Turkish Tea Time deel 3

@ Cynthia: Ergens hoop ik dat ook, zoals jij het hebt ingevuld.

**Enneh, €18 winnen. Da’s dan niet mis. :wink: **

** Mag ik je vragen Cynthia, werk jij op een OAD (Globe) reisbureau?**

**Groetjes Roanna :wave: **

**Oke, bedankt voor je antwoord. **

**Nog een fijne avond en goed weekend verder. :wink: Je heb het er al bijna opzitten voor vandaag zeker? **

**Groetjes Roanna:o **

@Cyn & Roanna: ga ff tegen jullie in hoor :smiley: Hoop dat Portugal wint vanavond (en dat m’n schatje Christiano gaat scoren haha) en dat morgen Frankrijk wint. Zou het super vinden als Zidane nog wat doelpunten kan scoren in z’n laatste wedstrijd.

@Roanna: zet voor mij dit keer ook maar een Breezertje koud, lekker!!!

**Randy … 11 juli … Marmaris
**Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya

**Marjogege…22 juli…Marmaris

**Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

jaa…ik sta er weer in :D…11 oktober vertrek ik met mn moeder naar side…we gaan 10 dagen naar hemera hotel…!! heb er nu al zin in…!!
echt goede zin nu:D:D

@dia…jou schatje?? ons schatje he!! ben ook voor portugal:D:D alles voor ronaldo;)

kus kus

filiz

**@Filiz: haha wilde hem ff voor mezelf inpikken. Niet gelukt, damn :smiley: Maar vanavond deel ik 'm wel met je hoor :stuck_out_tongue: **

Oh heerlijk dat jullie geboekt hebben! Maarre nu zak ik wel weer naar beneden he in het lijstje en dat vind ik niet lief!!!

tja sorry dia…was natuurlijk niet mijn bedoeling!! maar jij hebt wel langer iets om naar uit te kijken moet je maar denken

kuss

**Haha ja da’s waar :smiley: **

Nou ga nog ff op zoek naar een mooi plaatje van onze Ronaldo!

http://interval1.rendered.startpda.net/20250001-20300000/20277153_500_500_BlT3.jpeg

lekkertje:D:D…

**@Filiz: veel plezier vanavond meid met kijken! We kletsen morgen nog wel ff na ok :smiley: Hihi genoeg gespreksstof :stuck_out_tongue: **

Kus, Dia

jij ook veel kijk plezier…niet te veel kwijlen hoor!!..

Ohhhhhhhh Feliz. Bofkont! Toe maar weer!:wink: Heel leuk hoor!
**
Oke dan. Laat Potugal vanavond dan maar winnen, vanwege die mooie mannen. Maar ik ben er nog steeds een beetje boos over, hoe ze ons eruit gewipt hebben.
**
*Breezer heb ik ook! Welke smaak? Neem ik een van die rode of die gele. :cool: Of weet je wat? Ik neem ze allebei.:stuck_out_tongue: *
**
Groetjes Roanna

@roanna: doe mij maar een gele

**Trouwens, ik zag gisteravond in dat sportpraatprogamma op tv, Sonny Siloy. Nou, die mag er anders ook nog best wel wezen hoor! :whistle: :stuck_out_tongue: **

Poe, poe, zeg!

Gr. Roanna:wave: Veel plezier vanavond!!!

Komt eraan Linda. Uit een glas of zo uit het flesje? Uit het flesje, is lekkerder he?

Roanna

Doe maar uit het flesje

@roanna: heb zelf ook breezer, gele en groene. kan wel een stevig eborrel gebruiken haha

Hey,
Wat een rare dag vandaag. Eerst vanmorgen mijn zoon opgehaald van Schiphol. Dat ging prima. Toen naar huis, boodschappen doen enz. Kom ik thuis is mijn man met de hogedrukspuit de tuintegels aan het reinigen…heel fijn hoor, knapt er heus van op. Maar nu kan ik dus aan de slag. Jullie willen niet weten hoe de ramen eruit zien. Hij heeft ze wel enigzins schoongespoten, maar het lijkt wel of de modder eraan vastgelijmd zit…pfffff. En dat op mijn vrije zaterdagavond! En tussendoor moet ik zo ff naar de manege, dochter gaat een maanrit maken en die meiden blijven dan slapen op de manege. Allemaal op een luchtbedje met slaapzak zo tussen de paarden ongeveer. En of mams maar ff alle spullen kan komen brengen? Natuurlijk, doe ik! Nou ja, zie er nu dus gewoon niet meer uit. Ik weet niet of er veel van voetbal kijken komt, maar ik hoop dus wel dat Duitsland verliest.
Iedereen een fijne avond nog, morgen mooi weer, dus misschien wel naar strand.
doei, gr. Marjan

**Och jee Marjan. En dat nog wel op je vrije dag. Wat een werk dan! Nou, schrobse op je ramen.:wink: **

**En ja, dat van je kinderen, komt mij ook zeer bekent voor! Zijn beide al een tijd uit huis, maar vroeger ging dat hier prcies zo. En nu soms nog. Pa of ma, kun je ff dit of ff dat? Maarja, daar ben je ouders voor toch?:o **

**Nou luitjes, het gaat nu beginnen, dus hupsakee. Have fun.:RockOn: **

**Hmm 0-0 nog, maar Ronaldo is goed vanavond :smiley: En lekker ook :whistle: **