@Mar: Haha de foto van mij en mijn lief staan er zeker niet op hoor, en die komen er ook niet op!! Mijn collega zei al… als jij dat thuis ben zet ik lekker die foto erop!!
x
@Mar: Haha de foto van mij en mijn lief staan er zeker niet op hoor, en die komen er ook niet op!! Mijn collega zei al… als jij dat thuis ben zet ik lekker die foto erop!!
x
zo net terug…!! niet echt veel gekocht…en bruin jasje (was ik al een jaar naar op zoek) bruiningscreme, en poeder en een nieuwe tas:)
@cyn…ja heerlijk he de doner!! over 6 weken ik ook weer:D alhoewel, hier in de buurt zitten ook wel een paar goede kebabzaken
@beppie…ja idd, maak ons maar jaloers!!
@bloem…veel plezier met de kroegentocht!! en…
@dia…wat leuk dat het gezellig was!! jeethje meid, in deze hitte op de hometrainer gaan zitten? die boekjes lezen in de zon klinkt veel beter!!
@kristina…en zijn je kamers alweer redelijk opgeruimd?
zal vast wel weer iemand zijn vergeten…sorry, denk ook aan jullie hoor!!
maar er wordt hier zoveel gekletst.
ga nu ook nog lkkr in de tuin zitten…
liefs
@filiz: Ja bij ons in Alkmaar zit ook 1 hele goeie!! Maar vanwege mijn dieet mag dat niet he!! Maar in Turkije kennen ze geen Sonja Bakker dus dat doe ik daar dan ook mooi niet!!!
x
haha…zeker weten cyn!! vakantie is niet om te lijnen!!
Ach Cyn, een goede döner, die eet ik dus dan over 9 weken weet je…want als jij terug komt ga ik hahahaaha!!!
@Von: ik maak me zorgen als ik nog niets van je hoor. IK blijf aan jullie denken en voor jullie duimen wat de uitkomst ook is!!! Laat wat weten alsjeblieft, ik maak me echt een beetje ongerust!!
@Bloemmie, niet TE veel drinken, duzz
@Marion, kip tandoeri, heeeerlijk. En stil zonder die kleine boef, ja ik kan me er beslist iets bij voorstellen dusss…al is het ook lekker weer samen zeg maar!!
Nou het bbq-en was zalig
Morgen een “kennismakingsgesprek” zo heet een sollicitatiegesprek tegenwoordig:) Wie weet, kom ik dichterbij te werken!
![]()
hier hebben ze ook kebab op dz camping, maaaaaaaaaaar geef mij maar de chte verse.Het gaat hier goed in frankrijk.Zit er morgen er 10 weken dus zit op de helft.EN het is echt ehct zomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
@Mar
Wij gaan al die geiten melken.
Veel plezier met de honden en met je zoon!!! En dan klaag ik als ik hem een nacht niet gezien heb. Jij hebt het 6 weken zonder hem moeten doen.
De kleine was straks aan het zingen voor me. Jim, momenteel zijn favoriet. Heerlijk met een pieperige stemmetje, af en toe wat vals: Ik zweef van geluk, met jou in mijn dromen…
@Filiz
Ook ooit fijn dat je niet veel gekocht hebt. Heb je een goede reden om nog een keer te gaan shoppen :laugh:
@Beppie
OOOOOOO weer spannend, zou wel lekker zijn het werk wat dichterbij!!!
Alvast succes!!!
@beps: jaaaa ik wist dat je dat ging zeggen… maarrrrrr… Ik ga heel waarschijnlijk in November met mijn collega mee op studiereis antalya!!! haha dus dan ben ik weer… (maar dat is nog niet zeker hoor)
Zo nog 25 minuten dan ga ik naar huis!!!
x
echt waar cyn?? zou natuurlijk helemaal super zijn!
hoop voor je dat het doorgaat!!
xx
beppie, jij had toch werk…?? Daar heb je nu toch verlof van gekregen? Of was je al op zoek naar nieuw werk??
