Turkish Tea Time deel 3

@Beppie
Wist wel dat die operatie gepland stond maar had niet in de gaten dat het nu al was. OOOOOOOOOOO time flies when you’re having fun!!! Succes meissie, alweer prikken vandaag, je lijkt wel een speldenkussen :sad: , denk aan je vandaag!!

@Sev
Heerlijk toch die extra centjes! Veel werken heeft ook zijn voordeel, kan je er straks lekker van genieten met je vriendje :banana:

@Jill
Valt soms niet mee om alles bij te houden. Oefening baart kunst zeggen ze, goed trainen dan komt alles goed :wink: .

@Marion: Ach valt wel mee hoor, ik krijg er wss maar 1 de verdoving haha!!! Plaatselijk dus echt voelen doe ik het ook niet dan!!! En straks zal ik s kijken of het met 1 hand ook een beetje gaat. Deed het vroeger ook met 2 vingers, dus het moet nu ook wel goed komen, iets meer met de hand bewegen dan!!

Nou over 15 minuten richting ziekenhuis, zo eerst ff de kat behandelen, dus ik ga jullie vanmiddag ofzo wel spreken(als ik geen pijntjes heb enzo!)
:wave:

@beppie succes straks! we zien wel of je nog kunt typen…

Heey! Hier ben ik! Lief dat je aan me denkt :smiley: Jullie praten zo snel en ben over het algemeen alleen s’avonds online om bij te lezen (en dan moet ik steeds 15 pag bij lezen…pfff. Overdag ben ik van mn vakantie aan et genieten! Het is hier ook steeds zo’n lekker weer, ben heerlijk aan het bijkleuren :slight_smile:
Heb gelukkig nog geen wakeboard tegen mn hoofd gekregen :slight_smile: Wel een waterskie op mn voet :S AUWWWWWWWWW!!! Hij is helemaal blauw :frowning: Maar klim er vandaag gewoon weer in! :stuck_out_tongue: Vanavond weer wakeboarden! Ik ga wakeboardend de zomer door!

Zit trouwens ook nog heel hard na te denken of ik nou wel of niet naar Istanbul zou gaan 1 augustus… aangezien ik dan ook bij mn ex in huis ben… En meneer heeft nu iets met, hoe ingewikkeld als ik kom; de dochter van de huisbaas…vraag me af hoe lang dat gaat duren…ZUCHT!
Ik kan wel gewoon vrienden zijn (nu wel) maar heb geen zin in ingewikkelde toestanden…
Nou ja ik zie wel…

Mis jullie! Ik zal proberen wat vaker hier weer te zijn! En ik lees wel niet alles terug, 15 of nu zelfs 20 pag is me toch iets te veel :slight_smile:

Liefs en dikke knuffel Rien

@Rieneke
Leuk toch dat je zo fanatiek aan het wakeboarden bent!!!
Wat betreft Istanbul! Is idd moeilijk, je gaat voor je plezier en dan zit je niet te wachten op ingewikkelde toestanden. Jij kan gewoon vrienden zijn nu, maar kan hij dat ook? Wat vindt hij er trouwens van dat je daar komt logeren?

@ Bloem: Ben blij voor je dat hij eindelijk terug gemaild heeft, is het toch niet voor niks geweest. Zou inderdaad even wachten met terug mailen, vind het trouwens wel een beetje vreemd mailtje of ligt dat aan mij.
@Bep: succes vandaag
Kan ook weer in het lijstje, reisbureau heeft vanmorgen gebeld dat onze reservering definitief is. Vertrekken op 10 oktober!!!
Wat Aegean Dream betreft, misschien moeten we daar een aparte topic van maken speciaal voor Aegean Dream fans:laugh:

** :mexico:** **Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico) :mexico: **

Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

**MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Heb mezelf er weer bijgezet.
@Diamond:Jij mag trouwens ook niet klagen hoor, je bent net terug dan ga je alweer!!! Je hebt gelijk, je moet ervan genieten zolang het kan.**

Hai @llemaal:

Het valt tegen!!! Iets meer behandeling dan anders, ook veel meer pijn dus!!! Verdoving viel al tegen, moest 3 prikken en HET DEED ZEER!!!Behandeling normaal ong 15 min nu 30!!! Ach het komt wel goed.
Er zit een drukverband om de hand links(ik ben gelukkig rechts:)), en dat moet tot vrijdag blijven zitten. Dan mag het er af en mag ik douchen…(zal ik stinken ondertussen)
Nou ik blijf wel meelezen, en af en toe reageren!!
Kuzz

@Beppie
Dat het nu net jou weer moet overkomen dat het tegenzit :sad: ! Die verdovingsprikken moeten idd echt zeer doen. Rustig aan meid en hubbie gaat gewoon door met je verwennen!! Kan me voorstellen dat je het niet prettig vind dat je je met dit weer niet kan douchen. Laat hubbie je lekker wassen, zal hij geen hekel aan hebben :wink:! Het ergste zit er nu op en hopelijk gaat het iedere dag een beetje beter! Sterkte en beterschap!!!

Hey Meiden! Ik ben lekker vrij vandaag, en ben nu even online, met jawel mijn laptop!!! Heb er zelf weer voor gezorgd dat ik online kom (met kabel dat wel) Maar ik begon jullie toch wel heel erg te missen! Zit namelijk helemaal alleen thuis, en dat irriteert me best wel!!

@Miere: Ja ik doe S.B. Gewoon proberen, het lukt mij ook! Ik wil nu nog ongeveer 14/15 kilo kwijt!! Ben er nu dus in 3 weken precies 7.1 kilo kwijt!! En dat geeft eigenlijk best wel een kick!!!

