Turkish Tea Time deel 3

@rien…ik zou gewoon lkkr gaan als ik jou was. mochten er zich moeilijke toestanden voordoen…naja, ga je lekker stadten ofzo…ff weg, komt vast goed…

@bloem…super dat ie gemaild heeft, zou ook nog ff w88 met terug mailen, weet ie ook ho9e dat is;)

@cyn…top joh! ga zo door!!

niet de tijd om op iedereen te reageren…sorry (K)
ben netr terug van werk, nu snel douche dab eten…druk druk druk…

tot later…xx

kedunk, kedunk, mn hart gaat echt als een razende tekeer, zit nu met m op msn, maar hij gaat telkens offline…lekker die turkse internetcafe´s hahaha

pppppppfffffff
happy!!

Geniet er maar lekker van Bloem!! Dat hart wordt straks wel weer rustig :wink: .

Heb nog niet bijgelezen maar zag snel dat Bloem mail heeft gehad! Super!! Is het wachten toch niet voor niks geweest.
Zal morgen weer wat uitgebreider reageren. Nu eerst eten (friet!!) en daarna met m’n beste vriendinnetje naar het terras. Lekker kletsen, wijntjes drinken en mensen kijken. Tot later!

X Dia

:mexico: **Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico) :mexico: **

Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

**MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Yeah ik sta bovenaan :smiley: Mexico here we come :wink: :RockOn: **

Bloem: super!!! eindelijk bericht… spannend zeg
Beps: mmm dat het je nu weer tegen moet zitten, kop op!
**Dia: veel plezier op terras, heb wel zin in een wieksche rose!! Iemand al eens gehad? heerlijk is ie, wieksche witte (bier) gemengd met rose! **

**Heb vluchtig bijgelezen dus iedereen waar ik niet op reageer, ik vind jullie net zo belangrijk als de rest hoor, heb nu alleen niet zoveel tijd genomen om te lezen, wou ff melden dat ik als 1e in lijst sta. :smiley: **

**De tickets waren vandaag binnen dus die hebben we gelijk gehaald nu komt het wel erg dichtbij. **
**Morgen met mijn vriend mee op vrachtwagen, ritje amsterdam rotterdam **
**Vrijdag een bruiloft en dan is het bijna dinsdag. We vertrekken om 10.20 uur van schiphol. :whistle: **

**Trouwens ik denk dat ik ook eens naar AD moet gaan, misschien ideetje voor volgende meeting?? **

**groetjes Linda **

Cynthia wat goed dat je zoveel al bent afgevallen,je mag trots zijn op jezelf.
Ik weet als geen ander dat het heel moeilijk is om er iets van af te krijgen,wil je me veraden wat het geheim is?

@llemaal. shame on me, kan jullie weer niet bijhouden…
ben vandaag jarig maar het voelt helemaal niet zo.
vorig jaar was ik in Turkije, kwam m’n vriend me opzoeken toen ik met m’n vriendin in Bodrum zat en nu…
bah, wat voel ik me vervelend. maak me zo zorgen om m’n moeder. Morgen de onderzoeken en ziekenhuisopnamen. het is alsof ik het over heel iemand anders heb, maar nee het komt nu zo dichtbij. Vorige week was er nog niets aan de hand en nu zouden we zomaar van de week ineens te horen kunnen krijgen dat…, nee dat kán en wíl ik niet opschrijven.
ze kwam net een uurtje vond ik zo lief van haar. hebben toch even gezellig gezeten. We kunnen ook niets anders dan onderzoeken afwachten en positief erin gaan, maar toch…
meiden sorry ik moest het even kwijt. Ik word gek, de dagen duren eeuwen en ‘hoop’ dat we na de onderzoeken snel uitslag hebben zodat we weten waar we aan toe zijn.

Sorry , heb verder niet bijgelezen en m’n soapvolgers zullen geduld moeten hebben, jullie forumschrijfster kan even geen woorden vinden…komt hopelijk snel weer…
meiden prettige avond XXXX

Mijn grote geheim is Sonja Bakker… Maar ik weet niet of jullie dat ook kennen. Ik weet dat het hier in Noord-Holland echt heel bekend is!!

Nou mijn internet doet het nu eindelijk ook draadloos! Dus ik zit nu lekker op mijn kamer :smiley:

@Von: Balen om dan zo je verjaardag te moeten beleven!!! Evengoed wel gefeliciteerd, en we blijven voor je duimen!!

Ga zo nog even Temptation kijken en dan maar weer eens mijn bedje in duiken!!! Mensen ik spreek jullie morgen weer! Heb morgen koopavond op me werk trouwens!!

