Turkish Tea Time deel 3

@fransijn: het is raar maar waar. Ik werk zelf in een electronicazaak, wij hebben dat type al een tijdje niet meer, maar een filaal van ons in oosterhout heeft er nog 5 waarvan 4 nieuw in doos. (er waren er nog maar 8 over heel nl)

@fransijn: kosten +/- 45 van de serie van phi****, wit met geel

@Von
Tuurlijk gaan we met zijn allen duimen, en hopen natuurlijk dat het allemaal mee gaat vallen. Sterkte!!!

@Fransijn
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE FIJNE WEKEN IN SIDE!!!

Fransijn, nogmaals een hele fijne tijd daar in Side en omgeving.

• Geniet ervan:love: :love: :love: *
    **
    *Randy, jij ook he! *
    **
    :wave:

Dit word mn laatste post…

De groep is bijna compleet, dus mn pc gaat uit en ik ga nog een beetje sociaal doen…

Fransijn, hele fijne vakantie…!

En voor de rest die intussen ook weg gaat… have fun !

Dag iedereen, tot over 2 weken!!!

:turkey: :RockOn:
Randy

@Randy
JIJ OOK HEEL VEEL PLEZIER!!!

@Franslijn: een hele fijne vakantie in side
@Randy: ook jij een goeie vakantie

Hallo meiden, hier is Mar ook weer eens. Ik heb een tijdje niet gepost, maar wel alles van jullie gelezen. Net een gluurder:embarrese, haha!:embarrese
@Allereerst: Bep,VAN HARTE GEFELICITEERD!!:banana: Wat een lekkere oppepper voor je in deze moeilijke tijd!
@En verder iedereen die al is geweest, ik hoop dat jullie het helemaal naar je zin hebben gehad, en iedereen die nu gaat of zeer binnenkort, HEEL VEEL PLEZIER!
@Fransijn, ben je al weg? In ieder geval veel plezier met Ercan!:turkey:
@Diamond, jij woont toch best wel ver van het strand af? *
Ik dacht Enschede? das best ver rijden voor een dagje!:sad:
@Bloemmie, ik geloof dat jij het best wel getroffen hebt met dit baantje, het is wel geen Turkije, maar toch niet slecht, en je leert er onwijs veel van, lijkt me. En die go
?? Misschien wil ie niet??? Sorry hoor, ik wil niet te pessimistisch zijn, maar anders zou die toch wel wat laten horen?

Hier alles ok, onze jack russel pup Bo groeit als kool, en is nog steeds erg lief, maar we moeten hem wel strak opvoeden, want anders wordt het een enkelbijter! Maar hij is al twee x zo groot als toen we hem kregen! Maar nog steeds klein!
Afgelopen week een weekje vrij geweest, nergens naar toe geweest, gewoon een beetje naar het strand, Turkse vriend te logeren gehad, samen de ramen gezeemd, paar keer gebbq-ed, tandarts geweest, dierenarts geweest, en gewoon in huis gerommeld. Lekker hoor, als je anders veel uren werkt.
Maar…met deze week erbij nog 9 weken werken en dan heb ik echt vakantie.
*En op 19 september ga ik met Marjogege (Marjan) en haar nicht mee naar het *appartement in Marmaris, :yes:en mijn Hubbie blijft thuis, bij de honden en katten. Vindt hij niet erg zegt hij!
Dus gelukkig weer wat om naar uit te kijken!
Nou, ik stop maar, anders wordt het zo’n erg lange post!
O ja, Von, ik kan bijna niet wachten op het vervolg, laat ons niet te lang in spanning!!!
XXXxxx Mar

Goeiemorgeuuhh !!!

@Fransijn: Goeie reis ! Eindelijk is het moment gekomen dat je mag gaan !!!

@Miere: Die pups groeien toch véél te rap hé ?! Zag ik aan de mijne ook, toen hij nog maar thuis was en we hem wat lieten wennen en tegen dat ik dan zijn eerste foto heb getrokken was hij toch al niet meer zooo klein als toen we hem pas hadden :frowning:

@Kristina: Nou, niet zo echt weggezwijmeld, wel goed met elkaar kunnen babbelen over toekomst en zo. Maar ahhhh wat kan het leven soms moeilijk zijn :frowning: Moest hij nu echt die oudste zoon uit zijn familie zijn ?

