@cynthia: vervelend hè altijd maar een geldprobleem en nu net als je hem even nodig hebt dan is hij er niet. Wel lekker dat je volgende week lekker veel vrij bent. Is het al weer wat drukker met de klanten of verveel je je weer. Is de man met de schermen nu wel klaar? Hoe lang ga je straks naar Turkey?
Stuur je Wuppie naar
Als je op vakantie of op reis gaat naar Turkije Spanje Portugal Frankrijk of waar dan ook naartoe laat je wuppie goed achter.
Daar maakt hij echt fun dingen mee en je krijgt er nog een leuk fotoboekje en verslag van ook. Echt LOL. moet je echt een keer bezoeken
Groetjes WupMaster
@Cyn
Leuk een studiereisje naar Antalya! Wil ook wel zo’n baas, tja wie niet?
Hopelijk is het snel payday zodat Yasar weer kan bellen.
@Mar
Vreselijk ja, die verplichte zondagbezoekjes! Doen wij ook niet aan.
@Kristina
Het voordeel van 2 kamers. Is er mss altijd eentje opgeruimd! Veel plezier vandaag in de vrachtwagen.
@Beppie
Hoe was het gesprek gegaan? Is de baan zo leuk als je verwacht had?
@Sev
Nog ff volhouden en dan mag je gaan genieten van je welverdiende weekend!!
@Linda
Veel plezier op de bruiloft!!! Leuk altijd dat iedereen zo benieuwd is naar de jurk, bijna niemand vraagt zich af hoe de bruidegom eruit zal zien.
@beppie…klinkt leuk die broek en het jasje erbij:)!! bven je al op gesprek geweest ondertussen? hoe ging het?
@cyn…tja das altijd vervelend he!! hoop dat je snel wat hoort meid…
@sev…geniet van je weekend
@iedereen…bijna weekend weer, wat gaan jullie doen? ik weet het nog niet…
toenet gewertk, 4 uurtjes maar, gaat zo snel.
liefs
Hallo allemaal,
Zo, ff een kwartiertje zitten lezen en ben nu ongeveer wel weer bij haha.
Ja, lekker weekend…ik moet werken, maar morgen maar tot 1 uur en zondag van half 5 tot half 10. Dus dat valt wel mee. Morgenmiddag gaan we naar onze zoon in Arnhem. Dan zien we hem tenminste nog even voordat we volgende week op vakantie gaan. En in Arnhem zijn diverse turkse restaurants dus dat komt helemaal goed! En zondag gaan we denk wel ff een paar uurtjes naar strand. Het grote voordeel als je er dichtbij woont, dan kun je gewoon voor een paar uurtjes gaan.
Andere zoon zit op Gran Canaria, dus we zijn maar met z’n drieën thuis. Moet er echt aan denken met boodschappen doen, kom vaak nog met veel te veel thuis! Verder ben ik al een beetje bezig met de vakantie voorbereidingen. Veel dingen klaarleggen, beetje extra schoonmaken in huis enz. En zo wordt t vanzelf wel zaterdag de 22e! Dan lekker naar Marmaris…en in september weer met de 3 Mar-ren. Zo leuk dat Miere11 nu echt meegaat!
Ik ga maar niet iedereen apart benoemen, is bijna niet te doen, dus wens ik gewoon iedereen een heel gezellig weekend, degene die moeten werken: werkze…degene die op vakantie gaan: goeie reis en heel veel plezier, kom weer veilig thuis! Degene die net thuis zijn gekomen: succes met weer wennen aan het gewonen leventje hier…
doei, gr. Marjan
Weet je wat nu echt het stomme is!! Ik heb opeens weer berichtjes van Yasar… Hij zegt dat het hem spijt omdat hij niks had gestuurd maar hij kon vandaag pas nieuw tegoed halen… Haha dus was wel weer blij!!!
Ja de man van de schermen is klaar… Dus ik ben heel crea-bea bezig!!! Vind ik echt leuk!!
x
nou das weer mooi cyn:D…goede zin hebben voelt beter he dabn slechte ![]()
maaree…we hadden een deal, weet je nog?? ![]()
Haha sorry ben het ff kwijt!!
x
yasar=askim…
heb je m weer?? haha ![]()
Ohhh jaa!!! Nou meiden mijn ASKIM had dus gesmst :D:D:D haha
Heey allemaal!!
Allah allah wat kletsen jullie er op los! Verbaas me er elke keer weer over! ![]()
Ik had dus besloten om toch gewoon naar Istanbul toe te gaan… K wilde heel graag dat ik kwam, maar ex vriendje werd ineens toch nog bang voor gezeur met zn nieuwe vriendinnetje… Pfff en nou heb ik et helemaal gehad! Grrr gezeik geen zin in! Dus ik boek om naar februari voor stage en hij zoekt et maar uit!
Maarrrr nu wil K graag proberen om dan in de zomer nog hier naartoe te komen
Of het lukt is nog een tweede, maar hij gaat er alles aan doen om hier te komen, in de zomer nog! (eerst was de planning kerst pas)
Nou ik ben benieuwd ![]()
Liefs Rieneke
He he, daar ben ik weer. Iedereen hartstikke bedankt voor het welkom. Ik was er even niet, wat geen desinteresse in het forum is hoor. Mijn moeder is al lange tijd ziek en de situatie is de laatste weken nogal verslechterd. Het duurt niet lang meer.
Tussendoor best druk na al die weken Turkije en de korte 'studie’reis naar Kreta. … en dan die Turkse vriend nog die me dagelijks bezighoudt Had ik hem maar nooit ontmoet? Een vraag die mij vaak bezighoudt. Het antwoord weet ik nog niet zeker. Een Turkse vriend die, om het nog wat ingewikkelder te maken, in het uiterste oosten van Rusland :RUSSIA: woont en werkt.
Wie bedenkt zoiets? We kunnen elkaar zien als hij weer vakantie heeft, reizen dan allebei naar Turkije.
Nu was hij de afgelopen weken in Korea en Thailand
. Vandaag is hij weer terug in dat depri deel van Rusland. Ik vond het natuurlijk driemaal niks dat hij als daar als man alleen in Thailand zat.
‘…ik ben hier op werkvakantie’, schreef hij enthousiast. Yep :yes: leuke baan hoor, dacht ik lichtelijk jaloers. Maar toen bedacht ik mij dat ik zelf ook zoveel mogelijk reis en daar ontzettend van geniet. Vind het ook wel een kick voor hem en het hoort bij zijn werk, de leukere kant ervan.
Half mei hebben we elkaar voor’t laatst gezien. Vind het zo ondertussen tijd worden om naar een volgende afspraak uit te kunnen kijken. Er staat een halve date voor Augustus. Moet het eerst nog zien en dan pas blij worden.
Soms ben ik vreselijk blij met hem, dan weer wil ik er ineens mee stoppen. Relaties op afstand zijn soms intens spannend, juist door de afstand. Tegelijkertijd kan het zó onhandig en frustrerend zijn. ![]()
groetjes, Akasha
En nu is ASKIM nog online ook :D:D Whaaah
@akasha…klinkt ingewikkeld meid!! iig veel sterkte met je moeder…
@cyn…ben jaloers!! mijn ASKIM was voor het laatst 6 weken geleden [EMAIL=“online…%@#$”]online… %@#$* leger
@Cyn en Filiz: Mijn askim was daarjuist online !
WEEKEND!
@Von: hoe is het gegaan gister? Heb de hele tijd aan je gedacht…
**@Bloem: hoe was de kroegentocht?
**
@Filiz: weer lekker geslaagd dus met shoppen, heerlijk! Leuk dat je nu eindelijk dat jasje gevonden hebt, is 'ie extra leuk.
@Linda: have fun op de bruiloft! Vindt het ook altijd leuk om die jurken te bekijken. Jaaa Alanya herinneringen…blijven altijd leuk. Misschien in oktober weer nieuwe maken?
@Kris: ja Pirates wil ik ook nog gaan zien! Laat ff weten hoe het geweest is. Is het inmiddels weer opgelost tussen jou en je vriend?
@Sev: bijna weekend en dan lekker relaxen meid!!
**@Cyn: gaaf die studiereis!! Gelukkig heb je ASKIM
weer gehoord. **
@Marjan: werkze van het weekend. En zo te lezen heb je lekker veel te doen totdat het vakantie is dus voordat je het weet zitten jullie weer lekker in Marmaris!
**@Rien: bah wat een gedoe zeg. Kan het me voorstellen dat je hem even helemaal zat bent nu. **
**@Akasha: heel veel sterkte met je moeder meid…Je kunt hier altijd bij ons terecht hoor, zijn allemaal schatten van meiden die elkaar super steunen. **
X Dia
@Filiz: Over 2 jaar mag de mijne in dienst, dus dan zal ik hem ook niet meer elke week spreken!!!
x
ja spreken doen we wel. smse en bellen 2x per week, maar mn moeder wordt niet zo vrolijk van de telefoon rekening de laatste tijd!
2 jaar is nog lang meid!! genieten nu nog dus!!
wij moeten nog 7 maanden w88, dan komt ie alweer uit dienst. ach het gaat best snel, alleen heb je soms van die dagen…bah!!!
xx
Zullen we vanavond weer 's een avondje gaan stappen meiden?