vertel dia…hoe heb je t gehad…???
Ik heb toch niet verkeerd gezien dat Dia op het forum zat ??
@Sev
Zou kunnen dat ze al terug is hoor, ze zijn de 7e vertrokken. Leek nog maar zo kort geleden dat ze gingen dus heb even in de oude lijst gekeken.
Hmhm ok, mss heeft ze ff geen tijd gehad nog om te posten…
tja,dat kan natuurlijk ook…
Hé lieverds! We zijn er inderdaad weer! Zijn vanochtend weer geland en ben net wakker want was echt doodop. Vannacht om 02:00 werden we opgehaald door de bus en daarvoor nog lekker de stad ingeweest dus nu ff helemaal uitgeteld haha.
Maar het was weer super! Ow we hebben echt een week gigantisch lopen genieten van alles. Het hotel dat we geboekt hadden bleek dus nog niet klaar te zijn, zijn toen overgeboekt naar een hotel ertegenover. Maar is gelukkig prima bevallen. Hebben erg leuke mensen ontmoet, toevallig ook een meisje van mijn leeftijd met haar moeder. Klikte erg goed en hebben samen de stad lekker onveilig gemaakt. Hebben nu alweer heimwee, heb de foto’s al tig keer bekeken…Zwijmel zwijmel zwijmel ![]()
Ga nu alles maar rustig ff uitpakken en opruimen, bah. Vanavond gaan we ons lekker mog even verwennen met een lekker etentje.
Kus, Dia
@Diamond : WELKOM THUIS !!! Blij te lezen dat je het zo goed hebt gehad ! Geniet maar nog lekker na, en smakelijk op jullie etentje !
Ik zal wel gaan stofzuigen nu :bored:
heey! Welkom thuis Diamond!!!
Heb je me nog zien vliegen op mn tapijtje?
Had et vliegtuig bijna gemist, maar was nog goed gekomen ![]()
@Diamond: Welkom thuis!
@Dia
Succes met opruimen :bored:
En voor straks SMAKELIJK ETEN, geniet er nog maar ff lekker van!
@Bloem
Waar ben je
, heb je gemist vandaag!!!
@Diamond: WELKOM TERUG!!!
jammer he dat het al weer voorbij is:(.
Leuk dat je weer nieuwe contacten heb. Vind ik altijd ook leuk van de vakantie.
Maar je hebt nog een reisje in het verschiet, en wie weet nog meer???
Groet jac
Het is rustig nu. Iedereen zeker aan het eten of zo.
Ik zit nu op mijn werk en heb pauze.
Iedereen een fijne avond.
Groet jac
nou mooi, ben aangenomen, maar…het is en blijft bodrum, dus ik ga niet.
wat ik wel ga doen???
wie het weet mag het zeggen…
later meer.
@Dia. Welkom terug …en: aftellen maar weer …
@Bloem…Place of all places. Wel erg toevallig . wel goed dat je niet gaat, zou niet zo verstandig zijn.
Gaat het slapen ondertussen wat, niet meer van die dromen?
heb wel met je doen hoor.
weet nog dat ik dacht goh die Bloem durft haar gevoel achterna te gaan, geweldig !! Dat vind ik nog steeds hoor zo bedoel ik het niet. Maar dan gebeuren er van die nare dingen.
Maar je blijft een TOPPER meis !!!
@llemaal. wie zou me kunnen helpen.
Ik ben met van alles en nog wat bezig en op zoek naar de eisen om m’n vriend op een toeristenvisum naar NL te laten komen.
Maar eens kijken of het nu wel lukt: de vorige keer nl niet, toen hadden ze er bij de ambassade geen zin in en ja dan weet je wel hoe laat het is…
Kijk al op internet bij de IND en zo, maar daar staat alleen wat híj nodig heeft. Ik moest ook aan een aantal eisen voldoen, inkomen , garantstelling enzo maar kan het nergens vinden …
Wie het weet mag het zeggen…ik spit ondertussen hevig door…
![]()
@Bloem
Heel verstandig meid. Zal niet gemakkelijk voor je geweest zijn die beslissing te nemen.
@Von
Kan ook alleen maar vinden wat hij nodig heeft, niet waar jij aan moet voldoen.
Misschien kan Mobster je hier verder mee helpen. Zijn turkse vrouw is kort geleden ook hier op vakantie geweest. Hij heeft geloof ik een kennis bij de IND werkt. Hoop voor je dat het gaat lukken.
@Marion. Dank je wel : ik gooi alles in de strijd haha.
ga Mobster zo even een berichtje sturen…XXXXX :whistle:
Sorry dat ik ff stoor maar zou dat niet anders zijn om een vrouw of een man hierheen te halen ? Een vrouw heeft nl geen legerdienst en zo die ze moet volbrengen. Nou, ik wil zeker niet moeilijk doen, maar mss is het iets om aan te denken voor je dolenthousiast bent en later blijkt dat er wat tussen komt …
@Sev, ja dat is zeker waar. het is makkelijker een vrouw hierheen te halen.
maar onze Mobster heeft kennissen bij de IND en dat is voor wat info vast niet gek. XXX
@Von
Moet je vriend nog in het leger?