Turkish Tea Time deel 3

**Pff weer een paar kilometer gefietst op de hometrainer, zweet me helemaal kapot :dead: Vandaag een vrije dag, heb nog een hele stapel tijdschriften liggen dus lekker lezen in het zonnetje. Gisteravond erg leuke avond gehad op het terras, heerlijk zitten kletsen. **

@Kris: wat zijn nou echt Russische gerechten? Ben wel benieuwd (en vindt het altijd leuk wat nieus uit te proberen)

**@Rien: leuk dat je dr weer ff bent! Veel plezier met wakeboarden en waterskien en bijkleuren :smiley: **

@Toos: super dat weer in het rijtje staat, het aftellen kan weer beginnen!

@Linda: geniet er maar van dat je bovenaan staat! En nee dat drankje ken ik niet maar klinkt lekker zomers. Binnenkort maar 's proberen dan. Ja een meeting in AD, leuk!!

@Filiz: veel shopplezier in Eindhoven!

**@Beps: heel veel sterkte. Bah dat jij dat weer moet hebben… Ik hoop dat je inmiddels al iets minder last hebt. **

X

Sinds een paar dagen post ook af een toe berichtje en nu check ik mijn e-mail en tot mijn grote verbazing zie ik dat ik van iedere reactie op dit topic een mailtje krijg… ik heb nog nooit zoveel nieuwe berichten gehad. Weet iemand of je dit ook uit kan zetten? Ik hoef niet steeds een mailtje, ik kijk zelf wel op deze site. Ik hoop dat iemand dit weet, alvast bedankt!

haha, ja dat had ik ook

Ga naar boven en klik op ww-account, kijk daar of je een abb hebt op bepaalde topics, en zet die uit!!! Probleem opgelost.
Doe je dit niet krijg je een mailtje voor elke reaktie op dit topic bijv. En dan word je niet vrolijk, is in no-time je mailbox vol hihi
:wave:

@MK116
Onder aan het mailtje staat een link, daar kan je je afmelden.

Ach Marion, jij ook!!! Ik dacht dat ik alleen een sufferd was, hihi
Ja ik probeer me rustig te houden, en het gaat redelijk.

Goed zo meissie!!! Valt niet mee he :smiley: ? Als je te veel moet werken wil je liever niets doen en als je niet mag wil je vooruit.

Bedankt voor de tip dames, ik heb de abonnementen uitgezet!
Mail krijgen is leuk, maar dan wel leuke mailtjes :smiley: :smiley:

Ik kom ook nog eventjes langs,

@ Filiz: Jij brengt je vrije tijd shoppend door! Je gaat alweer winkelen. Achja, altijd leuk toch, op zoek naar nieuwe leuke dingetjes. Veel plezier!

@ Von: Ik ben wat laat, maar beter te laat dan nooit: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel sterkte met je moeder en het onderzoek!

@ MK116: Ik had dat probleem ook, alleen wisste ik die mailtjes gelijk. Nu weet ik hoe ik het uit kan zetten, altijd handig.

@ Dia: Ik weet eigenlijk niet de namen van die russische gerechten, maar ik zal is een keertje vragen aan mijn moeder. Het is wel altijd ontzettend veel, vullend en erg lekker!

Ik ben momenteel mijn kamers aan het her-inrichten. Aangezien ik enigs kind ben thuis en we een redelijk groot huis hebben heb ik twee kamers. Die heb ik grondig omgespit en nu gaan er wat dingen van de ene kamer naar de andere en andersom. Alleen het probleem is dat mijn ene kamer nu zo overhoop ligt dat mijn bank er niet vandaan geschoven kan worden. Het is zoooooooo’n zooitje! Echt erg, dus ik ga weer verder opruimen. Bah.

@ Marion: Hoe gaat het met de drukte en die kleine beestjes? Al wat rustiger??

@ Beps: wel vervelend typen met 1 hand. Ik had dat ook toen ik mijn pols had gekneusd. (was tegen een muurtje opgerend). Maar zo te zien lukt het aardig ;). Kost wat tijd, maar ach…

Zoooo lekker hoor! 2 kamers!! Haha ik had er zelf ook 2, een slaap kamer en 1 computerkamer waar ook allemaal troep van mij staat/ligt enzo! Maar ja nu die computer weg is, laat ik alleen mijn troep daar liggen en verder niet!!!

Succes met opruimen Kris!

x

**@Kris: succes met opruimen en herinrichten. Wel lekker trouwens, twee ruimtes voor jezelf. **

**@Cyn: is het nog een beetje druk op je werk? **

Nee helemaal niet!! Ze zijn hier nu druk aan het klussen… We krijgen 2 grote LCD schermen in de winkel om zo aanbiedingen e.d. erop te kunnen zetten!! haha en het mooie is, er staat er 1 aan, en daar staan nu mijn Istanbul foto’s op!!

x

@cynthia: werk je in Alkmaar? want dan zal ik even gluren in de etalage als ik weer een keertje kom winkelen.

Nee ik woon in Alkmaar, maar werk in Castricum… Waar kom jij vandaan dan??

x

@ von, oh, wat een bericht, aan de ene kant nog gefeliciteerd en aan de andere kant, ik hoop dat het nieuws oplucht en igg heel veel sterkte voor jou en je mamsie

@ beppie, gaat al weer aardig, niet? merkte er gisteren niks van, ging behoorlijk vlot

@ diamond, lekker vrij?? je tijdschriftjes al uit, hier is het verschrikkelijk plakweer, hoe is het in NL?

@ kris, succes…met de bende, hihihi…
@ filiz, jij houdt wel van shoppen in Brabant he?? de leukste steden…!
@ de rest…druk…heb gisteren hopeloos mn tijd zitten verdoen in het internetcafe, dus ben snel weer weg.
heb wel mail en msn, maar ben nog geen cent wijzer geworden van die gast…mannen!!..turkse mannen!!!..
anway, heb een paar hele leuke NL- hetero-gasten gekregen, en hoewel niet verplicht, ga ik toch weer lekker mee op kroegentocht…tis al weer veel te lang geleden dat ik…uhm…bloos…

alvast prettig weekend!!

@Bloem: Jij een fijne kroegentocht :wink: :stuck_out_tongue:

x

@cynthia: in een klein dorpje tussen Hoorn, Enkhuizen en Medemblik… of ben je bekend in west-friesland? In castricum kom ik nooit, kan dus niet in de etalage gluren.

@bloem: geniet er maar van :slight_smile: volgende week zijn ze misschien weer allemaal HO

Ja een beetje bekend, MK116!! Vertel op, van de meesten weten we het toch wel, en voor mij, ik kom uit Lelydorp(stad hih) en kom TE vaak in een klein dorp tussen Hoorn-Purmerend en Alkmaar(Ursem) rijd dus TE vaak in het west-friese in de rondte!!!

Welk dorpje woon je dan? Ken opzich wel aardig wat!!!

x

Wat wonen jullie allemaal ver weg joh!