Nou meiden ik ga even de hond uitlaten, ik kom vast nog wel een keer langs vandaag:D

x

@Cynthia
Goed joh 7,1 eraf.
Ben ook met SB bezig, nu 2,5 week bezig en 5,8 eraf.
Valt me tot nu toe nog erg mee, alleen vandaag mocht ik alleen fruit al lunch… voel me nu wel een beetje slapjes, gelukkig straks nog een krentenbol.

Laat me raden> 2 appels, een sinasappel en een kiwi? Haha ja ik ken dat gevoel maar al te goed!! Maar zoals je ziet helpt het wel. dus dan is het leuk om er mee door te gaan!!! Ik mocht als lunch yoghurt (week 4 is heel veel yoghurt) Weet je wat ontzettend lekker is trouwens. In week 4 maandagavond dat vlees… Maar wij hadden het met gehakt gedaan, dan is het echt super lekker!! zeker een aanraden dus!!!

In ieder geval heel veel succes!!

Ik heb nog niet gekeken bij week 4, zal ik vanavond even doen.
Jij ook veel succes… kijken maar hoever we komen, ik neem aan dat je SB niet meeneemt naar Gümbet :slight_smile: ik wil proberen alle 10 weken te doorlopen en dat kan precies tot de vakantie.

Het zijn 9 weken he!! En bij mij komt het ook precies uit!!! Dus als ik naar Gümbet ga dan heb ik precies dat boek uit. En misschien ga ik nog wel even door na mijn vakantie!!! We zien allemaal wel!!! Komt vast allemaal wel goed!!

x

*@Cynthia en MK, Thanx, ik ga het toch maar kopen, dat boek, eens moet ik er toch aan geloven, en jullie klinken erg positief, het zou voor mijn lijf fantastisch zijn als er om te beginnen eens een kilo of 20 af zou zijn!!! *
Nog 8 weken tot Marmaris!!!
XXxx Mar

@Mar, 20 kilo, ik zou er een moord voor plegen(fig dan he hihi)
Nee eerst de onderzoeken afwachten tussentijds wel een beetje opletten…
Heel deprimerend als je zondag op de weegschaal gaat staan en dinsdag weer en er zit +7 kilo verschil in, en je weet dat het vocht is!!!
Ach het komt goed zeggen ze

@beps: Tuurlijk komt dat goed wijffie!!! Zodra alles weer beter met je gaat moet je misschien ook gewoon S.B. eens proberen! Het werkt echt!!

x

:love: lalalalllaaaaaaaaaaaaaa!!!

hoe is het allemaal?? volgens mij wel goed he?
@beppie, oh meid, helemaal vergeten, nu hebben we je niet massaal sterkte kunnen wensen en daardoor viel het vast zo tegen. Hopelijk betekend dat alleen dat het nu snel en makkelijk geneesd en je binnen no time hele verhalen weer 10-vingerig typt.

@ cyn, hij gaat goed zeg!! wat een stimulans om door te gaan zeg, helemaal super.

@toos, net een paar dagen terug en dan al de bevestiging binnen voor de volgende reis, hihii, zo hoort het als echte die-hard verslaafde. ben zo blij dat ie terug gemailt heb, maar welk aspect vond je dan zo raar??
weet zelf ook nog steeds niet wat ik ervan moet denken en heb heel sterk de behoefte om nu terug te mailen. hij zal het toch pas volgende week lezen en als ik dan pas volgende week iets terugstuur, dan duurt het natuurlijk helemaal een kwart eeuw voordat ik weer iets hoor.

@rien, leuk dat wakeboarden. wel een beetje een dilemma, wel gaan of niet. kun je niet elders een accomodatie boeken ofzo, zal toch niet echt leuk zijn om hem te zien met een ander…ookal ga je voor die vriend en istanbul. moeilijke keuze…

@de rest, lekker zomer in NL?? al heiwee naar turkije?? ik moet zeggen dat ik nu zo ondergedompel ben hier, dat turkije een (heel) klein beetje naar de achtergrond verdwijnt.
af en toe duikt er een leuk flirterig (NL of ENG) gezicht op tussen de lekkere bruine gespierde homo torsoĀ“s en strakke homo kontjes…
de leuke hetero vakantie gangers zijn aangekomen en dat maakt het leven hier een stuk leuker. maar mis turkije nog wel hoor…de doner hier is toch niet zo lekker, ookal kan ik hem in het turks bestellen…hihiiii

en verder is het plakkerig warm. de calimma wind is opgestokken, zand uit de sahara hangt in de lucht en er hangt helemaal een sluier over de bergen en de stad. straks gaat het omslaan in de chirocco en dan kan het wel 48 graden worden (zegt men) en als je dan gewoon moet werken, is dat niet lekker, plak, plak, douche nu wel 2 a 3 keer per dag…juk!

nou, ik ga eens kijken of ik een beetje een normala mailtje kan formuleren richting prins…eens kijken of er dan op korte termijn een prinselijk heerlijk antwoord komt (foto!!!)
zou dat erg zijn, hem om een foto vragen???:stuck_out_tongue:

Nee natuurlijk is dat niet raar!!! Gewoon doen, waarom niet!!!

Ik ga ervandoor meiden!! Ik ga zo de hond maar eens ff uitlaten!! En dan koken…

Fijne avond, en tot morgen!!

x

PPPPPPFFFFFFFFF

zit ik net een mega mail te maken…komt ineens dutchguide online…wwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhaaaaaaaaaahhhhhhhaaaa

heb meteen in de mail gezet, oh je bent online en verzonden en nu wacht ik heel ff met iets zeggen, want mn handjes shaken een beetje…