@Von: ook ik duim voor jou meid !

Vandaag is normaal gezien mn vrije dag, maar je raad het al: ik moet gaan werken snik. Doordat ALLE klanten nog deze week willen komen omdat mn baas volgende week geopereerd moet worden, moeten we onze vrije dag opofferen omdat al die klanten niet allemaal meer kunnen komen op de dagen die we normaal werken. Er zijn er véél te véél. Mn vriend kan ook al niet verstaan dat wij zovéél klanten hebben, en hij geen een :wink:
Maar ja, ik werk maar tot de middag, maar als ik denk aan de dagen die komen zie ik het echt niet meer zitten. Ik huil meer dan wat anders, ik slaap niet goed en heb gewoon overal pijn. Hoezo stress ?
Maar ja, deze week kom ik hopelijk ook wel door hé? Ik zal wss wel wat minder hier op het forum komen :frowning:

@Sev: Ja ja dat zijn de klachten van stress!! Ik ken ze, werd hier al iets minder in de 2 weken totale rust, TOT DAT gister mn collega belde om te vertellen dat ze in aug 2 weken een probleem hebben en ik dus MOET werken!!!(Heb het wel een btje onder controle kunnen houden, maar de onrust zit er meteen weer in!)

Vandaag zit ik al 2 uur zonder koffie(GRRR) achter de compie, omdat ik zo bloed moet laten prikken en dit moest totaal nuchter!!! Heb een plak-mond, lijk wel 4 weken mn tanden niet gepoetst ofzo, BLEHHHH

Nou nu dus ff rust, straks een bakkie doen bij een vriendin.
Donderdag mag ik naar een kleine tweeling van 1 week oud toe. Ze liggen nog in het ziekenhuis, maar het lijkt me zoooo mooi, de mannen!!!

@FRANSIJN: GENIET IN SIDE!!! Doe Hans de groeten van ons hier, en geniet van de tijd met E!!!

Randy zit al in het vliegtuig dus die hoort me niet meer dan!!
Later weer

@Beps: Succes met bloedprikken ! Mss een glaasje water ? Dat mag wel hé ? Nou ja, kan verstaan dat dit niet het aangenaamste is voor jou !

Ben er nu vandoor, moet om 8.00 beginnen werken :no:
Tot horens !

ps: mn skype beltegoed is weer opgeladen, had gisteren maar 1€ meer staan ! nu 11€ terug :smiley: En ik heb zowat mn vriendje verplicht op msn te komen vandaag, nu eens zien of hij het daadwerkelijk zal doen maar ik heb hem zo nodig momenteel…

Wat een vampieren daar in dat Lab zeg!!! 10 buizen bloed, en maar vriendelijk lachen!!! Blehhhh
MAAR…mn broodjes en de Nes**** Cappu waren ERG LEKKER erna!!!
Zo de dag mag weer beginnen!!!

Goeiemorgen!!!

@Kris, ja het gaat op zich wel goed! Ben nu 7.1 kilo kwijt sinds ik er mee begon (bijna 3 weken terug) Het lijkt wel of het echt super snel gaat! Soms is het echt heel erg moeilijk… heb gister ook heel verkeerd een koekje genomen! Ja sorry kan er soms ff niet vanaf blijven! Maar verder is het vrij goed te doen!! Nog 14 kilo, en dan kom ik in de buurt van wat ik wil wegen! Fruit mag eigenlijk de hele dag wel, maar dan alleen “veilig” fruit, kiwi, appel, sinassappel(moeilijk woord) en mandarijnen! Ik vreet me dus helemaal vol aan het fruit, heb thuis inderdaad ook zo’n blender, maar vind het het lekkerste met aarbeien en ijsklontjes!! Wat betreft die mp3… Ik heb er 1 van Sony 20gb van mijn ouders gehad, maar die was ook zoiets van €300.- ofzo! Maar die doet heel erg lang met de accu! Opzich wel een goeie dus!

@Von: Ik zal heel hard voor je duimen meis!!

@Beps: Nou daar ben je ook weer vanaf!! Ik haat bloedprikken echt!!!

@Sev: Werkse

Nou morgenavond komt er een meneer om mijn internet ok te maken(zegt hij) maar ik krijg er steeds minder vertrouwen in! We zullen wel zien, morgen heb ik vrij, dus misschien ga ik zelf wel even wat proberen!! ’

Ga zo is ff mijn waterfles vullen, zit helemaal alleen… Zielig he… haha nee hoor mijn collega komt straks!!

x

JOEHOOOEEEEE> Meiden waar zitten jullie in godsnaam??? Ik verveel me!

x

@Mar
OOOOOOOO dat kan niet stiekem gluren :ninja: :wink:
Is ook lekker, thuis wat rommelen en eens een keer niets moeten. Turkije telt al lekker af voor jullie. Zal een dolle boel worden in Marmaris met de 3 Marren!

@Sev
Is niet leuk werken als het TE druk is. Hou je taai en probeer je vrije uren lekker te ontspannen.

@Beppie
Das ff minder in augustus 2 weken werken. Misschien valt het allemaal reuze mee tegen die tijd, zijn dan weer een paar weken verder.
En die vampieren…neem volgende keer een teentje knoflook mee :wink:

@Cyn
Hartstikke goed meid, al dik 7 kilo, petje af!!!

Hey Cyn, hier ben ik ff weer ! Juist terug van mn werk. 4 uurtjes geklopt vandaag. En een baas die doodnerveus stond, héél gezellig ! :bored:
Proficiat met de kilootjes die je kwijt bent. Volgens mij doe je hetzelfde dieet als ik ongeveer. Banaan en alle tropische fruitsoorten zijn zowat uit den boze :wink: Ik ben er 5 kwijt in 4 maanden maar moest eigenlijk niet persé vermageren, ik wilde het voor mezelf. mn BMI was nog altijd goed en zo maar ik voelde me gewoon niet lekker… En het begon echt de verkeerde kant op te gaan. Nu ben ik bijna aan mn streefgewicht en dan zien we wel. Ben het wel afgeleerd van véél te eten !

Hallo allemaal, ik meld mij ook even op de Turkish Tea Time, als het mag natuurlijk. Heb even meegelezen en het ziet er erg gezellig uit. Ik ben ook een Turkijefan, 3x in Side geweest, 1x in Alanya en dit jaar gaan we naar Turgutreis. We gaan in september naar Aegean Dream, geen onbekend hotel voor jullie volgens mij.

Groetjes Miranda

Welkom MK ! Let op : wel verslavend !! hehehe en tuurlijk mag je ook hier bij komen, het forum is voor en door iedereen !
En aegean dream zijn al véél mensen hier geweest dacht ik zo.

@MK: Welkom!!! Het is inderdaad heeeeeel erg verslavend!!!

@Sev; Thanks… Het zou best kunnen hoor dat het enigzins hetzelfde is!!! Trouwens is er bij jullie nu ook weer Temptation? Bij ons is er een oude serie deel 4 die wordt uitgezonden… En daar zit weer zo’n lekker ding in haha!!!

@Mar: Thank You!

x

Hoi Miranda welkom op het ZEER VERSLAVENDE forum, en zeker onze rubiek Tea Time!!! Klets gezelli mee, en wie weet, we doen aan meetings af en toe, kunnen we elkaar eind van het jaar nog eens in het echt ontmoeten!

@Sev:Ook goed hoor 5 kilo!
@Von: Tuurlijk duim ik!!
@Kris: Ik heb een Creative. 30 GB en prima ding. Iets van 189 bij Dic****. Goed geluidje, makkelijk te laden ed. Toen onze lease-puber hem zag had hij die liever gehad haha

Komt mn tuinset, hebben ze de verkeerde tafel geleverd!!! BALEN!!! Ja dan komen we morgen wel ofzo…NEE VANDAAG!!! EN VOOR 18 UUR IK KRIJG VISITE EN HEB HEM NODIG!!!

!^#%@(^$%!@*&#^)WAT EEN EIKELS!!!

Nou hopen dat het goed komt