@ Marion, ja, maar deze zoon van mij is al 27, dus die heeft helemaal z’n eigen leven, en wij ook. Dan is het toch anders dan wanneer ze klein zijn. Ik zou ze best graag vaker willen zien, (die van 24 zie ik ook niet zo vaak) maar het ligt net zo goed aan ons. Allemaal druk met werk, hobby’s, vrienden. Maar we hebben met allemaal een hele goede verstandhouding, dus dan is het ook niet zo erg als je elkaar niet wekelijks ziet. Niets erger dan elke week “verplicht” bij Pa en Ma op visite moeten!:sick:
@ Bep, succes, ik hoop dat je werk vind wat helemaal naar je zin is. Zullen we samen gaan Sonja Bakkeren?
@ Cyn: BOFKONT!!![]()
XXXxxx Mar![]()
O ja, en we hebben nasi rames gegeten, uit de indonesische Toko, wel geen turks, maar wel superlekker!!!
Xx Mar
hee allemaal
nog 5 daagjes en dan stapt deze jongedame heerlijk in het vliegtuig ![]()
Wat kunnen jullie kletsen zeg…
Von: Ondanks alles nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens jou je moeder en familie veel sterkte. En ik ben fan van je roman maar een fan kan ook heel goed wachten hoor, denk eerst aan jezelf en achteraan in de rij komen je fans
Cyn: klinkt mooi dat studiereisje… Sonja bakker is hier in het limburgse land ook erg bekend. Een collega van mij was in 9 weken 10 kilo kwijt en is weer opnieuw begonnen het beviel hem ontzettend goed :dead: Ik vind het onwijs knap hoe jullie het doen en zet vooral zo door!!!
Mar en Marion: heerlijk honden, geiten ik ben ook een dierengek. Ik wil als ik samen ga wonen en er tijd voor heb een mopshond en een engelse buldog ik vind die honden geweldig, ik vind het alleen al genieten om naar hun te kijken.
Beps: Gelukkig gaat het al iets beter met je hand. Je zal wel blij zijn als het er vanafmag. Succes met je kennismakingsgesprek
Kristina: klinkt heerlijk die russische champignonsoep wordt tijd voor recepten
Bloem: geniet van de kroegentocht en natuurlijk van de nieuwe hetro mannen
voor je het weet zijn ze weer weg. En mannen zijn nu eenmaal niets voor niets mannen… beetje raar maar wel lekker, we kunnen niet altijd met ze maar zeker niet zonder ze
Dia: je moet echt eens een wieckse rose proberen is echt heerlijk.
Filiz: klinkt leuk wat je gekocht hebt wanneer ga je weer??
Ik heb trouwens vandaag burgerking gegeten :dead:
Morgen naar een bruiloft, ben benieuwd naar de jurk.
zaterdag nog de laatste spulletjes kopen voor de vakantie
zondag is mijn moeder jarig dus hebben we feest
en dan maandag het koffer inpakken en dan snachts richting schiphol hoehoe ik heb er zin in!!!
Was me aan het bedenken vorig jaar zat ik nu in Alanya… heerlijke herinneringen. Ondanks dat ik nu naar Mexico ga was de vakantie vorig jaar wel erg speciaal.
groetjes Linda
haha Als ik terug kom van mexico dan is deel 4 zeker ook al vol
:whistle:
linda, ik vrees van wel…
Ach, heb je weer wat bij te lezen ;). Hoe lang blijf je weg??
Mijn ene kamer is nog steeds een grote rotzooi, maar ik ga morgen met mijn paps mee met de vrachtwagen. Lekker ertussenuit. Zaterdag kom ik tegen de avond thuis en dan ga ik vrijwel gelijk door naar de Pirates of the Carribean marathon met wat vriendinnen. Hij draait bij ons in de bios. Wordt wel gezelli. Zondag gaat mijn vriendje naar Eurodisney… Er is wat ruzie op dit moment tussen ons dus ben benieuwd of ik meega… Als het aan hem ligt wel natuurlijk, maar ik ben een echt meisje, ik vind dat hij naar mij toe moet komen om het goed te maken (k ben niet de makkelijkste). Afwachten maar. Ach, eerst lekker mijn hoofd luchten de komende twee dagen. In de vrachtwagen nergens aan denken, lekker muziek luisteren en lezen.
