Turkish Tea Time deel 3

hihi zeker weten en dan vragen sommigen in mijn omgeving zich af waarom ik toch zo vaak naar voetbal kijk dit wk :stuck_out_tongue:

geluk dat mijn stel een rigleuning heeft, anders lag ik nu achter over…!!

stoel een rugleuning heeft…bedoel ik

Haha je moet je ook goed vasthouden filiz…

Nog ff en dan gaat het beginnen…

Ik ben naar voetbal kijken, oh nee sorry niet naar het spel maar naar het mannelijk schoon op het veld :stuck_out_tongue:

jajaj ga straks ook frankrijk kijken ben ook voor frankrijk.Zal leuk zijn als ze winnen dan gaan ze weer hier toeteren enz.

Ben blij dat het hooooooooooooooogsezoen is begonnen zeg.

**Ja haha ik zorg ook maar dat ik goed stevig zit anders kukel ik ook zo de bank uit. **

**En m’n vriend houdt helemaal niet van voetbal maar kijkt straks toch maar mee. Hihi zal me maar een beetje stil houden :smiley: **

Tjonge jonge dat dat alles zo maar groeit zonder wortels…ongelovelijk!!!(LEKKER hihihi, ben ook oud genoeg om te kijken, EN te kwijlen haha)

Ik kijk niets, want je zult zien winnen die portugezen vast, en die moeten met gewoon samen met de germanen op het bankje toekijken vind ik!!!
Ik ga lekker met hubbie in de tuin, we hebben al WEEKEND!!!

Later mss wel meer
:wave:

Met mijn linkeroog kijk ik op mijn monitor en met mijn rechteroog tv.

Laat je gaan hoor Diamond als het spannend wordt!!!:laugh: Doe ik intussen nog een glaasje in!

**Au revoir! Roanna :wave: **

jaa…ze staan voor…ben benieuwd of ze dat zo kunnen houden…!!

jeetje zeg…naast die nummer 22 van frankrijk, zou ik echt niet wakker willen worden!!

Waah ik geloof dat ik weet wie je bedoelt Filiz! Was hij niet heel lang in beeld bij het volkslied (met z’n mond een eind open)??

Ow vindt ze wel een beetje gemeen tegen onze Ronaldo hoor!!

haha ja die was het.,.en zn een oog heeft ie op zn wang hangen, ongeveer…

kan idd wat aardiger!!

Doet die lelijke scheidsrechter ook nog altijd mee ? Kaalgeschoren (ofwel gƩƩn haar meer) en hij ziet eruit als een alien met uitpuilende ogen, nu ja, een betere beschrijving heb ik niet, maar als ik die man zie, krijg ik het altijd benauwd :ninja:

oej…heb weer te snel geoordeeld!!
22, heeft op zn 2e een zwaar auto ongeluk gehad…tja kan me er wel wat bij voorstellen dan…
eerst denken dan doen…krijg het wel vaker te horen

@Filiz: Nou meid, kom ik ook vaak tegen. Ben meestal ook te rap met mn oordeel. Ik zag overlaatst op mn zus haar studentenkamer, een meisje lopen en ze was zoooo mager en vooral aan haar benen. Toen zei ik tegen mn moeder en zus: nou, nog een die anorexia heeft ! Toen mn zus zei: nou, die heeft geen anorexia, ze hebben ooit een been moeten amputeren en ze hebben er gewoon een ijzeren ā€˜staaf’ in de plaats gezet omdat ze wat beter zou kunnen lopen en niet de hele tijd in een rolstoel… Nou, ik kon door de grond zakken ! Dat meisje had dat wel niet gehoord maar voelde me wel goed schuldig dat ik niet eerst eens nadenk vooraleer ik zoiets zeg …

Meiden, succes met de voetbal, op de winnaar zou ik zeggen !

tot morgen :wave: xxx

POR 0 - 1 FRA

Hier ben ik eindelijk weer even om wat bij te lezen en te kletsen.
M’n schoonmoeder is stabiel op het moment en wacht op een plaatsje in een verpleeghuis. Pas daarna willen ze met bestralen beginnen, omdat het anders te veel wordt.
@Er vetrekken al heel snel weer een aantal, Jac Mizz en Randy.Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie. Ik vertrek zelf op 11 juli, dus ook al snel. Over 6 dagen ben ik er al.
@Bep, wat heerlijk dat je al weekend hebt. Geniet er lekker van met je Hubbie.
@Sev, jou beurt om te gaan is er snel genoeg en dan zijn wij al weer terug moet je maar denken.
@Diamond, je weet wel wat leuke mannen zijn. Ik hoop dat je samen met je vriend toch geniet van de voetbalwedstrijd.
@Lindalight, m’n dochter is in Mexico wezen duiken. Gaan jullie daar ook voor? Of gaan met een andere instelling?
@Linda, wat goed van je zus dat ze geslaagd is. Van harte en drink er maar een glaasje op.
@Roanna, ik ben ook voor Frankrijk. Ik zit op school nu en heb nog niets gehoord van de wedstrijd. Ik zie het wel als ik vanavond thuis kom.
@Bloem, collega’s kunnen soms heel onhandig iets brengen. Echt lullig voor je.
@Besmile, er zullen wel weer heel wat mensen naar Frankrijk komen. Mijn halve klas gaat er wel heen, geloof ik. Hebben jullie in ieder geval veel te doen. Ik ben de enige die naar Turkije gaat, bij mij op school. Gelukkig maar, want ik zou ze er niet graag tegen komen in m’n vakantie. Wel jammer van het toerisme daar.
@Filiz, soms staat een mens idd wat te snel klaar met z’n oordeel. Maar daar leer je vanzelf wel goed mee omgaan hoor.
Door schade en schande wordt men wijs.

Lieve mensen, slaap lekker en tot morgen hoop ik. Heb echt zo weinig tijd, maar ja komt goed.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

o god wat spannend op het laatste he,!!

ik ga ook slapen…weltrusten allemaal en tot morgen…

xx

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Beppie in de bocht. Had ze gemist, die opmerkingen van je, heerlijk!!!

Jij bedoeld Collina …!:jeez: Die Italiaanse scheidsrechter… Nee, die deed niet meer mee…
Wel jammer, was een goeie :slight_smile:

*Lekker ding hĆØ …? :whistle: *

http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Cockpit/6099/pierluigi/armbandje.jpg