Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen,het lijkt wel een strijd te worden tussen jullie Beps en Sev,kunnen jullie de strijdbijl niet begraven en weer gewoon lekker gezellig gaan babbelen?? Wil me er verder niet mee bemoeien hoor
Turkije lover
Als je terug leest dan zie je dat ik geen strijd begonnen ben, maar gemeld heb dat ik me gekwetst voelde… en keer op keer meld ik ook dat het Sev ook zal kwetsen…
Nee het is geen strijdbijl… Ik mag mn gevoel hier niet van me af schrijven blijkbaar. Iedereen mag dat en als ik dat EEN KEER doe dan gaat de wereld over de zeik… nee ik ben er klaar mee
Ik heb steeds verteld hoe het mij deed voelen…en dat mag ik niet… nou dan ben ik dus klaar…
Welterusten allemaal
Och meisjes toch!!! Sorry dat ik nu pas reageer, maar was een tijdje met familie aan het MSNen en ik kom hier terug en weet niet wat ik lees. :tear:
Ik wil me er ook niet teveel mee bemoeien, maar ik zeg ook heel eerlijk Sev, dat ik dat ook weleens dacht als ik jou hier zo las. Het is zo te zien, voor beiden een( medisch) probleem, dus ga aub geen ruzie maken hier.
Ik weet verder ook niet veel te zeggen hierover, dus wou het ook maar hierbij laten. Ik wens jullie in ieder geval veel wijsheid en sterkte ermee.
Truste ook namens mij. ![]()
Beps,Natuurlijk mag je best zeggen dat je gekwetst bent,alles mag hier gezegd worden toch,daarom zijn we hier toch.Maar kreeg een beetje het idee dat jullie tegen elkaar aan het strijden waren jij voelde je gekwetst door Sev en Sev weer door jouw denk niet dat dat de bedoeling is.Voor de rest wil ik me er helemaal niet mee bemoeien.
Beps en Sev,geen ruzie maken samen,ok?
Laten we dit onderwerp leuk houden dus shake hands…
Hans.
goede avond dames…
ikke in de stad geweest…echt werkelijk niks gevonden…:(helaas…
ach ja…mag de pret niet drukken…wel nog gezellig op het terras gezeten en lkkr gekletst…
@mariska…hebben jullie een fijne dag gehad met de kleine…?
ik heb terug gelezen…maar ik denk dat ik maar niet reageer ![]()
slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx
Beps en Sev;geen ruzies op ons forum,doe me dat niet aan als scheidend beheerder,slaap er een nachtje over en dan zand erover.
Hans.
Morning!!
ik dacht al, een berichtje van hans (wat leuk!!) maar nu snap ik waarom.
ben ikke ff blij dat ik er gisteravond niet was ![]()
lieve dames, iedereen ziet zichzelf anders in de spiegel. elke kilo is voor iedereen een strijd. of er nu 2 afmoeten, 20 of 45… er ‘moet’ nooit iets, maar dat is ons idee.
@ cyn, nog 2 weeeeekkkiiieeesssss!!! (en 1 dag, voor mij)
nog 2 dagen werken, ik ben het beu beu beu beu, morgen wel uitslapen, kijk er nu al naar uit.
allemaal een mooie, zonnige heerlijke dag voor iedereen!
kisssiiieeessss
Heej hier weer een berichtje uit turkije.
Het is hier echt super leuk en ik kom allemaal bekende en lieve mensen tegen.
Maar goed ik ga weer in de zon liggen want ik moet wel bruin worden natuurlijk !!!
Iedereen nog fijne dagen!
Groetjes jac
zucht jaloux jaloux jaloux!! ![]()
Morgen ![]()
Gisteravond laat nog wel ff bij gelezen maar wist (voor het eerst) niet wat ik moest zeggen … en nu eigenlijk nog niet. Snap jullie beiden meiden!
@Filiz
Jammer dat je niet geslaagd bent. Nog maar een keer de stad in voordat je op vakantie gaat.
@Bloem
Nog ff doorzetten en dan … mag je ‘uitrusten’ in Turkije
@Jac
Hey vroege vogel in Turkije, geniet maar lekker van de lieve bekenden en de zon.
En nu snel optutten en naar kantoor … tot straks!!!
goedemorgen meiden, ik ben stil heel stil…over gisteravond…maar ik zeg hier niets over…denk allemaal maar even na…maar het doet mij pijn.
gr. Viva
goede morgen meiden…
@bloem&marion…werkze
@jac…leuk om te lezen.
bruinze
@llemaal…een fijne dag…ik ga maar weer naar school…jaaa vandaag voor 3 uurtjes…![]()
xx
alweer?? wat een luxe schoolleventje zeg! denk dat ik ook maar weer lekker naar school toe ga
(no way!!)
Filiz: 11 mei - Side:TURKEY:
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
haha idd bloem…ben ook blij als ik volgende zomer klaar ben met school…wil ook niet meer verder leren…
oke je hebt veel vakantie en op het moment een ralaxt lesrooster…maa helaas heb je thuis ook nog altijd genoeg te doen…
met werken trek je de deur achter je dicht…en klaar ben je voor die dag…
tot straks
Jeetje wat een gedoe gisteravond… Ik ga me er niet mee bemoeien, ben het met de een meer eens dan de ander, maar dat doet er verder niet toe!!
@Bloem, JAAAAAAAAAAAAAAA… Kan niet wachten! Over 2 weken wordt ik nu wakker, en denk dan aaaaaaaaaaah straks naar Turkije!!! :lol:
:hihi:
Vandaag weer aan het werk, en daarna weekend!! Mijn moeder heeft gister waterschoenen voor me gekocht, en ga morgen een snorkel kopen, en dan ga ik voor de 2e keer in mijn leven in de zee zwemmen in turkije:lol: Ik haat de zee, maar met waterschoenen durf ik het wel… Dan zwem ik lekker naar het hotel naast ons, want daar werkt Askim:p
Nou meiden lief zijn, ik kom straks wel weer!!
x
IK STA 2e OP DE LIJST!!! EN DINSDAG KRIJG IK DE TICKETS!!!
ja het gaat toch best wel snel he?? zou ik ook al mn tickets krijgen?? hoop het want dan weet ik mn tijden (en de luchthaven, heb eerlijk gezegd geen idee…hihihi)
@ filiz, hoe lang ga je deze keer? toch niet al meteen voor heel de zomer toch??
@ cyn, in de zee is toch heerlijk!!! vind idd zelf de steentjes ook niet zo leuk, maar op de boot ga ik altijd wel lekker zwemmen in zee hoor!! zalig!!
Hey ik ben nog niet vertrokken hoor…
En ik vlieg al van de lijst ![]()
sniks hoor, tis je gegunt FILIZ!!
Jij alvast ook veel plezier!
Nog één uurtje werken en ik ben er van door!!!
X Summa