http://www.mijnalbum.nl/Album=YD6O4PY6
nou snap er echt niks van, als je erop klikt doet ie het niet, maar kopieer je de link, dan weer wel…nou ja, als jullie wllen kijken…ga je gang, hahahaa
http://www.mijnalbum.nl/Album=YD6O4PY6
nou snap er echt niks van, als je erop klikt doet ie het niet, maar kopieer je de link, dan weer wel…nou ja, als jullie wllen kijken…ga je gang, hahahaa
@Bloem
De laatste link doet het hoor, mooie foto’s. Lekker kleurtje heb je trouwens
!
@Bloem:Gave foto’s!! Zie ik graag, je bent iets ‘voller’ lijkt het wel(kan ook de hoek van de camera zijn!)
@Nepportugezen: Nee ik heb niet gegeken(Was te lekker in de tuin later de vuurkorf lekker aan) En ik ben ook niet voor de Duiter, dussss MAAR ZEKER NIET VOOR PORTUGAL(hoe lekker Nuno ook is hihi)
Weer veel te vroeg wakker, hoort erbij zegt de dokter(zie die man teveel de laatste tijd:sad:) Vanmiddag bij een vriendin BBQen, maar als ik naar buiten kijk is het frisjes(op zn zachtst gezegt!!)
Later meer wss
![]()
@bloem…leuke foto’s hoor!!
@beppie…veel plezier met de bbq…miss klaart het nog wat op…hier is het oiok niet zo lekker
net wakker…veel te laat eigelijk!!
xx
La la laaaah…:whistle:
Nog 1 dagje!! Vandaag spullies bij elkaar zoeken, heb al een berg zomerkleding uit mn kast gerukt…
Hoop dat onze vlucht hetzelfde blijft, dinsdag ochtend rond 4 uur. Zou ideaal zijn.
Even afwachten dus…
@dyranieldan:fijne vakantie
**Zo huis schoongemaakt, pff eigenlijk veels te warm voor. Maar ja moet ook af en toe gebeuren…Lekker ff gedoucht en nu een nog helemaal lege dag voor de boeg. Morgen lekker een dag naar het strand en woensdag eindelijk naar het terras met m’n vriendinnetje om lekker bij te kletsen. **
@Bloem: mooie foto’s en wat zie je er goed uit!!
@Beps: haha moest nog wel ff aan je denken toen Nuno in beeld kwam
Veel plezier met de bbq!!
@Filiz: maakt het uit joh, is weekend! Ben je gisteravond nog uit geweest?
@Dyranieldan: succes met alle voorbereidingen! Nu maar hopen dat je vlucht blijft zoals 'ie is!
@beppie: veel plezier met de barbecue
@bloem: mooie foto’s hoor! Volgens mij heb je het daar wel naar je zin he. Hoe is het weer daar?
Het is hier rustig vandaag.
@Dyranieldan
Een hele fijne vakantie!!!
@Beppie
Veel plezier met BBQ-en en voor morgen veel succes!!
Is een beetje bewolkt hier maar de zon komt steeds meer tevoorschijn. Waait af en toe flink maar toch nog steeds goed weer voor de bikini!
Ach ja, het is hier wel benauwd, af en toe de zon, maar verder!! Zat in de tuin, ging het regenen, weer naar binnen en daar werd het te warm, weer naar buiten, lijkt wel stoelendans, zeker met onze tuinstoelen:laugh:
Ach het zal wel goed komen. Morgen niet te warm, is lekkerder met afrijden bijzondere verrichtingen. En dan de weg op…!!!
Randy: VEEL PLEZIERRRRR!!!
![]()
Ik ben voor mezelf op zoek naar een blender om lekkere shakes mee te maken. Weet alleen niet zo goed wat ik nu precies wil. Het liefst wil ik er een met een glazen kan, een die je helemaal uit elkaar kan halen (messen dus ook), eigenlijk ook niet al te duur. Hebben jullie ervaring met een blender? Hebben jullie tips voor me? Hoop dat ik zo beter een keuze kan maken.
Alvast bedankt.
**Hier inmiddels ook bewolkt. Zonet nog lekker in het zonnetje gezeten maar trekt nu behoorlijk dicht :o **
@Linda: er is er nu steeds een op de reclame die er goed en handig uitziet. Weet zo alleen het merk niet…
@diamond: moet zeggen heb de laatste tijd weinig tv, dus ook reclame gezien, zal eens wat beter op gaan letten of ik die reclame ook zie. heb er wel een gezien van ph**i*s, maar die kost bij ons +/- 85€ vind ik eigenlijk nog wel een beetje veel
Hé mensen, ben even op school om m’n mail te lezen.
