Turkish Tea Time deel 3

@Beps: Komt vast wel goed!!!

x

@Cyn: ik geloof ze pas als ik de tafel zie!!! Wat een eikels, zeg…is het die tafel waar die mevr al 2 stoelen van mee had…Ja die staat nog hier ja, ja dan morgen of overmorgen maar ofzo…NEEEEEEE
Nou ik merk het wel, die man zei tussen 5 en 6 ik wacht af!!
:wave:

Hey Beppie, wat een pech met de tuintafel…ik geloof dat er met de levering van meubels altijd wel iets fout gaat. Schijnt erbij te horen of zo. Of het is het verkeerde model, of een andere kleur, of de poten passen niet onder de tafel en ga zo nog maar ff door! Das tenminste mijn ervaring, maar toen ik afgelopen september ons appartement ging inrichten ging het gelukkig allemaal prima. Binnen een week kwamen ze de uitgezochte meubels brengen, precies wat ik uitgezocht had. Alles werd keurig in elkaar gezet en op de juiste plaats ook nog haha. Zelfs de gordijnen hingen binnen een week…daar kunnen ze hier nog een voorbeeld aan nemen! Als je hier meubels besteld moet je vaak weken wachten voordat het geleverd kan worden.
Ik hoop dat je vanavond de goeie tafel in je tuin hebt staan. Succes en alvast veel plezir ermee. En oh ja, nog van harte gefeliciteerd met je mototrijbewijs! Super hoor. Kijk je wel uit als je de weg opgaat??

doei, gr. Marjan

@Marjan: Komt wel goed hoop ik met die tafel, anders van de week wel, ik werd alleen zooo boos, toen ik het zag…die tafel is nl 2 x zo duur dan die ze brachten!! Je zal het niet zien…
Ik heb nog niet helemaal mn motorrijbewijs. Je moet eerst de bijzondere verrichtingen doen, om te laten zien dat je de motor onder controle hebt. Nou dat heb ik nu dus haha!!! Nu mag ik op de weg gaan leren rijden!! Gelijk gister geweest, 2 uur, KICKEN!!! Nog leuker dan die oefeningen dus!!! Ik moet nu eind juli en begin aug 2x4 uur rijden, en dan 9 aug afrijden, en als dat lukt DAN mag ik pas de weg op alleen!!! Kan niet wachten!!!

@Miranda
Welkom op het forum! Reuze gezellig en errrrrrrrrrrrrrrug verslavend!!!

Haha je mag niet liegen Marion… Dit forum is helemaaaaaaaaaaal niet verslavend!!! ;):smiley:

x

@Welkom Miranda, nog plannen om naar Turky te gaan?
@Cyn, doe jij S. B. ??? Ik zit er ook aan te denken, maar ik weet het nog niet. Moet eigenlijk eerlijk gezegd wel veel afvallen, 30 kilo zou een mooi beginnetje zijn, haha
@ Bep, en, is je tafel er? Wij hadden het 2 jaar geleden ook, blauwe stoelen en een grijze tafel!! Stond niet echt, gelukkig is tie gauw omgeruild.
En als je je rijbewijs echt heb kom je maar eens een keertje deze kant op brommen!!!

ho ik was nog niet klaar, te snel gedrukt.
@Sev ook knap afvallen, mij lukt het niet, ik moet eerst ff goed gemotiveerd raken. Maar het moet wel. (eigenlijk)
@ Marion, hoe is het met de geitenboel?

*Straks weer met het monstertje naar cursus. Voorbeeld: Ik zie nu een van de kussens van de eetkamerstoelen in de tuin op de grond liggen, heeft dat kleine kreng van de stoel afgetrokken en naar buiten gesleept! *
Hij heeft duidelijk z’n speeluurtje nu, haha. Hij is wel leuk, maar we moeten wel strenger worden, want hij is duidelijk de baas in huis.
**
NOU, ALLEMAAL, GENIET VAN DE AVOND EN HET MOOIE WEER,
XXXxxx Mar

**En weer een dag dichter bij de vakantie!! **

**@Linda: have fun met de blender. Nu maar veel lekkere drankjes maken! Maak je een keer een smoothie voor me :wink: **

**@Von: fijn dat de Turkije boekingen weer een beetje op gang zijn gekomen! Bevalt je nieuwe baan nog steeds goed? Alweer leuke reisjes in het vooruitzicht? Ga héél hard voor jou en je moeder duimen! **

**@Filiz: ach sex in the kitchen is ook lekker :smiley: **

**@Kris: jouw cocktails klinken lekker! **

@Fransijn: héééééééél veel plezier in Side! Lekker genieten met Ercan!!

**@Roanna: binnenkort ook maar 's zo’n burger proberen. Lust helaal zo’n beetje alles bij de Mac. Blijf er dan ook maar een beetje uit de buurt. Schenk je vanavond weer lekker drankjes? :wink: **

@Randy: je bent allang weg maar toch nog heel veel plezier gewenst!

@Mar: leuk dat je dr weer ff bent! Had je idd al gemist! Woon vlakbij Enschede en is best ver ja naar het strand. Daarom wagen we het ook alleen met echt mooi weer. Was gister een beetje te twijfelachtig. Geef maar een dikke knuffel aan Bo!!

**@Sev: sterkte deze week. Zet 'm op! **

**@Beps: bloedprikken blegh! Ga geheid onderuit! **

**@Cyn: hyopenlijk gaat het morgenavond lukken met het internetgedoe en kun je lekker online. **

@Miranda: ook van mij welkom! Heel veel plezier op dit ERG LEUKE forum! Wanneer ga je naar Aegean Dream, wij gaan ook in september, de 15e.

