Turkish Tea-Time deel 23 !!!

enjoy!! en have fun!

:ninja: :ninja: :ninja: Ben ik ook weer … zo rustig hier … zijn nog 3 anderen op de afdeling, de rest is vrij of op vakantie.
Nog geen post, weinig andere klussen, dus even op de thee nu ik de kans heb :ninja: :ninja: :ninja:

@Cyn
Ben niet zo’n held in de zee, ook niet in het zwembad trouwens (krijg je als je een keer bijna verdronken bent), maar dobberen op een luchtbed vind ik heerlijk.

Goedemorgen dames.

Ik ben er ook nog steeds een beetje beduusd van en wil er verder ook maar niet meer op in gaan.
Wel hoop ik dat beide “meiden” hier toch weer hun bijdrage zullen leveren aan dit toch wel gezellige forum. Misschien samen uit praten backstage?

Zo, jullie al bijna weg? Dus dacht ik van, ik zal ook eens even mijn papiren doorkijken en zag dat ik ook al voor volgende week mijn restantbetaling moet doen en dan schiet het voor mij ook op. Ja, dat vind ik dan he!:stuck_out_tongue:

Nou dames werkse nog en voor al de anderen alsnog ook een fijne dag. :wink:

Groetjes … Na de koffie ook weer werken. :disgust:

@Summa
Goede reis en VEEL PLEZIER!!! Hopelijk mis je het optreden van je eigen Tarkan vanavond niet.

@Marion, ja kan ik me goed voorstellen!!! Nee ik ben wel echt een zwembadfreak… Maar de zee, ik weet niet!! Vissen, kwallen etc…

x

Hoi Summa.

Hele fijne vakantie en geniet ervan :thumbsup: :wub: :wub:

@Roanna

Ik ben er ook nog steeds een beetje beduusd van en wil er verder ook maar niet meer op in gaan.
Wel hoop ik dat beide “meiden” hier toch weer hun bijdrage zullen leveren aan dit toch wel gezellige forum. Misschien samen uit praten backstage?

Hoop het ook want we kunnen ze hier niet missen!!!

@Cyn
Kwallen zijn echt erg ja, bij het minste of geringste wat ik langs mijn benen voel bewegen ben ik bang dat het zo’n smerig, slijmerig ding is.

Haha ja toch!! Ik kan beter in een burka de zee in gaan…

x

Ik pak een wetsuit, ben namelijk ook een koukleum. Is dat probleem ook meteen opgelost.

Summa een hele fijne tijd en lekker genieten he.

Ik ben ook niet zo van de zee,al dat zout enzo.Geef mij het zwembad maar.

:ninja: hahahahaha :ninja:

Misschien gaan de turkse vrouwen daarom met hun kleren aan de zee in :smiley: :smiley:

@summa
Veel plezier!!

@Mk, ja daar moet ik altijd zo om lachen (sorry) maar vind dat echt een gek gezicht!! Lange broek, lange mouwen haha… Snap dat dat voor het geloof moet, maar grappig is het wel!!!

Verveel me mensen!!

x

Vanmorgen naar de verloskundige geweest.
De uitslag van het bloed was goed, de suikerwaardes waren laag.
Ze heeft mijn urine nagekeken en daar zat ook geen eiwit en suiker in.
De stand van mijn baarmoeder was gelijk gebleven. Hij zit nog steeds iets hoger dan normaal, maar het trekt dus weer wat bij. De stand van mijn baarmoeder hoort eigenlijk bij een zwangerschap van 32 weken, en ik ben 30 weken. Ze voelt veel vruchtwater en de grootte van het kind is normaal.

Ik ben dus weer helemaal blij en gelukkig!

Wel één voordeel…
Ze staan niet uren voor te spiegel te kijken of ze echt niet te dik zijn in die bikini enne ze verbranden natuurlijk ook niet. :stuck_out_tongue:

Lijkt me vreselijk irritant als je het water uit komt, al die kleren vast geplakt aan je lijf. Duurt ook zo lang voordat je opgedroogd bent en dan nog al dat zand wat aan je kleren blijft hangen … :frown:, ben blij dat ik gewoon in bikini mag

Verveel me ook … :o

Pfff hier is het ook rustig,gelukkig nog maar een uurtje en dan weer weekend…

Jullie nog plannen voor 5 mei.Ik ga naar de bevrijdingsstad altijd gezellig op 5 mei.

@MK
Gelukkig dat alles OK was … een hele zorg minder!

Trouwens … heeft iemand Jill nog online gezien de laatste weken? Vraag me af hoe het met haar gaat :frown:

@Turkijelover
Komt morgen een neefje bij ons logeren. Een vriendin van mij zit met haar moeder op CP (Meerdal) het weekend, denk dat ik met de kids bij haar op bezoek ga, vinden ze vast wel leuk.