Jeetje wat een wedstrijd zeg! Ronalda? Hmm niet echt mijn type. Ik moet zeggen dat Schwijnsteiger beter in de buurt komt. Alleen de naam niet. Hihi. Smaken verschillen he.
Ronaldo bedoelde ik
Gatverdamme wat een kl*tewedstrijd! Echt weer geen enkele ploeg die zoveel mazzel heeft als die verrekte Duitsers :mad: Weg ermee!!
**@Filiz: hij is niet zoveel in beeld vanavond
**
Sorry, ben vanavond helaas voor Duitsland
**Nou ik niet, zal nooit voor Duitsland zijn, waar ze ook tegen moeten :no: **
**Ow sorry voor jou Diamond. :sad: De beste heeft vanavond gewonnen en dat was nu toch echt Duitsland. **
En ook beter voor de poule van Cynthia :laugh: Als Frankrijk dan morgen wint heeft zij € 18 verdient.
Nu dames, ik heb ze nog koud staan hoor, dus kom maar op!
Gr, Roanna
pfff…duitsland gewonnen helaas
ronaldo helaas niet zo vaak gezien…maar die keren dat ie in beeld was…oeffff
xx
**@Roanna: doe mij maar een biertje, Efes als je hebt
**
**@Filiz: idd de keren dat hij er was, was hij er ook
**
Normaal gesproken zou ik vanavond ook voor portugal zijn, maar zoals nederland er uit is gegaan tegen de portugezen, ondanks dat oranje ook niet super speelde, dan ben ik echt niet meer voor de portugezen
Heb ik ook Diamond. Staat ook koud hier!
Oke, nu niet meer verdrietig zijn. Morgen weer een leuke wedstrijd en dan ben ik in ieder geval voor Frankrijk. En jullie?
**Morgen weer verder. Ga zo de koelkast alvast weer even bijvullen.
**
Voor straks… gute nacht freunden. :asleep:
Roanna
mmmm…een biertje!! heb ik wel verdiend vandaag…ben lekker wezen rodntoeren vanaaf en echt prachtige fot´s gemaakt, helemaal super.
en wat zitten jllie te kletsen zeg, jeetje mina, moet bijna een uur extra gaan internetten om alles te lezen en dat doe ik dus niet, sorry. maar ik draag wel mn steentje bij met een berichtje!!
turks volkslied, kan iemand ff kijken naar een plaatje van een lekkere turkse voetballen?? kunnen we de volgende keer kijken of ie wel goed meezingt.
hier is alles hom, spaans, canarisch, engels, NL, alles is homo, of is met vriendin…om helemaal hopeloos van te worden en lekker dat het er allemaal uitziet, ik kijk niet eens meer naar het koppie, gewoon rechtstreeks naar het lijf (met glitters) maar ja, echt kijken-kijken- niet aanraken…zucht…is het echt nog maar 5 weken geleden dat ik nog in turkije was?? daar weten ze tenminste hoe ze met een vrouw moeten omgaan…het wordt tijd dat de vrijgezelle groepen NL jongens op vakantie komen, ga niet voor niks elke keer meer op kroegentocht.
en nee, ik mag wel gratis drinken, maar doe het niet. een shotje bij de deur pak ik wel mee, maar verder water, ben wel aan het werk en ik moet nog naar huis rijden.
ga ff kijken of ik nog wat foto´s kan laten zien.
prettig weekend verder!!
**@Roanna: heb m’n traantjes alweer gedroogt
Ben morgen ook voor Frankrijk, zal wel een spannende wedstrijd worden. **
Thanx voor de Efes, morgen drinken we verder!
Slaap lekker!!
**@Bloemmie: ff samen een Efesje drinken? **
Ben morgen zeker voor Frankrijk!!!
Hey Bloem.
Dat viel mij toen ook op dat, op GC wel veel homo’s zijn. Niets mis mee hoor, begrijp me goed! Juist niet!
**Wij hadden afgelopen Juni een Nederlandse host ( Eric) van Neckermann, die voor 3 maanden naar Salou was gestuurd, maar al jaren op GC woonde en werkte als host. Ook zo’n leuk ding.
**
Nou, zo ken die wel weer wat mij betreft. Fijne avond allen nog en tot morgen maar weer.
Roanna
Proost allemaal!!!
@Bloem
Mooie foto’s op je weblog!
Weltrusten. allemaal. tot morgen
[http://www.mijnalbum.nl/Album=YD6O4PY6](javascript:ol(‘http://www.mijnalbum.nl/Album=YD6O4PY6’)![]()
mmm…lukt niet…shit…