Turkish Tea Time deel 3

echt een super scheids…wel eens in een coltrui gezien…val op kale mannen (vrijwillig kaal dan he) te oud om te fluiten.

mn collega had idd dr excuses nu aangeboden en nu ging het supergoed, alle begin is moeilijk he?

verder nog steeds geen email uit turkije, snapt ie nu niet dat ie zn mail moet checken en ff een bericht terug moet sturen?? Vraag me nu af hoe goed zn NL schriftelijk is…zal ik hem nog een mail sturen met mn telefoonnr?? (had ik niet gedana omdat ik niet weet of hij misschien nog contact heeft met psycho-ex, je weet nooit hoe raar dingen kunnen lopen)

ik was voor portugal, ik denk nl dat je beter eruitgetrapt kunt worden door de uiteindleijke wk-winnaar dan door nr 4 ofzo…
maar nu FR-IT…voor de mooie mannen zeg ik italie (pippo!!) maar ja…zal wel ff kijken als het kan denk ik.
nu slapen, morgen drukke dag!! leuk, leuk, leuk

@Dyranieldan : JAAAAAAAH DIE ! BAH ! Nachtmerries ! Nachtmerries ! NACHTMERRIES ! jakkie jakkie jakkie ! moest ik daarnaast wakker komen, ik schrik me dood :dead:

hmzz…ook niet echt mijn type nee…
ga ff een paar uurtjes werken…tot straks…

@Filiz: ik doe met je mee, om 9.00u moet ik beginnen.

:turkey:* [COLOR=blue]Jac…7 juli… Turgutreis :turkey: *
[/COLOR]
*MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer *
*Randy … 11 juli … Marmaris *
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

@ allemaal: Nee, dat ‘lekker ding’ was sarcastisch… Damn, die man is lelijk. Maarja, hij was zeker wel goed in zn werk, en misschien is het wel een hele lieve man ofzo…
Who knows :slight_smile:

Ik val toch meer op jongens van mn eigen leeftijds categorie… denkt aan haar lieve vriendje en nee, hij is niet Turks…:wink:

@Jac,een hele fijne vakantie!!!

:turkey:* Jac…7 juli… Turgutreis :turkey: *
**
EEN HELE FIJNE VAKANTIE
GENIET ER VAN

**

http://interval1.rendered.startpda.net/20450001-20500000/20471883_500_500_XM6G.jpeg

**

**Nog eentje om het af te leren haha. Ga denk ik zaterdag toch nog maar even kijken hoe Duitsland en Portugal spelen :smiley: **

@Jac: héééééél veel plezier in AD en Turgutreis! Als je terug bent wel een uitgebreid verslag he. Maar nu eerst lekker gaan genieten!

Vandaag vrij, heerlijk! Nog geen idee wat ik ga doen maar in ieder geval niet veel haha.

Jac, hele fijne vakantie hoor!

Geniet er van, voor je het weet is het weer voorbij :wink:

Jac, hele fijne vakantie!!! Ben nog steeds jaloers!!!

@Dia; haha ja die C. Ronaldo is zoooooo lekker!!! Maar mijn favoriet speelt nog steeds gewoon bij Nederland>>> Dat vind ik nou echt een schatje! Maar C.Ronaldo is ook erg lekker!!!

http://www.soccernews.nl/uploads/heitinga,%20john.jpg

X

Hey iedereen bedankt allemaal. Ik ga vanaaf mijn koffer inpakken en dan vertrek ik vrijdagmiddag richting schiphol.

@ Cyn: een beetje kunnen slapen nu???
Hier heeft het flink geregend vannacht. Dat vind ik zo lekker geluid.
Omdat ik een schuindak tikt dat zo lekker.:slight_smile:

@ BLoem: ik duim nog steeds voor je dat je gauw bericht krijgt.

En over die scheidsrechter hij ziet er niet uit, maar hij is erg aardig.
Zag last een intervieuw met hem en hij is dan heel anders.

Groet jac

Goedemorgen dames.

**Het begint op een fotogalery van knappe gozers te lijken. Prachtig!:wink: **

Voor ik zo naar mijn werk ga:

Jac, een hele goede reis en een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Voor alle anderen ook werkse en voor die vrij hebben, geniet van je vrije dag en doe wat leuks.

**Groetjes Roanna:wave: **

Jac een super vakantie!!! Geniet ervan… en tegen de tijd dat jij terug bent ben ik ook lekker weg :smiley:

Fransijn: Gelukkig is je schoonmoeder op dit moment beetje stabiel. Ik ga niet perse naar Mexico voor te duiken, maar wie weet… Ik wil zowiezo gaan snorkelen. Volgens mij heb je een doktersverklaring nodig voor te duiken, dus die moet ik nog even gaan halen voor het geval dat.

