Turkish Tea Time deel 3

**@Bloem: ow frustrerend ja dat je nog geen reactie terug hebt! Nou ja hij is vast gewoon druk en heeft nog helemaal geen tijd gehad om z’n mail te checken. Good luck op de luchthaven vanavond. **

@Filiz: ja als het goed is gaan we morgen lekker naar het strand. Weer zou een stuk beter worden dan vandaag. Sterkte bij de tandarts en succes met de cocktails!!

@Beps: heel veel succes morgen! ga druk voor je duimen! Als je het haalt (en daar gaan we van uit!) drinken we morgen een glaasje bubbels, deal?

@Dia: Staat voor morgenavond, en neem van mij aan dat ik niet alleen een virtueel glaasje neem, maar een fles opzuip morgen, MANN ben ik nerveus

@Linda: Ik moet al om 8.40!! Maar goed ook geen extra tijd voor de zenuwen zeg maar!!!

Ohh spannend, staan ze in de rust gewoon 1-1. Had ook andersom kunnen zijn, toch! Of dat ze de eerste helft gewoon hadden kunnen overslaan, was mooi hoor, maar voor de uiteindelijke uitslag heeft het niets extra’s toegevoegd(hihihi)
Lat’s wait and see(zowel vanavond als morgenochtend maar ik ga het halen, of het Frankrijk of Italië word moeten we afwachten toch!!)
:wave:

@beppie: ben dan net wakker denk ik. zal aan je denken dan en extra hard duimen

Goedenavond.

Komen zo’n uur geleden thuis uit het mooie Twentse land, in de veronderstelling dat de voetbal om 21.00 uur begint. Horen wij op de autoradio dat de tussenstand 1-1 is. Huhhhhhhh??? :confused:

Nouja, dan maar meteen bij thuiskomst met de 2e helft begonnen. Het wordt waarschijnlijk zo te zien, toch een lange zit vanavond als de stand zo blijft.

Gelukkig heb ik genoeg koud staan. En anders bewaren we dat voor morgenavond, als Bep ons hopenlijk kan vertellen, dat ze geslaagd is!

Bep, toi, toi, toi morgenvroeg!:wink:

Fijne avond allen nog. Gr. Roanna

@ Beppie: SUCCESSSSSSSSSSSSSS… you can do it… :slight_smile:

@ Fransijn: Te laat denk ik, maar hele fijne vakantie!! Weet niet hoelaat jij vertrekt, ik 4 uur dinsdag ochtend, dus ga morgen nacht weg

@ Allemaal: (dus ja, ik gaat morgen nog wel ff online zijn!)

Tussendoor de koffer inpakken, en dan is de taxi hier rond middernacht…
Morgen nog ff uitslapen dus…

ohh…fransijn…ik zal ook wel te laat zijn…maar ik wens je een hele fijne vakantie samen met je vriend!!

jee…wat spannend…ben benieuwd!!

Oja Randy. Natuurlijk jij ook een hele fijne vakantie en een goede reis gewenst.
**Ga maar lekker genieten van zon, zee, strand en de rest. :banana: **

**En ook Fransijn. Mocht je dit nog lezen, jij ook een super fijne tijd met je groete liefde daar in Turkije gewenst en geniet zolang mogelijk van alles en vooral van elkaar!:love: **

Gr. Roanna… Pffffffffff nog steeds 1-1…

@roanna; Waar ben je precies geweet in het twentse land? Ik woon nl in Twente?

@Linda: Wij waren in Haaksbergen geweest. Daar wonen familieleden van ons.

** Een jonger nichtje van ons is na 3 jaar met gezin in de USA gewoond te hebben, terug gekeerd en waren hun even weer welkom gaan heten. Gelijk even daar gebbqt, maar het begon wat te regenen. Jammer!**

Gr, Roanna

Roanna dan ben je vandaag heel erg dicht bij me geweest, woon in een stad een paar kilometer van haaksbergen af

Het heeft hier trouwens niet geregend

majongens…wat een wedstrijd!!!
wat een actie van die aanvoerder,…ben echt niet goed met namen!!
italie heeft het verdiend…vind ik wel…

Hier ben ik ook !

Wedstrijd gekeken ! Italie heeft het echt verdiend. Zidane was echt zoooo onsportief ! En dat voor zijn laatste match ! Nou, eigen schuld !

ga zo mn bedje in…

Morgen gaan eten met mn bazin en iedereen die er werkt…

:wave:

Inderdaad, wat spannend met die strafschoppen! Nouja, ik was voor Frankrijk , maar helaas.

**Oh jammer voor Cynthia. Gaat € 18 aan haar neus voorbij. :sad: **

Is dat zo Linda? Woon jij vlakbij Haaksbergen? Laat me raden!
Enschede, Hengelo, Almelo, Eibergen, Neede? Ja, welke steden liggen daar in de buurt nog meer?

Gr en voor zo alvast weltrusten allen. Roanna

enschede roanna

Oke Linda. Oja, jij had toen ook Diamond uitgezwaaid op Twente Airport vorige keer?

Trouwens, met die regen viel het ook nog wel mee, maar we hadden zo’n elecktrische BBQ en dat is dan toch wel een beetje gevaarlijk buiten.

In Neede lagen wel flinke plassen, maar toen wij hier weer thuis kwamen had ik het idee, dat ook hier niets was gevallen.

Ja inderdaad Italie terecht gewonnen,hier is het feest losgebarsten bij de italiaanse gemeenschap,inclusief vuurwerk!:ITALY:

hey Linda, werk jij in Haaksbergen … ?

@Filiz
Succes morgen bij de tandarts. Zo’n leuke man…als je snel de stoel uit mag.
Dat de cocktails mogen smaken morgen. Sex on the beach. Samen met Pina Colada mijn favoriet!!

@Beppie
Gaat goed komen hoor. De zenuwen die nu geweest zijn heb je morgen niet meer :wink: , duimen voor je!

@Roanna
Dacht ook dat het om 21.00 uur begon, vlug gewerkt bij de beestjes, lekkere dingen klaargezet, en voor de tv. De 2e helft was net begonnen. Na ja, heb in ieder geval de spannendste momenten gezien. Zidane, Zidane toch!! Jammer dat zijn carriere zo moet eindigen maar heeft het aan zichzelf te danken. Zijn me soms ook een stelletje heethoofden die voetballers.

@Randy
Goede reis morgen en natuurlijk

HEEL VEEL PLEZIER!!!

THAAAAAAAAANXXX!!!

Ik heb er zin in meiden ! :d