Turkish Tea Time deel 3

Waar woon jij dan???

x

Wervershoof

Ik woon in Rotterdam en kom echt nooit daarboven bij Friesland… We waren wel een keer naar Giethoorn en zijn toen in twintig minuten door 3 provincies gereden geloof ik, we waren verdwaald…

Kris: West friesland= Noord Holland, dat noemen ze zo, west-friesen!! Daar boven in dat zijn de Ost-friezen(dat zeggen de Duitsers weer tegen de groningers, en daar bedoelen hun weer hetzelfde mee als wij met de Belgen hebben hihi)…en zo is het 1 groot europa haha
Mooi plaatsje hoor Wevershoof
:wave:

Oo zit dat zo. Nooit echt veel aandacht besteed aan Aardrijkskunde op de basisschool, maar handig om te weten:D

Sorry Wevershoof ken ik alleen van naam!!! Nog nooit geweest!!! Ik krijg hoofdpijn hier!! Zit nu even alleen en die kerel van die schermen is nog niet klaar!!

x

Ach arme jij!!! Kon ik maar iets voor je doen dan!!! Helaas, ik ga zo lekker met hubbie BBQen!! Lekker hoor

AAAAAH en zomaar nodig je mij niet uit???:frowning: Nou lekker is dat dan!!!

Ik ga straks (zodra mijn collega weer komt) bami van de chinees eten:):D:P

x

mag je die dan??

Moet beps ons weer jaloers maken…

:):wink:

Lekker gebabbeld meiden!
Gelukkig is er hier weer leven in de brouwerij. Heb net mijn zoontje opgehaald. Hij was logeren en dan is het zo stil in huis. Kan er zo slecht tegen als hij er niet is :embarrese. Maar hij heeft genoten en dat is het belangrijkste!!

@Kris
Nog steeds druk met de geitjes. Blijft zo tot half augustus en dan zit het er weer op voor een paar maanden.
Lekker luxe, 2 kamers!!! Was vroeger ook altijd bezig met mijn kamer. Dan het bed hier en dan weer daar. Succes verder met opruimen!

@Cyn
Leuk je Istanbul-foto’s op het werk. Ben je de hele dag in turkse sferen en kan je lekker nagenieten.

@Bloem
Zijn niet alleen de turkse mannen hoor, van de hollandse wordt je soms ook niet veel wijzer :(.

Ja Beps, moet je ons weer jaloers maken!!! Wij eten vandaag Kip Tandoori. Ook wel lekker hoor.

Nee ik moet eigenlijk Mihoen á la Nel, maar wij hebben hier geen magnetron dus krijg ik koud eten!! Dus toen werd het chinees… Lijkt toch een beetje op elkaar!! :devil:

x

Zal ik Beps ff jaloers maken>>

Over 6 weken zit ik aan een broodje Döner!!! :smiley:

x

@Beps: bbq’ze!

@Cyn: ook jij smakelijk met de bami

@de rest: wat eten jullie? Haha altijd wel grappig om te weten. Wij doen lekker makkelijk en gaan zo bestellen bij de Italiaan. Tagliatelle carbonara lekkerrrrr.

Ik zal denk ik wel heel laat eten… Mijn collega staat vast voor de Coentunnel, en moet nog naar Zaandam en dan nog hierheen!!! Dus wordt laat eten voor mij!!

x

Hmmm, wat ik eet is altijd een verassing. Vandaag is er in ieder geval Russische champignonsoep (zit veel meer in dan degewone champssoep) en dan geloof ik kipfilet, als ik het goed heb gehoord. (met aardappels, rijst of spaghetti… dat weet ik nog niet)
Eetze allemaal!

WE WANT RECEPT!!! Ben gek op champignonssoep… Wat ik ook heerlijk vind is goulash-soep!!

x

Hoi meiden, nou ik weet nog niet wat we eten. Mijn Hubbert is effe naar een winkel om 2 printers te kopen voor een klant, en hij zou wat te eten meenemen, dus ik laat me lekker verrassen!

@ Cyn, leuk je eigen foto’s in de etalage, ze zijn toch wel gecensureerd,hè? Geen love-foto’s erbij!!
@ Beps, is de pijn al minder? en lekker Bqq-en, gezellig met z’n tweetjes, doen wij ook wel eens.
@ BLOEM!!! Shame on you!!!
@ Marion, lekkere geitenboel bij jou, zeg, wat doen jullie met al die geiten eigenlijk? Mijn (grote) hond is gek op gekookt geitenvlees! (heeft ie een tijdje moeten eten wegens overgevoelige darmen, ik moest het speciaal bij een marokkaanse slager gaan kopen!)

Ik ga ff met de honden spelen, lekker in de tuin, vanavond komt mijn oudste zoon weer eens langs, 6 weken niet gezien geloof ik, druk, druk, druk, allemaal.
XXXxxx Mar