Dia: Ik vond idd dat ze gemeen aan het fluiten waren tegen ons ronaldootje, maar ach heeft hij het wel een beetje naar gemaakt.

Hahaha die scheids vond ik altijd geweldig. Hij deed zijn werk goed en door zijn uiterlijk en uitstraling kent ook iedereen hem.

Filiz: Mijn moeder en ik hadden ons oordeel ook al klaar toen we hem zagen tijdens het volkslied. Toen ik daarna hoorde dat hij op zijn 2e een ongeluk heeft gehad en gevochten heeft voor zijn leven had ik toch wel spijt dat ik zo’n oordeel had over hem. Inderdaad zo leert men. Af en toe betrap ik mezelf er erg op terwijl ik stage heb gelopen met mensen in de psychiatrie. Ik kon het niet uitstaan dat mensen hun oordeel hadden over deze mensen. Maar af en toe betrap ik me dat ik het zelf ook doe en dan voel ik me schuldig… Bewustwording is de eerste stap om eraan te werken…

Bloem: hopelijk hoor je snel iets van hem en geniet van het leuke drukke dagje, fijn dat de collega’s excuses heeft aangeboden is toch fijner werken met zijn 2.

Vandaag een dagje niksen, vervelen :confused: (nu al heb ik pas een paar dagen vakantie terwijl ik ook paar dagen gewerkt heb) en vanmiddag heerlijk ijs eten en vanavond gourmetten, de nieuwe vriend van mijn zusje eet mee, leuk leuk leuk.

Groetjes Linda

@Jac, ja opzich wel geslapen! het heeft bij ons niet geregend… Ik had mijn ventilator op de timer gezet (hij ging na 1 uur uit) en ik kwam gewoon vanmorgen bijna mijn bed niet uit!!

Morgen lekker vrij maar ook niet uitslapen, moet morgen naar de Ortho om mijn beugel te laten maken… Was in Disney (april) gebroken, maar had er geen last van dus mooi laten zitten en thuis niks gezegd… maar nu wordt het irritant en kreeg ik van mijn moeder op mijn donder… dus moet morgenochtend voor straf om 08.30 daar al zijn!! Geweldig!!

x

:turkey:* Jac…7 juli… Turgutreis :turkey: *

*MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer *
Randy … 11 juli … Marmaris
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya

Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
**
Beppie…10 september…Kusadasi!!!
**
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Zo meiden de kogel is door de kerk: WE HEBBEN GEBOEKT(sorry Cyn, liepen in het dorp en hubbie wilde ineens boeken, DOEN!!)
We gaan, met mn ouders(die zitten er dan al 1 week) en dat vonden we toch wel gezelli, nu het nog kan(ze zijn bijna 71 en 76!). YEAHHHH Ben zooooo blij!!!

Jac, geniet daar!!
Bloem, komt vast goed, en vond het heerlijk je ff ‘live’ te treffen hihi

Meiden, ik vond het weer jammer dat Nuno Gomez niet speelde, kijk daar krijg ik het bijv errrug warm van:wink: ! Maar was blij met de uitslag!!

Ik ben ondertussen ook door stoel 3 gezakt, dus we MOETEN straks op stoelen jacht!! HAHAHA

Ik meld me weer!!
:wave:

Whoohoo!!! ook op de lijst erbij !

Heerlijk!

@Beppie
Echt een topper die hubbie van je!!! Heb je weer iets om naar uit te kijken. Schiet ook al lekker op september!!!

Wou dat hier alle stoelen het begaven. Wil al jaren een teak tuinstel, moet een wat zwaardere uitvoering zijn want als het hier flink waait kan ik de stoelen hier links en rechts uit de tuin plukken. Zelfs de tafel is al een keer opgestegen. Zo af en toe is er dan een stuk maar hebben er helaas nog steeds genoeg. Daarom wil mijn man er nog niet aan.

@Beps: Super!!! Geeft niet wijffie!! Ik snap dat wanneer hubbie zegt boeken, dan moet je dat ook gelijk doen!! Lekker hoor! Golden moon wordt het toch??
x

**@Beps: Nuno voor jou!! Gaaf trouwens dat jullie weer geboekt hebben! Haha van zo’n bui die hubbie had moet je natuurlijk meteen gebruik maken!! **