Heb net even m’n vluchtnummer doorgegeven aan een vriend in Turkije, die m’n transfer regelt.
Nu even op onze"site".
Kom net bij m’n ex vandaan, omdat m’n broer daar op visite was. Best gezellig, maar ook raar hoor.
Vanavond met m’n ex naar het ziekenhuis om even dag te zeggen tegen m’n schoonmoeder, want dinsdagochtend vertrek ik naar Side.
Vanochtend Ercan nog gesproken over het app. waar we naartoe gaan.
Heb er onwijs veel zin in.
@Randy is aan het pakken en vertrekt bijna.
Een hele fijne tijd gewenst!!!
@Bloem, ik hoop dat je snel leuke mensen zult ontmoeten. Niet dat homo’s niet leuk zijn. Integendeel, maar je wilt ook wel eens iets anders.
Ik vond de foto’s erg mooi hoor.
@Bep, een bbq is altijd gezellig hoor. Succes met het afrijden voor je bijz. verrichtingen.
@Dia, blijf genieten van de kleine dingen, zoals een terrasje pikken met een lieve vriendin.
@Marion, hier in Woubrugge waait het ook erg hard. De temperaturen zijn oké.
@Linda, Kijk voor de gein eens op Marktplaats of speurders om een blender op de kop te tikken. Je weet maar nooit.
Ik weet niet of ik nog kom voor mijn vakantie begint, anders tot “ziens” iedereen.
Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@fransijn: bedankt voor de tip! Mocht ik je niet weer spreken, voordat je naar Side vertrekt dan wens ik je bij deze een hele fijne vakantie. Geniet ervan.
Randy en Fransijn:
Maak er een mooie vakantie van en geniet!!!
Baal ervan dat Lehmann gister op de bank zat ipv Kahn.
Vind Lehmann veel mannelijker dan onze ronaldo, hij heeft beetje babyface en daar hou ik niet echt van, voor mij waren de leuke momenten van de wedstrijd dus ook als er werd ingezoomd op de duitse bank :yes:
Wat kan die man heerlijk kijken zeg :laugh:
Vanavond ben ik toch echt voor Italië!!! We gaan bij vrienden kijken, we hebben daar ook de eerste wedstrijd gekeken van het WK dus de laatste dan ook om het goed af te sluiten.
Gister heerlijk ge bbq, vandaag heerlijk lang met mijn vriend in bed gelegen ![]()
We waren vorige week trouwens 4,5 jaar samen en daarom de bbq met vrienden. Leuk zo’n feestjes om gewoon iets te vieren. Het liefst vier ik elke dag een feestje om maar een feestje te geven.
Van de week afscheid nemen voor mijn vakantie van alle vrienden heerlijk naar terras ofzo. Lekker mensen kijken. En vrijdag heb ik een bruiloft van een neef van mijn vriend, ben benieuwd wat de bruid aan heeft.
Vanavond zwijmelen voor de buis met totti??? Wie doet met me mee :laugh:
Veel liefs Linda
@Fransijn
Voor het geval je niet meer langs komt voordat je naar Side vertrekt wens ik je nu alvast een hele fijne vakantie. Probeer even je zorgen aan de kant te zetten en samen met E. te genieten van je welverdiende vakantie.
**VEEL PLEZIER!! **
**@Fransijn: onzettend veel plezier gewenst meid! Ga maar lekker genieten van al het moois en van Ercan natuurlijk. Maak maar een boel mooie herinneringen! **
**@Linda: ja Kahn iew, vind ik ook helemaal niks. Ik blijf toch maar lekker bij Ronaldo, is he-le-maal mijn type. Haha volgend jaar misschien toch maar naar Portugal
Nee hoor, ben dolgelukkig met m’n eigen mannetje (die ook van dat lekkere donkere glimhaar heeft hahaha) Heb een zwak voor donkerharige mannen, dus vanavond lekker Italie kijken!! **
@Linda: gefeliciteerd met jullie 4,5 jaar samenzijn! Gaat snel he!! En gelijk heb je, van feestjes heb je er nooit teveel. En je weet het: het leven is een feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen!!