:love: lalalalllaaaaaaaaaaaaaa!!!
hoe is het allemaal?? volgens mij wel goed he?
@beppie, oh meid, helemaal vergeten, nu hebben we je niet massaal sterkte kunnen wensen en daardoor viel het vast zo tegen. Hopelijk betekend dat alleen dat het nu snel en makkelijk geneesd en je binnen no time hele verhalen weer 10-vingerig typt.
@ cyn, hij gaat goed zeg!! wat een stimulans om door te gaan zeg, helemaal super.
@toos, net een paar dagen terug en dan al de bevestiging binnen voor de volgende reis, hihii, zo hoort het als echte die-hard verslaafde. ben zo blij dat ie terug gemailt heb, maar welk aspect vond je dan zo raar??
weet zelf ook nog steeds niet wat ik ervan moet denken en heb heel sterk de behoefte om nu terug te mailen. hij zal het toch pas volgende week lezen en als ik dan pas volgende week iets terugstuur, dan duurt het natuurlijk helemaal een kwart eeuw voordat ik weer iets hoor.
@rien, leuk dat wakeboarden. wel een beetje een dilemma, wel gaan of niet. kun je niet elders een accomodatie boeken ofzo, zal toch niet echt leuk zijn om hem te zien met een anderā¦ookal ga je voor die vriend en istanbul. moeilijke keuzeā¦
@de rest, lekker zomer in NL?? al heiwee naar turkije?? ik moet zeggen dat ik nu zo ondergedompel ben hier, dat turkije een (heel) klein beetje naar de achtergrond verdwijnt.
af en toe duikt er een leuk flirterig (NL of ENG) gezicht op tussen de lekkere bruine gespierde homo torsoĀ“s en strakke homo kontjesā¦
de leuke hetero vakantie gangers zijn aangekomen en dat maakt het leven hier een stuk leuker. maar mis turkije nog wel hoorā¦de doner hier is toch niet zo lekker, ookal kan ik hem in het turks bestellenā¦hihiiii
en verder is het plakkerig warm. de calimma wind is opgestokken, zand uit de sahara hangt in de lucht en er hangt helemaal een sluier over de bergen en de stad. straks gaat het omslaan in de chirocco en dan kan het wel 48 graden worden (zegt men) en als je dan gewoon moet werken, is dat niet lekker, plak, plak, douche nu wel 2 a 3 keer per dagā¦juk!
nou, ik ga eens kijken of ik een beetje een normala mailtje kan formuleren richting prinsā¦eens kijken of er dan op korte termijn een prinselijk heerlijk antwoord komt (foto!!!)
zou dat erg zijn, hem om een foto vragen???