@Linda
Was balen ja, dat Lehmann op de bank zat. Niet bepaald een straf om er tegenaan te moeten kijken :laugh: .
Ronaldo ziet er heel goed uit, maar zie hem voortaan liever op een foto dan met voetbal, heb mijn buik vol van het toneelspel van de portugezen, alhoewel het gisteren reuze mee viel. Had weer zo’n poppenkast verwacht.
Wie vanavond moet winnen? Maakt me eigenlijk niet uit. Zou het voor Zidane wel een hele mooie afsluiting vinden, dus wat dat betreft mag het van mij Frankrijk zijn. Heeft Cyn ook meteen die 18 euro te pakken .
En wint Italë is het ook goed. De beste dus, of degene met het meeste geluk. Is maar hoe je het bekijkt.
**@Linda: Mexicanen zijn leuk! Tenminste toen wij er waren heb ik een paar erg leuke exemplaren gezien **
**Mooi donker haar met blauwe ogen!! Ik heb bijna nooit een vriendje gehad met blond haar eigenlijk. Wel een aantal halfbloedjes (mijn vriend is ook half Indisch). Vindt buitenlandse mannen gewoon altijd erg mooi :o **
Dank je dia, ja idd het leven is een groot feest laatst gaf iemand een feest omdat hun tent die ze altijd meenamen naar pinkpop 10 jaar oud was…
Heerlijk zo’n feestjes met zo’n reden… Denk dat ik ook maar eens een feestje ga geven omdat mijn school tas inmiddels al bijna 5 jaar oud is… Hij is bijna aan vervanging toe dus een feestje kan er nog wel vanaf.
De tijd gaat idd heel erg snel en vooral als je heel erg veel plezier hebt!
Krijg geen genoeg van ons samenzijn :love: en verlang echt naar het samen op vakantie naar Mexico, geeft de relatie weer iets extra’s
Ja wij kijken ook zo onzettend naar de vakantie uit. Zoals je al zegt geeft het je relatie idd iets extra’s. Weer helemaal zo’n verliefd-moment, heerlijk!!!
ik vind het ook helemaal niet erg als een man een iets donker tintje heeft, maar ik heb alleen nog maar hollandse vriendjes gehad. Maar altijd met donker haar
Heerlijk zijn die momenten samen, weer helemaal verliefd en zeker van elkaar
En het samen praten over de komende vakantie en plannen maken is al leuk,
Ik zie ons al liggen aan het strand met een cocktail
ondakns dat ik op dit moment geen vriendje heb vind ik de stukjes die jullie schrijven over jullie vriendjes/mannen leuk om te lezen. Maar moet zeggen, over 3,5 week word ik 26, dat ik toch wel een keer een vriendje zou willen hebben
hier warm, warm, warm, ben al in tuneu n ga zo naar de luchthaven, alle zweetplekken al weer zichtbaar, shit. helaas vanaaf op de luchthaven, dus ik zal niks van het voetbal kunnen zien.
homo´s zijn hardstikke leuk, heb de grootste lol met ze, maar ga toch elke avond alleen naar huis…toch een ding dat ze niet goed doen.
nog steeds geen bericht uit turkije, hoop maar niet dat ik in zn junkbox zit…gggrrrr…echt hopeloos.
en beppie, ben idd nu al weer aangekomen…is het zo goed te zien op die foto´s??? ohhh!!
ok later, genietvan de wedstrijd vanaaf
iedereen die weg gaat: veel plezier!!
net terug van het werk…niet veel zin om alles bij te lezen…sorry
@dia…veel plezier op het strand morgen…je ging toch he?
@bep…heel veel succes morgen met de bijzondere verrichtingen! komt vast wel goed;)
morgen vroeg 3 uurtjes werken…dan naar de tandarts…:(heb t nioet zo p die man…bah zit je daar wat met je mond wijd open…
ach ja…daarna naar een vriendin, komen we bij elkaar met die vriendinne waarmee ik op vakantie ben geweest…recept van sex on tjhe beach opgezocht…gaan we lkjkr aan de cocktails…en 's avonds bbq’en…
Zo meiden we hebben vroeger de bbq aangezet, zodat het droog was!! Lekker met elkaar een vorkje geprikt, en op tijd weer naar huis!!
BEN ZOOOO NERVEUS!!! Vorige keer viel het wel mee, maar nu, OHHHH
@Bloemmie, nee ik probeerde gewoon ff goed naar je te kijken. Ik vond de laatste foto’s zoveel spanning en nu wat meer rust!! En toen viel me het wat ‘rondere’ op:laugh: @Voetbal: Ik ben voor Frankrijk, heb het niet op Italië na het EK 2000 toen ze ons in de 1/2 finale eruit schopten na penalty’s!! De hele avond in Kusa in A1 gezeten, moest na 11 uur nog eten, met een depri stemming, en hubbie die voetbal haat…NEE GEEN ITALIË!!