X

@von…van harte gefeliciteerd meid!! hoe jong ben je geworden?

@bloem…wordt steeds beter…eerst een mail, nu msn;)

@dia…hmmzz…lekker friet:)veel plezier op het terras

nou ik ga slapen…morgen vroeg de trein naar eindhoven>yeah lets shop again!!
tot morgen allemaal…(K)(K)

@ Von: Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren gewenst.

Het is nu allemaal wel een beetje dubbel he? Jij jarig en je moeder morgen naar het ziekenhuis. Ik wens jou en je moeder sterkte en hopenlijk zal de uitslag meevallen. Maar dat is dus nu even afwachten en dat is best spannend voor jullie allen.

Ik duim voor je dat alles goed mag gaan en goed zal komen. Oke?

**Sterkte ermee! Groetjes van Roanna :o **

@von: ondanks alles toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sterkte morgen.

@Von: allereerst toch gefeliciteerd met je verjaardag en wens jou en je moeder heel veel sterkte toe.
@Linda: da’s nog eens een goeie suggestie, een meeting in AD. Lijkt me geweldig, al is maar om nog een keer te mogen.
@Cynthia: Goed hoor om zoveel af te vallen, heb ook nog nooit van Sonja Bakker gehoord. Hoef me er gelukkig niet in te verdiepen, weet wel dat afvallen een strijd kan zijn. Ben zelf in de afgelopen 3 jaar 23 kilo kwijtgeraakt, waarvan zo’n 10 kilo alleen door stress.

Ga nog lekker wat drinken buiten en dan naar bed. Welterusten!

@Von, net te laat, maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag, en heel veel sterkte voor jou, je moeder en de rest van jullie familie.
XXxx Mar

@Von
Ondanks alles toch gefeliciteerd met je verjaardag. Kan me voorstellen dat je hoofd er momenteel niet naar staat. Is niet te vatten hoe je wereldje ineens kan veranderen. Het ene moment is er niets aan de hand en het volgende moment staat alles op zijn kop en zit je volop in de zorgen. Wens jou en je familie heel veel sterkte de komende dagen. Hoop dat de uitslagen mee zullen vallen

En wat die soap betreft…je hebt nu veel belangrijkere dingen aan je hoofd. Wij wachten het vervolg rustig af. Denk nu maar eerst aan jezelf!!!

@Von jij en je moeder, je moeder en jij, das nu belangrijk!! Ik blijf zeker vandaag voor jullie duimen, en hoop dat het allemaal een beetje meevalt, of iig niet zo heftig is als waar iedereen altijd bang voor is! Oma had vroeger een uitdrukking: Men lijd het meest, door het lijden dat men vreest!! En das waar, dus daar hopen we dan maar op!!

@Lin: Tickets!!! Zalig!!! Nog een paar daagjes dus, ben jaloers!!

@Cyn: Draadloos, heerlijk!!! Het lekkerst in het zonnetje in de tuin!!

Zo heb dit zo goed en kwaad als het ging(en het ging zeker niet snel) met 2 handen getypt… Wel nog pijn, vooral giga stijf, maar het gaat al weer beter. Morgenmiddag het verband eraf en douchen!!
:wave:

@von succes vandaag met de uitslag sterkte! en toch nog maar gefeliciteerd met je verjaardag.
@beppie gelukkig dat het al weer iets beter gaat met je hand.
@cynthia lekker dat je nu eindelijk draadloos op je laptoppie kan surfen

@Von, we blijven duimen voor je!!!

@Beps: Ja heerlijk hoor! Maar moet vandaag, morgen en zaterdag werken, dus voorlopig zal ik niet in de tuin zitten denk ik zomaar! Maar het blijft lekker! Internet is nu ook weer super snel!!!

@Toos: Ja ik doe mijn best, en moet zeggen dat het gewoon goed gaat!!!

x

@von, ik duim vandaag ook voor je…!!

@beppie…wat rot van je handen:( hoop dat het snel wat beter gaat

@Cyn…nog nooit gehoord van sonja bakker…maar top natuurlijk dat het zo goed werkt!!

ik ga, tot vanaaf weer;)

xx

@Filiz: gewoon ff googlen, en dan vind je haar vanzelf!! En ik heb al meer gehoord dat het helpt, dus als ik thuis blijf zitten ga ik het toch proberen!!

Nou een mooie dag en ik ga zo maar ff de tuin in. Het typen met 2 handen gaat al steeds beter, met pillen minder pijn dus dat werkt ook:laugh:
:wave:

@Beppie
Gelukkig heb je al minder pijn vandaag. Kijk je wel uit dat je niet meteen teveel gaat doen nu!!!