Turkish Tea Time deel 3

THAAAAAAAAAAANXXX !!

Ik heb er zin in meiden !! :smiley:

die arme trezequet…schatje…mmm

beppie veel succes voor jou, zal me nog een keer omdraaien (uurtje vroeger) maar zal wel aan je denken.
randy, veel plezier

toos, al weer onder de levenden?? nog geen tijd om bij te lezen.

oh, ging goed!! ff 150 man opgehaald, en hebben nu al 30 man voor de koregentocht (a 3 € p.p voor mij, daarom is dat zo belangrijk, de rest v/d excursies is veel harder werken om te verkopen, hihii)
snap het niet hoor, je checkt toch minimaal 1x in de week je mail?? en cker als je net je email heb gegeven aan iemand waarmee je graag in contact wil komen…snap er niks van…junkmail??..geen tijd?..te bang of niet weten wat te zeggen?? wanhoop!
die man v/d internet ziet me al weer aankomen…tsssjjjjj…
oh, t was vandaag 35 graden, chirokko komt eraan, hete sahara wind, ppppfff…zand happen…zag dat het in nl aangenaam was met 25 graden, klopt??
fijne avond!!

Volhouden Bloempje…

@Bloem: Mss nog een emailtje er tegen aan gooien??!! Blijf volhouden, en met die boekingen van de kroegentocht kan je best ff naar het internetcafe(HAHA)

@llemaal: Jullie gaan het horen als ik terug ben, heb vanacht al alle fouten gemaakt, dus die hoeven straks ook niet meer;)

@Randy en Fransijn: ZODAT IK HET NIET VERGEET:

FIJNE VAKANTIE!!!
:wave:

**@Beps: je zult al wel begonnen zijn nu. Gaat vast helemaal goedkomen! En vanavond dan lekker aan de drank meiden :smiley: **

Wij hebben ingepakt en gaan nu naar het strand! Tot vanavond!

X

@diamond: ben best wel jaloers hoor wil nu ook wel lekker mee naar het strand, maar moet vanmiddag werken

@roanna: klopt heb diamond laatst uitgezwaaid ja

@dyranieldan: nee werk niet in haaksbergen

**:turkey: Randy … 11 juli … Marmaris :turkey:
****:turkey: Fransijn … 11 juli … Side :turkey:
**

Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya

**Marjogege…22 juli…Marmaris
**Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Oh yeah… vanavond … oehoehoehoehhh…!!!

Heeey kletskousen!

Ik ben ook weer thuis. Roemenie was echt helemaal fantastisch. Ik moet wel zeggen dat het een hele speciale ervaring was, groot verschil natuurlijk met Nederland. Ik vond het niet erg schokkend want wat ik daar zag heb ik al vele malen gezien toen ik nog in Rusland en Estland woonde. Toch was het erg indrukwekkend. Het ‘Kinderdorp’ waar wij werkten daar woonden 30 verstandelijk gehandicapte kinderen. Ze waren allemaal zooooooo lief!! Heel vaak gespeeld met ze enzo. Ongeveer 50 meter achter dat kinderdorp bevond zich het ‘gesticht’. Iedereen die boven de 18 was werd overgeplaatst vanuit het kinderdorp naar dat gesticht. Daar hebben we een bezoekje gebracht. Dat bezoekje heeft veel emoties losgebracht. We hebben de mensen daar gezien en de omstandigheden. Die waren niet erg slecht maar het hele plaatje deed ons wel realiseren dat het belangrijk was dat de kinderen in het kinderdorp geholpen zouden worden, zodat zij hier nooit naartoe hoefden. Het is namelijk zo dat er heel veel kindjes goede therapie kregen. Daardoor werd de kans vergroot dat ze op hun 18 gewoon de maatschappij in zouden kunnen ipv het ziekenhuis. Sommige gingen zelfs al naar de normale basisschool.
Uiteindelijk komt het erop neer dat we ons erg bevoorrecht voelden dit te mogen doen. Het is een hele ervaring en laat de wereld zien vanuit een ander perspectief.
Niet alleen serieuze zaken, we hebben ook ontzettend veel lol gehad. Overdag gewerkt (geulen graven, cement storten, boompjes planten, lakken, schuren, verven, skelters repareren, etc. En dat allemaal in de brandende hitte van 35 graden) en 's avonds lekker in het hotel gezeten of uitgeweest. Erg gezellig allemaal.

Jullie hebben in tien dagen ongeveer 50 blz gekletst. Die twee maanden voor deel drie haal je niet, over tien dagen is deel drie vol.
Ik heb bijna alles bijgelezen, moet nog een paar blz.
Zag dat Fransijn morgen op vakantie gaat, heel erg veel plezier!!!
Ik plaats later vandaag nog wel reacties als ik alles heb bijgelezen, maar voorlopig wou ik dit even kwijt!!

Groetjes,

Kristina

@kristina: welkom thuis

@Kristina
WELKOM THUIS!!!
Goed te lezen dat jullie buiten het werken om ook nog ontzettend veel plezier hebben gehad. Een hele ervaring lijkt me, als ik je verhaal lees!

@Bloem
Nog maar een keer mailen dan, de aanhouder wint :wink: !

heeft iemand al iets van beppie gehoord?

:no: :no: :no: :no: :no: :no: nog niets gehoord van Beps

@randy…heel veel plezier!!

@kristina…welkom thuis, goed dat je het leuk hebt gehad;)

zou ook wel vaker naar het strand willen…vnd het heerlijk. maar je zit vanaf hier al snel 2 uur in de auto…dan maar naar het zwembad een dop verder op;)

net al gewerkt…hmzz, veel zinnigs heb i eigeliujk niet te melden…tot later

xx

Bedankt allemaal!!
Ojeej… Ik ben aangenomen in een 5 sterrenhotel in Turkije (geloof Side) om daar in een animatieteam te werken de komende zes weken, maar mag niet van mijn ouders omdat ze het niet vertrouwen… FRUSTRATIE

@Fransijn & Randy

***:banana: EEN HELE FIJNE VAKANTIE :banana: ***
GENIET ER VAN

Zijn weer terug uit Aegean Dream. Hebben het geweldig gehad. Er zijn wat dingen veranderd, maar het is alleen maar beter geworden. Het is en blijft een fantastisch hotel. Weten het zeker, gaan volgend jaar weer terug. Ben benieuwd hoe Jac het daar heeft.
Dr is de afgelopen 2 weken heel wat gekletst, moet nog bijlezen.

@Bloem: Jammer dat hij nog niet gereageerd heeft, hoop dat ie snel zijn mailbox checkt.

@ Kristina: Ze zoeken in Aegean Dream ook nog iemand voor het animatieteam. Is het niks voor je?

@Toos
WELKOM THUIS!!
Fijn dat je het leuk hebt gehad, kan eigenlijk ook niet anders in Turkije :wink: !!!