Turkish Tea Time deel 3

@toos: heb je toevallig nog foto’s gemaakt van het hotel? ik ben nl heel erg benieuwd, ik ga 15 sept naar AD

Ja hoor heb foto’s, hoeveel wil je dr hebben?

Linda: Kijk anders op www.Aegeandream.com. Krijg je ook een compleet beeld van het hotel

die site had ik al gezien iig bedankt voor de tip, toos

@ Toos: welkom terug!! Leuk he, al dat bijlezen ;). maaar, AD lijkt mij idd leuker… Dat is wat dichter bij Bodrum dan Side. Is daar een beetje leuk animatieteam?? Dan mail ik dat hotel denk ik gewoon?

Het is een leuk animatieteam, sfeer is goed. Je moet wel kunnen dansen (shows). Er is een nederlands meisje weggegaan, ik weet niet of er inmiddels al iemand anders is maar ik hoorde dat ze nog iemand zochten. Het is wel tot eind oktober. Zou het proberen, stuur het e-mailadres naar je pm

Hee allemaal

Toos en Kristina: Welkom terug fijn te lezen dat jullie het mooi hebben gehad…

Randy en Fransijn: Heel veel plezier

Dia: geniet van het dagje strand

Beps: En??? Wat is het geworden? Ik heb voor je geduimd

Bloem: nog eens opnieuw mailen? is erg frustrerend voor je zeg, waarom snapt ie niet dat hij zijn mail moet chekken.

Voetbal gekeken vanavond en ik ben blij dat italie gewonnen heeft. We hebben bij vrienden gekeken en die hebben italiaanse buren en die gingen helemaal los geweldig om te zien.
Zidane is echt stom geweest, dit is wat iedereen nu onthoud van hem, zonde, zonde, zonde…

Hmmm denk dat ik de komende 2 jaar arsenal ga volgen tot het EK. Hahaha Lehmann staat namelijk in doel :wink:

Vandaag ff naar de bank ff usa dollars bestellen.

hihi na morgen sta ik als 1e in het lijstje… een hele week :jeez: hihihi MEXICO… MEXIIIIIIIICO :smiley:

Veel liefs Linda

GESLAAGD!!!

Gewoon foutloos dus!!! Menn ik was zoooo zenuwachtig, en die examinator was zo’n lieverd, stelde me meteen op het gemak enzo. En toen ging het feilloos!!!
@Dia: ZUIPEN!!! Tot vanavond
@Iedereen: Bedankt voor het duimen, het heeft dus geholpen!!

Nu moet ik het 2de examen op 9 Aug doen, das het weggedeelte zeg maar. Ik kon meteen vandaag al 2 uur mee, dus daar ff een bakkie gedaan en toen meteen weer op de motor!!! Zoooo kicken!!!
Nou word vervolgd!!!
:wave:

Sorry sorry sorry, maar ik zit thuis tijdelijk zonder internet! Dus kon even niet komen!!

@Roanna: Schat, ik had Italie als wereldkampioen gezegd… Dus die €18 zijn voor mij :D… En mijn ouders hebben allebei lekker niks!!

@Toos+Kris: Welcome thuis!

@Randy+Fransijn: Heel veel plezier… Fransijn jij met Ercan!!!

@Beps: Super wijffie!! Maar dat had ik op msn al gezegd!!!

Ga weer ff verder met werken, maar ik lees wel mee!

x

@Beppie

:banana:*** GEFELICITEERD*** :banana:

@ Beppie:

WHOOHOOOOOOOOOOOH!!!

we wisten het wel! :D:D:D

en nu feesten natuurlijk:banana: :RockOn: :banana: :RockOn: :banana:

congratssss

@beppie…wat goed joh!!! proficiat!!

kom mnet bij de tandarts vandaan:( ik heb een gaatje.
de goede man gaat een maand met vakantie dus ik kan het pas 14 aug laten vullen:(

naja…nu maar aan de cocktails dan…xx

**Bep, van harte gefeliciteerd. **

Geweldig goed van je! :yes: Proost alvast!

