Oh en trouwens… Mams en pap hebben zojuist een laptop voor me gekocht! Hij moet alleen nog ff draadloos worden aangesloten op internet!! Vet Lief… Een Asus met ingebouwde webcam 80 gb geheugen en hij schijnt super snel te zijn!!!
LIEF HE!!!
x
Oh en trouwens… Mams en pap hebben zojuist een laptop voor me gekocht! Hij moet alleen nog ff draadloos worden aangesloten op internet!! Vet Lief… Een Asus met ingebouwde webcam 80 gb geheugen en hij schijnt super snel te zijn!!!
LIEF HE!!!
x
@Cyn: lieeeeeeeeeef van ze! Geef ze maar een dikke knuffel! Ha kun je nog vaker online zijn, gezellie!!!
Juist! Want onze pc staat boven, en dat vind ik altijd zo ongezellig! Dus kan ik nu mooi gewoon op de bank zitten!!!
x
@Cyn
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LIEF VAN ZE!!!
Ja he:)
x
Zo, ik heb de gasten weer voorzien van eten en drinken en betalen bij mij natuurlijk. (chippen, zo gepiept)
**En was lees ik? Wat een feest voor sommigen hier!
**
Bep alsnog weer op vakantie naar Kusadasi
en Cyn een nieuwe laptop.
Toemaar! Het is jullie van harte gegunt dames. Zo leuk om dit te lezen.
Ik ga zo ff lekker hier naar de stad. (koopavond) Kijken of ik nog wat te shoppen valt.
Doei… groetjes Roanna.
@cyn…ja je mag je ouders welk een dikke zoen geven daarvoor!!
@fransijn…gelukkig dat je schoonmoeder stabiel is…hoop dat er snel plek is in het verpleeghuis.
@beppie…mooi dat je gebeokt hebt:D:D laat het aftellen beginnen!!
@jac…geniet van je vakantie!!
@roanna…veel plezier in de stad…laat je ons weten wat je allemaal gekocht hebt.
@sev…ja ik moest ook om 9…ben net terug.
zow…in de weer geweest…pff…eerst het hele cafe gepoetst, daarna in de keuken bezig geweest. kilo’s gehaktballetjes gerold en 15 kilo asperges geschild.
nu hier nog koken…denk dat het iets makkelijks wordt, kan geen eten meer zien!! broodje hamburger ofzo…
ff na de winkel…
morgen is mn vriend jarig…baal dr van dat ik bij m kan zijn:( ach ja…volgend jaar beter zullen we maar denken.
xx
ben ik ook weer !
@Beps : Super !!! Welk hotel ga je in Kusadasi ??? Mss kan je mn vriendje zien !!!![]()
Nou, kan gebeuren dat ik straks weer naar de dokter mag :bored: maar dan wel een andere
Heb wss een ontsteking in mn hand en doet zoooooooo een pijn ! Zeker als ik de hele dag door kopjes moet wassen ![]()
@Filiz: haha, nou ja, ik ook net terug ! Even nog op het forum rondneuzen en straks douchen en ff wat slapen. Vriendlief had speciaal vroeger gestopt met werken en kwam dan op msn en we hebben gepraat tot 00u00 vannacht en ben beetje moe ![]()
@Cyn: wat lief zeg van ze. Echt super hoor.
@ Beppie: wow man weer lekker naar turkije.
Ja en als je hubbie het zegt moet je het ook doen he.
Nou mijn koffer is ingepakt een beetje vroeg dat wel, maar ik had niks te doen en verveelde me.
Dus ik dacht pak de koffer in. Had ook alles al gekocht.
Dus morgen wordt het een lange dag.
Wachten wachten wachten wachten enz enz.
Had het gisteren wel moeilijk omdat ik eigenlijk woensdag zou gaan.
Maar goed nu ben ik er klaar voor.
Iedereen die tijden mijn vakantie gaat: EEN HELE FIJNE GEZELLIGE VAKANTIE!!!
@ Dia: ja jullie krijgen een uitgebreid verslag van mij.
Maar Toos zal dat ook wel doen.
7 juli komt zij ook weer terug.
Groet jac
@jac, een hele fijne vakantie in turgutreis, veel plezier en geniet!!
@beppie, maar goed dat de meubels het allemaal tegelijk begeven, dan weet je igg dat ze echt ´op´ waren. en nu lekker geboekt!! super!!
enne, sergio conchecua (of zoiets) errug lekker en er liep er ook altijd eentje rond bij slovenie, met die mooie groene shirts, mmmmmmmm, kan ff geen plaatjes hiervandaan vinden, maarre als jullie ff googlen…hiihihi
zegge…die turken hebben niet echt leuke voetballers of wel?? iemand enig idee??
ok, hulp nodig!! zal ik wel of niet nog een mailtje sturen naar die turk??? misschien met mn telefoonnummer, dat ie sneller een sms stuurt dan een email??
thanks
byebye
tja bloem…je kan altijd nog mailen…ma om je nummer te geven? zou ik nog ff mee w88…denk dat ie gewoon zn mail nog niet gelezen heeft, anders had ie wel al terug gemaild…
volgens mij spelen bij turkije ook wel schappelijke jongens…
xx
Bloemmie. Ik zou ook je nummer nog niet geven als ik jou was!!! Ik zou hem eerst nog even mailen!!
x
nu mn 1000e post…![]()
gefeliciteerd met je 1000 ste post.
@ Bloem: ik zou ook eerst even een mail sturen zonder telefoonnummer.
Je weet maar nooit als je de goeie heb.
Groet jac
@Bloem
Zou ook nog ff wachten, ook omdat je niet weet of hij nog contact heeft met psycho ex.
weinig actie hier.
Allemaal genieten nog van de zon.
Hier bij mij op de veluwe is het erg benauwd en plakkerig.
Nou iedereen een fijne avond
Groet jac
Is je koffer al gepakt Jac?
jaja inderdaad mijn koffer is gepakt.
Meestal doe ik dat niet zo vroeg, maar ik verveelde me. hihihi.
Net mijn mp3 speler geupload met allemaal nieuwe liedjes.
Maar vertrek morgenmidag pas richting amsterdam, dusik heb nog effies.
Krijg zo visite nog en dan maar op tijd naar bed.
GRoet jac