jullie morgen pas aan, die is vandaag verspilt!!
@llemaal: De baan waar ik op reageerde is wss al weg, er waren veel mensen voor, maar ze hebben me in het systeem gezet, want met mijn ervaring(?) van 3 jaar is er bijna altijd werk te vinden zeg maar!! Jammer, maar ook goed, mag ik eerst nog ff bijkomen voor ik weer echt aan de bak ga, moet ook niet mezelf voorbij lopen!
Vanmiddag alweer visite(ineens komt iedereen weer langs) en vanacht moet hubbie werken dus. Morgen zien we wel weer, 1 dag tegelijk dus
@akasha: breng nog zo veel mogelijk tijd met elkaar door, sterkte de komende tijd! @von: vreselijk joh dat wachten en maar hopen dat alles een beetje meevalt, niet leuk voor je moeder dat ze allemaal van die vervelende onderzoeken moet, iedereen hier duimt met jullie mee, hopelijk helpt het. @beppie: iedereen wil natuurlijk op die mooie nieuwe tuinset van jou zitten. @cynthia: gelukkig toch weer iets gehoord! ga je toch weer blij het weekend in. @iedereen een prettig weekend en geniet van het mooie weer.
Gisteren een feestje gehad, manlief zit bij de kapper, dochter nog bij de oppas, ik voel me helemaal een beetje eenzaam
@Rien: ander keertje dan maar op ons tapijtje. Wanneer weer wakeboarden?
@Beps: jammer dat het waarschijnlijk met deze baan niet wat gaat worden. Maar er komt vast iets anders leuks voorbij binnenkort. Veel plezier met de visite vanmiddag!
@MK116: alweer wat minder eenzaam? Wel een leuk feestje gehad?
@Beps, wel jammer maar aan de ene kant ook wel goed, kan je toch nog even rustig aan doen!!
Ben weer op mijn werk, en ben helemaal alleen vandaag, maar dat gaat wel lukken hoor!!! Ik heb mijn tijdschrift ook mee, dus als ik me echt verveel ga ik wel even wat lezen!!!
Yasar is gisteren tot 22.00 uur online geweest, met webcam+microfoon… Haha dus hij kon alles horen wat er bij ons thuis werd gezegd. Hij ging ook aan mijn moeder vragen of hij met me mocht trouwen:confused: haha… Mijn moeder gelijk ja hoor, maar dan moet je wel naar Nederland komen!!!
Ben blij dat ze niet meer zo negatief doen! Denk dat ze toch wel inzien dat ik echt gek op hem ben!!!
@Cyn: leuk zo’n avond met Yasar online! Fijn dat je ouders nu veel positiever over jullie samen zijn hoor. Succes vandaag in je up, en anders kom je lekker de hele dag hier kletsen!
Haha ja dat was inderdaad ook mijn idee, om gewoon de hele dag hier te praten!!! Ik hang al sinds 10 uur in de wacht bij een touroperator… Als dat zo doorgaat dan flikker ik die hoorn erop hoor! Wordt gek van dat wachten!!!