**Enneh Cynthia, tuurlijk! Sorry, niet goed onthouden van me. Ook jij gefeliciteerd nog met je €18. Doe d’r wat leuks mee, anders lekker doorsparen voor je vakantie naar Turkije. :RockOn: :o **

Groetjes… Roanna

Nog 9 uurtjes… dan rijdt de taxi voor… :):slight_smile:

Ik heeft er zin an !

Beppie, Van harte gefeliciteerd!!!

@roanna: geeft niet hoor! haha die €18.- daar komt €2.- bij en dan koop ik daar beltegoed voor, en ga ik mijn schatje even lekker lang bellen!!!

x

@ beppie, heeeee!! gefeliciteerd!! wat gaaf, das echt een opsteker van jewelste
@ kristina, welkom terug, goed te lezen dat je het zo leuk hebt gehad, nu nog ff je ouders flink bewerken voor die baan
@ toos, welkom terug, kan niet anders dan dat je het super hebt gehad, heel heel erg bedankt voor alle moeite, sms-en, faxen en weet ik veel wat allemaal nog meer…maar ik dacht dat die kennis van jullie (R) hem kende…?? had die niet ff kunnen sms-en ofzo, van je moet dat kind mailen, bellen of wat dan ook?
@ diamond, veel plezier op het strand, wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar helaas, werk…hahahaha, kan de komende 5 dagen 4x naar het strand…hehehe
@ randy, je bent wel echt lekker aan het aftellen, lekker de tijd doden met WW
@ fransijn, heel heel erg veel plezier, geniet, ontspan, je hebt het verdiend!!!

@ de rest…uhm…fijne dag!!

oh ja, had dus vorige week maandag die mail gestuurd en geloof vrijdag nog een keer precies dezelfde…is nu dus en week overheen, 2 mailtjes in 1 week, kan er nu echt niet nog een sturen. Moet gewoon zn mail checken, maar ik vind het zo vreemd. als je toch viavia hoort dat iemand je mail wil hebben en je geeft dat met de bodschap dat je graag contact wilt, dan check je toch vanaf dat momet elke dag je mail??? snap er niks van…mannen. kon gisteren niet slapen…3x raden waarom…kreeg helemaal kriebels van hoe leuk ie is…moest weer lachen om hoe leuk ie was…moest weer mijmeren over hoe mooi het had kunnen zijn…moest dromen over hoe mooi het zou kunnen worden…pppffff…kan nog precies zn gezicht voor de geest halen, ts nu al 5 weken geleden…WAAROM REAGEERT IE NIET???

Geen strand vandaag :frowning: Waren een klein stukje onderweg en werd steeds bewolkter dus maar andere plannen gemaakt voor vandaag. Strand komt nog wel. Hebben visjes gekocht voor in ons vijvertje hihi echt van die schattige kleine. Zat een vrij donkere bij dus die heet nu Ronaldo :smiley: Verder nog ff naar de stad geweest maar weinig leuks gezien…

**@Roanna: ja mooi is het in Twente he :smiley: Als je nog weer 's deze kant opkomt ben je van harte welkom voor een glaasje. Heb er van jou al zoveel gehad :stuck_out_tongue: **

**@Filiz: balen dat het zolang duurt voordat ze dat gaatje pas gaan vullen. Nou geniet maar lekker van de cocktails! **

@Kris: welkom terug! Jullie hebben dankbaar werk verricht, thumbs up! Fijn dat er af en toe ook nog tijd was voor ontspanning. Succes met bijlezen!

@Toos: welkom terug! Dus wel weer fijn gehad in AD? Wat is er verandert, ben wel heel erg beniewd!! Heb je Jac nog ontmoet daar?

@Linda: jaa een hele week sta je dan op de eerste plaats, lekker!! Ja echt zonde van Zidane! Zat helemaal verbaasd te kijken.

@Beps: Gefeliciteerd! Goed gedaan! Ben helemaal trots op je! Kom maar op nu met die drank vanavond!!

*@ Cynthia: Nou da’s helemaal een goed idee.:love: *
**
*@ Diamond: Zal ik zeker eens doen.:stuck_out_tongue: :wink: *
**
Oke dan, tot laterz op de borrel van Bep. Geef ik ook nog een rondje!
**
Groetjes Roanna

ik lust wel een raki, ben ik nooit zo weg van, maar nu is het ideale moment, denk dat ik me vanaaf lekker ga bezatten…