Turkish Tea Time deel 3

@Filiz
Fijn toch dat je zo goed geslaagd bent! Probleem van veel vrouwen denk ik, die overvolle klerenkast, hier hetzelfde verhaal. Maar ja…je wil toch ook weer eens iets anders aan :embarrese .
Heb ook al weer geshopt gekocht in de uitverkoop. Ideaal E****t- eshop. Shirt voor mijn man, topje voor mij en 2 bermuda’s voor de kleine. Zal het ook wel niet bij blijven vermoed ik.

Heerlijk zeg, uit eten met je oma, geniet er van!!! Wou dat ik dat nog kon met mijn oma, helaas is ze enkele jaren geleden overleden.

@Filiz: hoe was mn landje ? :wink: hehehe nou, leuk van al dat shoppen ! Heb ook al goed mijn deel gedaan, inkopen voor Turkije: nieuwe Kniebroek, topjes, tshirtjes, kleine cadeautjes voor mn vriend: heb hem een tshirt gekocht van Mexx. Een bruine met lichtblauwe tekening erin. Dragen Turken eigenlijk wel bruin ? Zo echt van dat modebruin nu, kennen jullie het ? Ik hoop dat het niet te donker is bij hem maar ah ja, hij draagt anders wel zwart !!

@miranda: welkom op het forum! Ook ik ga naar AD van de 15e t/m 22e, dan zullen we elkaar vast wel een keer zien

Hmhm ik heb zo het gevoel dat ik dringend ook eens naar AD moet !

**@Sev: doe maar, gezellig!! Gaan we een keertje stappen in Bodrum! **

@linda1980 we zijn al met z’n drieën, leuk hoor!
@sevgilim is de 2e helft van september een idee? we maken er gewoon een
groepsuitje van;)

:smiley:

wwhhhhaaaahhhaaa!

hardkloppingen!! heb niet bijgelezen, want ik ben veel te hyper!!

De prins heeft gemaild!!!

ppppppppfffffffffffffff

jullie verklaren me vast voor gek, maar ik heb eventjes analse nodig… beetje verwarring in mn hoofd nu

hoi…
fijn nog wat van je te hooren…geen vragen over die avond want dat is afgelopen en er is helemaal niks gebeurd…maak je niet druk…
ben naar ankara geweest en alles perfect afgelopen …ben nu een gids geworden…en heb je wel erg gemist…maar ja…

ben druk aan het werken…waar ben jij nu?
nu kan ik heel ff niet zo lang schrijven vanwege mn drukke werk maar een ding moet je niet vergeten,het was niet zomaar een avond voor mij…herinner aub dat ik een turk ben dus…
we houden contact lieverd we spreken elkaar snel… groetjes en een dikke kus van m.

ik vind het einde helemaal super natuurlijk,
*alleen het begin…hoi…???weet ie mn naam niet meer ofzo…
*hij zegt dat ie het niet meer over die avond wil hebben, maar ikke wel, zal ik er toch nog over beginnen??
*hij heeft me wel gemist…maar ja…wat moet ik daar nu mee? gemist?? waarvoor??
*en het was niet zomaar een avond, niet vergeten dat ie turk is…dus…dus, dus, dus wat?
*en dat einde…mmmmmm…ga denk ik nog niet terug mailen, moet ik eerst ff overna denken…

WWWWHHHHHAAAAHHHHAAA

@Bloem
HEHE eindelijk een berichtje :banana: !!! Positief toch? Hij houdt in ieder geval contact. Zal het antwoord op je vragen ook wel komen. In ieder geval geweldig voor je om te horen dat het voor hem ook niet zomaar een avond was. Weet ook niet wat hij bedoelt met ‘vergeet niet dat ik turk ben’, misschien dat ze niet zo hard van stapel lopen qua zoenen en zo als ze het serieus met een meisje menen. Heb niet zoveel ervaring met de turkse man :wink:, misschien weten de experts onder ons daar wel een antwoord op .

jahhaaa,
de avond is wel een beetje raar gelopen, maar hij hammert wel erg op dat turks zijn, (toen ookal) denk dat hij een stukje conservatiever is opgevoed dan de andere turken met wie ik voorheen ben geweest…beetje verwarrend…einde is wel echt super gaaf he??
wil wel meteen antwoorden, maar dat staat ook zo desperate, ok, bovenop de 2 mails in 1 week en het hemel en aarde bewegen om contact te leggen…pppfff
ben zo opgelucht dat ie eindelijk iets laat horen, maar het mailt zegt echt helemaal niks!! gggrrrr
wel grappig, toen hij dat mailtje stuurde, lag ik bij het zwembad te mijmeren over hem en vertelde ik mn collega waarom ik zo´n big-smile had, hahaahhaa

Hij is in Nederland opgegroeid of heb ik dat verkeerd begrepen? Zal dan idd wat conservatiever opgevoed zijn dan de turkse jongens uit de stad. En het einde is echt HET EINDE :love: ! Zou ook niet direct terug mailen, al zou het me erg veel moeite kosten, ook lekker ff laten wachten. Jij bent toch ook druk nu :wink: ? Had trouwens je gezicht wel willen zien toen je zijn mailtje kreeg :laugh: :laugh: :laugh:

Haaai iedereen,

Vandaag heb ik het mooie Zeeland bezocht, bij onze Russische vrienden geweest. Was zoals altijd errug gezellig en ik heb natuurlijk weer veel te veel gegeten (allemaal lekkere Russische gerechten, hmmmm)
Daarna ben ik naar n cafe geweest met wat vrienden en thuis heb ik weer heel wat geklets moeten bijlezen.

@ Miranda: zoals je ziet gaat dat hier snel, vooral op Turkish Teatime ;). Welkom, je zult het vast wel gezellig vinden!