@Cyn: heb ffies een vraagje, bij Thomas Cook en Jetair zie ik voor de vliegtickets voor eind oktober begin november dat er geen vluchten beschikbaar zijn. Kan het zijn soms dat het nog iets te vroeg is ?

@Mar
Ken het met die puppy’s, bij mijn ouders is het precies hetzelfde momenteel. Ze ziet er zo schattig uit maar het is me een mormel. Niets is veilig voor haar. Het weekend kwam mijn kleine neefje logeren bij mijn ouders, gooide hij wat uit het looprek ging die pup er mee van tussen. Razendsnel de tuin in natuurlijk. Mijn vader er achteraan. Hebben een behoorlijk grote tuin dus het was echt ren-je-rot. Is voor 1 keer niet zo erg maar als je het hele weekend moet gaan rennen wordt het op den duur erg vervelend. Hopelijk heeft hij nu in de gaten dat hij strenger voor het beest moet zijn. Mijn moeder pakt haar wel aan maar dat is helaas niet de sterkste kant van mijn vader.
De geitenboel hier? Het blijft maar komen! Gisteravond leek het wel lopende band werk. Hadden ze allemaal hun flesjes gehad kwam er weer een hele serie, was tot 23.15 uur bezig geweest. En als het zo doorgaat wordt het vanavond weer hetzelfde verhaal. Heb wel geluk dat we nu overdag personeel hebben. Hoef ik alleen 's morgens heel vroeg en 's avonds. Heb ik de middag lekker vrij om met de kleine leuke dingen te doen. Hoort er toch ook bij in de vakantie.

Nou de tafel is er, had nog meer haken en ogen, maar uiteindelijk stond hij er om 18.45 en kreeg ik extra korting(niet veel maar toch!!)

Het komt allemaal wel weer goed
Tot morgen

@miranda: ook namens mij welkom, leuk te lezen dat je naar Aegean Dream gaat. Ben benieuwd wat je ervan vind.
@Diamond: je vroeg wat er veranderd is in Aegean Dream, zijn wel wat dingetjes. Bij het turks restaurant geen hele pizza meer maar stukjes, dessertbuffet niet meer van die hele grote stukken taart maar kleine stukjes en meer variatie. Eten is ook meer gevarieerd. Bij het zwembad 's middags high tea, meer uitgebreid dan vorig jaar, ook 's middags soort milkshake gemaakt van vers fruit en 's avonds net voor de animatie begint popcorn.
Eten niet meer in die grote eetzaal maar vooral buiten, is mogelijk gemaakt omdat ze grote parasols neer hebben gezet. Dat was het ongeveer wel.
Tja, het ergste komt nog, het is vreselijk gewoon. Heb vandaag weer geboekt voor oktober.

**TOOS: schaam je!!! Nee hoor jullie hebben groot gelijk, je leeft maar één keer. Genieten!! AD klinkt alleen nog maar positiever, wordt vast weer een heerlijke (romantische) week. **

**@Beps: veel plezier met de nieuwe set! Kun je vanavond met je bezoek toch nog lekker zitten. **

Diamond: Ja ik durfde het ook haast niet neer te zetten, zijn nog maar net terug. Maar ja het is er ook zo leuk. Heb trouwens Jac niet gezien, zij zou als ik het me goed herinner pas tegen middernacht aankomen, wij zijn rond 19.00 uit het hotel vertrokken.

@allemaal
Bedankt voor jullie warme welkom!!!
@miere011
Wij gaan in september naar Turgutreis.
@diamond
Wij komen 1 dagje later, de 16e dus, grappig joh dat we daar tegelijk zitten.
Ik hoop dat je van kleine kinderen houdt, want wij komen met 4 kleintjes van 0 tot 3 jaar (niet allemaal van mij hoor).
@toos
Leuk dat je nog een keer naar AD gaat, is dus erg goed bevallen, als ik nog vragen heb kan ik ze dus aan jou stellen :slight_smile:
@beppie
Gelukkig maar dat het toch nog goed gekomen is met je tafel

**@Miranda: gezellig! Zullen we elkaar vast nog wel gaan tegenkomen! Kunnen we een drankje drinken :slight_smile: **

@Toos: ach als het kan waarom zou je het dan niet doen? Welke datum ga je dan kun je weer in het lijstje?

Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris

Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

@Toos
SHAME ON YOU :laugh: :wink: !!!
Nee hoor, groot gelijk, geniet er van. Als ik de kans kreeg ging ik ook een keer of 3…4…5…

Zie ik mij eindelijk op Nr. 2 staan !!! Bij de nog lang niet vertrekkenden :frowning:

wat een geklets alweer!! 1 middag niet wezen kijken, en je moet al weer pagina’s bijlezen!! acg ja, ik doe het graag;)

@sev…kop op meid.het is 1 aug voordat je het weet!!

@mk…aan de late kant, maar ook namens mij, welkom op dit gezellige forum

@beppie…wat fijn dat de tafel er uiteindelijk toch nog staat!! :wink:

@toos…lkkr joh!!

oej oej oej, weer veel te veel geld uitgegeven vandaag!! in belgie (genk) gaan shoppen. 1 rok en 1 broek gekocht, 4 truitjes…en mn kast loopt al over!!
maarja, wel blij ermee, en daar gaat het om toch?

morgen de hele dag werken, maar 's avonds lekker met oma uiteten:D

liefs

filiz