Hmmm!
@Kris: Ja ik heb al werk, loop momenteel in de ziektewet, omdat ik het ff niet trek!! Maar dat komt mede door mn werk, vandaar dat ik aan het rondkijken was!! Reageer dinsdag op een vacature, verzend deze om 7.45(per mail) en om 10 uur bellen ze me terug!! En het is nog een leuke functie ook zo te zien!! Je hoort het wel. En soms mogen wij vrouwen ook wel een klein stapje naar die gozers doen hoor, zij hebben ook hun trots!!(;))
@Linda: Mexico!!! Ik wil ook!!! Maar hubbie wil niet zo lang vliegen dus!! Maar ik ga, volgend jaar of het jaar erop, ik ga, en dan…ZWEMMEN MET DOLFIJNEN!!! Das iets wat ik heeeel graag wil!!!
En wat betreft deel 4 ja daar kun je wel vanuit gaan ja:laugh:
@Cyn: ik ga mee in nov!!! Dat wist je al haha!!
@Mar(Mierre): Ik ga nog niet SB-en, wil eerst weten wat er bij de internist uitkomt!! Als het met een pilletje een stuk makkelijker gaat, dan wacht ik dus nog ff!!
@Filliz: Jij blijft ook maar kopen he!! Ik heb een leuke donker kaki broek gekocht met een leuk beetje linnen achtig licht geel/groen/oranje enz blouse erop als jasje. Doe ik er een wit tshirt onder staat het vlot en toch netjes voor dat gesprek straks!!
Nou ik ga straks erheen, en jullie horen me wel als ik terug kom dus
![]()
@cynthia: leuk zo’n reisje, ik hoop dat het doorgaat
@beppie: heel veel succes met je gesprek
@lindalight: je hebt nog een druk programma voordat je gaat
Hallo iedereen ! Hier ben ik ook weer. De drukke werkweek zit er bijna op: nog vandaag en morgen tot de middag en dan lekker van het weekend genieten want dit heb ik nu echt wel verdiend ! ![]()
@Kris: Meid, je mag niet zomaar toegeven ! Laat de mannen ook maar eens achterlopen. Onthou: wij zijn geen hondjes die zomaar achterlopen ! Moet ik mn vriend als ik daar ben ook maar eens voor eens en altijd duidelijk maken ! Ah, het kan niet altijd even goed gaan hé ? Dan zou het ook saai worden… Ik had gisteren ook ff mijn mening gezegd hoe ik me bij bepaalde dingen voel en zo… Nou ja, boodschap is overgebracht en toegekomen
hoop ik…
Geniet van de uitstap samen met je vader !
@beps: Succes meid !
@Von: Beter laat dan nooit: GELUKKIGE VERJAARDAG ! Zag het nu pas, sorry hoor maar als ik van mn werk thuiskom heb ik niet zo veel zin meer om àlles bij te lezen…
@Lindalight: Mocht ik je niet meer horen, zien, …: Goeie reis ! Wees voorzichtig zo ver van ons en ik hoop dat je je ontzetteng goed amuseert daar! Geniet er maar van, enneuh, die foto’s houden we tegoed van je ![]()
@Iedereen: Sorry als ik niet op iedereen reageer… Moet zo weer gaan werken.
![]()
Goeiemorgen:(
Ben een beetje heel erg chagerijnig… Heb slecht geslapen, en Yasar heeft ook al 2 dagen niet gesmst/gebeld… Ik weet al wel weer hoe laat het is!! It’s No Money Time!!! Maar als hij dan belt ben ik weer helemaal blij!!!
Vandaag en morgen nog werken, en dan volgende week een relaxter dagje! Gewoon maar 2.5 dag werken:D:D
x