@ Sev: gaat allemaal nog n beetje goed op je werk?

@ Cynthia: gaat goed zeg met je dieet!! Ik vind dat je best veel kilo’s bent kwijtgeraakt in die drie weken. Heel veel success ermee nog.

@ Filiz: leuk he shoppen… en je koopt natuurlijk altijd teveel. Het moeilijkste is nog beslissen wat er mee mag op vakantie want dan mag je maar 20 kg meenemen… Altijd heel erg moeilijk want ik kan nooit kiezen en ben bang dat ik op vakantie datgene ga willen aandoen dat ik net niet heb meegenomen (wat ook echt altijd het geval is).

@ Bloem: EINDELIJK! Jij slaapt zeker niet meer de komende paar nachten ;). Ik vind het mailtje wel lief. Ik denk dat hij je wel speciaal vindt, net wat hij zegt, en ik denk dat hij zich in dit mailtje nog inhoudt… Ik bedoel, hij kan moeilijk van de daken schreeuwen dat hij van je houdt, maar ik denk dat hij jou net zo mist als jij hem. Verder ben ik geen specialst, heb nog nooit een Turks vriendje gehad, dus ben eigenlijk niet zo’n goede advies gever in dit geval ;).

@ Beppie: wat heb jij de laatste tijd veel visite joh! Is wel gezelli natuurlijk. Beetje tevreden met je net aangeschafte tuinmeubulair?

Weltruste allemaal!!

@Kristina
We hebben ook niet stil gezeten vandaag he :laugh: ? Was je in de provincie Zeeland of het dorpje Zeeland? Leuk altijd een dagje naar vrienden. Vooral als er lekker eten is ;)!

Gelijk heb je Marion :wink: Ik was naar de provincie Zeeland… Ergens in een klein gehuchtje, waar ze achter de tuin van die mensen schaapjes hadden enzo. Was wel leuk om een keertje natuur te zien. Groot contrast met wat ik dagelijks in Rotterdam meemaak.

Zal best ja, in plaats van het getoeter van alle auto’s nu het geblaat van de schapen en het loeien van de koeien :wink:

** :mexico:** Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico) :mexico:

Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Jullie kletsen hier wat af,maar het is o zo gezellig om te lezen.
Wat ik me afvraag is hoe jullie alles kunnen blijven volgen dat lukt mij echt niet laat staan dat ik op alles kan reageren.
Voor ik bedacht heb hoe ik op een bericht zal reageren zijn jullie al twee pagina´s verder.
Dus lees ik gewoon lekker mee dat is net zo gezellig!!!

Zo meiden, een nieuwe dag met een hoop nieuwe kansen, en bij ons een nieuwe tuinset(:laugh:)
Straks ff naar het ziekenhuis(kijk op Kalender voor uitleg!), en dan zal ik wel 2 dagen iets minder typen!

@BLOEMMIE!!! YEAHHHHHH Ik zou ook niet meteen terugmailen. Laat er, als het je lukt maar rustig een week overheen gaan!!! Beter, anders lijk je zo happig!! Lees gauw meer dacht ik zo

@Toos: (Schandelijk) LEKKER!!! Heerlijk toch als je meteen weer een planning kan maken!! Als het aan mij gelegen had hadden wij ook zo gegaan met de vakantie in sept!! Nu weet je tenminste wat je gaat doen en waar!!!

@Sev: Jij komt ook bovenaan, en dan ga jij al naar ons geliefde Kusa!!! Ik moet dan nog een maand wachten!!!

@Cyn: Hopenlijk zien we je vandaag, want anders is het dus niet gelukt met je compie en het internet!! Balen hoor, kan je eindelijk overal op internet, is de aansluiting niet te realiseren!!!

@llemaal: Heb vast mensen overgeslagen, deze wist ik uit mn hoofd. Komt vanzelf wel een reaktie(of niet hihi)
:wave:

@Bloem: Fantastisch !!! De prins op het witte paard heeft zich gemeld !!! wihieuw !

@Beps: Jammer, we gaan je missen !

@Jill: Welkom op dit forum waar iedereen goed kan kletsen hihihihi. Nou ja, volgens mij heeft iedereen soms eens wat moeite ! Ik ben zelf niet zoveel hier deze week en ik kan ook onmogelijk alles bijlezen. maja, komt wel goed, begin je gewoon iedere dag opnieuw totdat je weer niet mee bent :wink:

@Kristina: Tweede dag word vandaag ingezet !Ik zie het echt niet zitten, maar zaterdag krijg ik mijn centjes en is al het leed vergeten voor even :wink: Heb al mn vriend zijn plaats bij mij in het hotel kunnen betalen én heb al genoeg voor een reisje in oktober als het doorgaat ! Dus mag niet klagen wat dat betreft :smiley:

IK STA OP EEN GEDEELDE 4e plaats !!! Vertrekt Rien nu eigenlijk nog op 1 augustus ?

@Rien??? Hoest nou, of ben je alleen nog te bereiken met een wake-board?? Of issie tegen je hoofd geknald en ben je helemaal onbereikbaar(geintje!!) Nee zonder dollen, hoestie Rienus?? Is u nog wel aanwezig??

Nou heb ik weer, heeft de kat een plek onder haar kin, groot tussen een 2 cent en 5 cent munt!! Zeker ontstoken geweest maar ziet er nu rustig uit!!! Heb de haren er maar omheen weggeknipt(ze is halflang harig) en moet zo ff betadine oplossing kopen om het een paar keer per dag schoon te maken! Net nu ik straks met het handje in een verbandje loop!!! Maar goed we gaan het doen dus!!! Alles voor de poezekindjes!!
Nu dus naar de winkel voor betadine
Later weer meer
:wave: