Zo is dat Bloem. Gewoon doen! Laat je eens lekker gaan!
** Ik was vanmorgen trouwens even mijn krantenbak aan het opruimen en zag daar ineens nog 3 van die grote foto’s in zo’n mooie map van het hotel van ons, aan het diner in Hotel Mirador. Die hebben jullie ( Jiba) toch ook in het assortiment?
** Grandioos hotel was het toen. Weet niet hoe het nu is.
** Zo, zo dadelijk ff weer eens keer naar de Mac. Heb vandaag geen zin in koken.
Nou aangezien ik wat te vieren heb, ga ik gewoon koken:(
Het is hier behoorlijk warm, en ik heb er helemaal geen zin in, maar hubbie ging helpen(lees hij kookt!!) en dus maakt het me niet uit!!
Die borrel, nemen jullie er gerust een, maar aangezien ik iets te vieren heb, komt er visite:( Nee is wel gezelli, maar dan kunnen we dus niet zui… helaas!!
Volgende keer oke!
@Dia
Jammer dat het dagje strand niet doorging. Maar nu heb je wel je eigen Ronaldo! Is hij net zo mooi als de echte, dan ben je zeker niet meer bij de vijver weg te slaan?
@Filiz
Balen dat gaatje, vooral als je zolang moet wachten totdat het gevuld wordt.
@Beppie
Veel plezier vanavond met de visite, maak er met zijn allen een knalfuif van. Had hubbie Braakhekke lekker gekookt ?
@Sev
Missen je wel hier Sev, maar werk gaat natuurlijk voor.
@Bloem
Wachten is zooooooooooooooooo vervelend. Vooral als je om een berichtje zit te springen. Ondertussen loop je zelf van alles te bedenken waarom hij nog niet terug gemaild heeft: tijdgebrek, verkeerd adres of denkt hij dat mijn mail spam is. Of erger nog, misschien vind hij me niet meer zo leuk en laat hij daarom niets meer horen.
Je had toch ook zijn telefoonnummer? Duurt het je te lang ga je hem toch gewoon bellen. Kan toch ook via een vaste telefoon als je niet wilt dat hij je mobiele nummer heeft. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Succes!!!
Nou, ga weer even aan het werk. Een geboortegolf hier, het houdt gewoon even niet op. Zo ongeveer 11 lammetjes het laatste uur, weer 22 flesjes vanavond. Baal er ff van
@ Beps: YIPPIE HET DUIMEN HEEFT GEHOLPEN, SUPER GEDAAN!!! Daar drink ik een efes biertje op
@ Filiz: balen is dat zeg, ik had hetzelfde paar weken geleden moest ik op controle had ik 2 gaatjes maar ik kan ook pas 21 augustus terecht… duurt dus nog een tijdje :mad:
@ Dia: Jammer van het strand, hier is het de hele dag warm en stralend weer geweest, maar nu eindelijk een ronaldo voor jezelf
@ Cyn: die gratis minuten bellen zijn dan ook nog veel leuker.Geniet ervan
@ Sev: wat vervelend dat je vriend niet bereikbaar is :mad:
@ Bloem: ga vanavond maar eens flink feesten… hoop dat hij snel antwoord.
Vandaag heerlijk in de zon gelezen (nicci French - onderhuids) wat een heerlijk boek… morgen ook lekker lezen denk ik John Grisham ligt op me te wachten.
woensdag even werken en 's avonds naar mijn vriend
Donderdag met mijn vriend mee op de vrachtwagen en dan hebben we vrijdag een bruiloft heerlijk vooruitzicht want de dinsdag erna zitten we in het vliegtuig opweg naar MEXICO
@Roanna: lekker gegeten bij de Mac? Zag dat ze zo’n nieuwe oosterse burger hebben, lijkt me wel lekker.
@Beps: ach genoeg andere dagen om aan de cocktails te gaan toch :eek: Moeten binnenkort maar weer 's virtueel met z’n allen op stap!!
**@Sev: balen! Hopenlijk kun je hem snel weer bereiken. **
@Marion: ja heb al een paar keer in de vijver zitten turen op zoek naar HEM Hij is alleen zo donker dat ik hem niet goed kan vinden…
**Succes met de geboortegolf! **
@Linda: oh heerlijk de boeken van Nicci French, lees ze ook graag. Met al die plannen zit je voor je het weet in Mexico!!
hey meiden
wat kunnen jullie kletsen zeg hier. zit de hele dag al met m’n neus in turkije… , de boekingen beginnen wat losser te komen…in elk geval gaan ze weer informeren naar beschikbaarheid en prijs nu de WK koorts gezakt is, en de temperaturen in NL ook weer…Dus Turkey here we come.
Ik kan jullie niet bijhouden hoor…
zag dat onze Kristina weer terug is : welkom terug !! kan me voorstellen dat het ook emotioneel was als ik het zo lees.
En beps -last but not least - : **GEFELICITEERD **!!!
Sorry sorry ik ga NIET alles bijlezen, heb al teveel achter het scherm gezeten vandaag.
Prettige avond allemaal enne niet te veel appeltjesthee bij Dia drinken he.
XXXXX
@Dia: hij is ondertussen op msn. Zijn gsm gaat niet meer dusja, het was een vervang gsm, morgen mag hij om de zijne. Hopelijk gaat het dan. Ahhh was zo bang !
@llemaal. meiden ik heb een flink aantal duimers nodig…
a.s. donderdag voor m’n moeder. onderzoek in ziekenhuis.
eerste onderzoek vandaag gehad, hopen dat het nieuws a.s. donderdag/vrijdag niet slechter wordt…
please duim duim duim duim duim duim duim
@ Beppie: gefeliciteerd!! Toch weer een oppepper. Hoop dat het een beetje gezellig feestje is geworden vanavond??
@ Sev: helemaal weggezwijmeld tijdens t kletsen met je vriendje??
@ Linda: nu moetje ons natuurlijk wel tracteren op allerlei frisse fruitige cocktails
@ Marion: heel erg veel success met al die nieuwe kleine beestjes! Je zult het wel druk hebben.
@ Cyn: Hoe staat het met je dieet? Lukt het nog een beetje? Al wat meer afgevallen? Moet je je echt strikt eraan houden of mag je bijvoorbeeld wel fruit tussendoor? Want (nu we het toch over cocktails hebben) ik maak altijd in de blender fruitcocktails: sinaasappels persen, sinaasappelsap in de blender en mixen met peer, appel, peach, ananas, yoghurt, etc. Sommige combinaties zijn echt heeeeeeeeeeerlijk, en het vult ook heel erg, je drinkt dan namelijk gewoon een paar appels en sinaasappels in 1 keer bij wijze van spreken.
Ik voel me een beetje bleh. Nog steeds moe van Roemenie, maar erg onrustig. Ik wil zo graag naar Turkije =(. Ook zijn dr nog een paar andere dingen waar ik mee zit, dus het zit allemaal niet erg mee. Ik ben van plan een mp3 speler te kopen. Iemand suggesties? Hij moet veel ruimte hebben (ongeveer 30 GB) maar het mag geen !Pod zijn. Ik zat zelf te denken aan de Philips HDnogwattes. Erg sexy en ‘maar’ 280 euri.
@Toos en Kristina zijn weer terug met ieder hun eigen verhalen. @Kristina, wat jij hebt meegemaakt is zeer indrukwekkend en je hebt goed werk verricht, daar in Roemenië. @Bep, gefeliciteerd hoor. OP naar het volgende examen. @Sev, geen paniek, Ercan is ook wel eens niet bereikbaar. KOMT GOED!!! Ze vinden altijd wel weer een oplossing voor allerlei problemen. Ik vraag me maar niet meer af hoe??? @Lindalight, Heerlijk lekker een boek lezen in de zon. @Marion, je hebt een druk, maar leuk bestaan met al je dieren. Woon ook in een landelijke omgeving en kijk graag naar die springende jonge dieren in de wei. @Von, zo te zien gaat het goed op je Werk. Helemaal fijn. @Cyn, geldt dat gratis bellen ook naar het buitenland. Ik baal wel eens van m’n rekeningen. @Dia, ik hoop dat je snel een andere keer naar het strand kunt gaan. @Linda, Waar heb je de blender uiteindelijk vandaan? @Bloem, ga maar niet zitten wachten, dat duurt vaak zo lang. Ga lekker leuke dingen ondernemen. Ineens zal hij zich dan melden WEDDEN??? @Randy, goede reis en geniet ervan!!! @Ook voor degenen die gaan als ik in Side zit. Geniet allemaal van jullie vakantie.
Tot over een paar weken.
@ Von: Ik doe alvast mee om voor jou moeder te duimen en wens haar sterkte. Vorige week ook met mijn eigen manneke een halve middag in het ziekenhuis gezeten voor een inwendig maag/darm onderzoek. Krijgt over 2 weken pas uitslag.
** @ Diamond: Ja, dat klopt! Heeft mijn manneke geprobeert en vond 'm wel lekker. Ik heb een happy meal en sunday ijsje gehad. Precies genoeg voor mij!
**
*Zo, ik heb me eigen nu even een rood zoet wijntje ingedaan om nog even te drinken te proosten op Bep d’r examen, wat zo goed afgelopen is. *
** Alle anderen, zeg maar, ik schenk wel in! :whistle: Proost Bep! Oh nee, zij heeft visite! Nouja, toch maar!
** Groetjes Roanna
**
**