@Marion, Nee gelukkig heeftie die al gehad. toenkende ikhem nog niet
aha ok , sorry, ff over gelezen ! En best dat hij niet meer naar het leger moet !
ik ben echt bang om te gaan slapen. ik klap bijna inelkaar van vermoeidheid (zeker na vandaag) maar toch, zodra ik ga liggen dan gaan mn hersens malen, als nu dit, dan dat, en hoeveel kost dat en wat heb ik nodig en dan gaan mn gedachten terug in de tijd, 5 mnd geleden, 8 weken geleden, toen en dan en zus en zo en voor ik het weet is het weer 03.45 en denk, in turkije is het nu 04.45 en zus en zo, en dan begint heel het circus van voren af aan.
heb al geprobeert het overdag in te halen, maar dan weet ik cker dat ik 's nachts niet slaap.
dus von, ik kan je niet helpen, maar begrijp je maar al te goed en gewoon elke strohalm aangrijpen en hopen op het beste.
oh ja, trouwens, cyn ging idd 15 dagen, dus die komt as maandag een keer terug en beppie die komt einde van de week alweer terug geloof ik.
en mbt die dromen volgen,…ja leuk idee, maar wat heeft het me gebracht?? ja leuke ervaringen, maar ik ben er nog steeds niet gelukkiger van geworden en nu ben ik weer terug bij af, of zelfs lager.
maar, er is een klein lichtpuntje in de choas. vanwege mn financiele situatie nu en het feit dat ik nergens anders heen wil dan bodrum, heb ik het volgende bedacht. ik ga ff heel erg verstandig doen en de komende maanden heel hard werken in Nl ( nu alleen nog werk en woonruimte) en dan ga ik denk ik in sept en okt naar bodrum, kijken of het veilig is of niet, en dan ga ik weer lekker bij de bank werken in de winter en dan met genoeg geld (igg een kleine reserve) in mei 2007 naar bodrum (als het dus veilig genoeg is voor mij) en dan zie ik wel wanneer ik terug kom…
leuke droom he?? nu nog kijken wat er van komt…erg laf, maar ik weet gewoon niet anders, moet verstandig zijn en mn schulden betalen en met een reserve weer weg gaan…? of toch ff snel een weekje vakantie boeken?? hihihihi en dan kijken waar het bevalt en daar blijven van de zomer??
hahahaa, ok, ik weet het dus nog steeds niet!
@Sev. zeker weten lekker dat hij in elk geval z’n dienst achter de rug heeft al een tijdje. hij is dan ook 25 dus dat mag ook wel …was zeker geen makkelijke tijd voorhem, heb veel foto’s gezien. maar hij is zeker geen zeurpiet, maar een makkelijke tijd echt niet echt veel discipline daar niet normaal.
@bloem bloem bloem. je verhaal is op papier een chaos ik raak de draad kwijt …maak ik er een voorstelling van hoe dat in je hoofd moet zijn.
Meid je bent helemaal niet terug bij af, zo moet je dat niet zien. Het is een hele ervaring en je hebt de juiste beslissing genomen om terug te komen.
Even een afkoelperiode. Dat had je echt wel nodig. Alles op een rijtje zien te krijgen.
Maar kan je niet kiezen voor een andere (kust)plaats in Turkije? IK weet het wel je vrienden zijn daar, maar dat kan je in een andere plaats ook zeker weer opbouwen. En dan weet je zeker dat je niet constant op je hoede hoeft te zijn.
Hoop dat je hier weer even je leventje kunt opbouwen. Als je zin hebt in een dagje Noord Holland (alkmaar) >je bent welkom hoor…
@Bloem: meid toch ! Heb echt zo met je te doen ! Als ik je kan helpen, zeg je het maar. Maar volgens mij heb jij eens een echte goede afleiding nodig zodat die warboel in je hoofd er uit geraakt. Nou ja, uit ? Toch lichter word bedoel ik ! Volgens mij heb je eens een echt goed verzetje nodig langs hier zodat je daaraan terug kunt denken …
@Von : wel relax dat dat leger achter de rus is, van mn vriend ook. Ben ook enorm blij. Mn ex gaat er nu nog altijd voor uit de weg, hij is naar Cyprus ‘gevlucht’ om niet naar het leger te moeten, daarom ben ik hem zowat kwijtgespeeld omdat ik nooit in Turks Cyprus kan komen zonder 2 of 3 vliegtuigen te nemen ofwel een 4u durende boottocht naar ergens waar ik het niet ken ! En ja, we komen nog steeds goed overeen hoor maar de afstand maakte het moeilijk voor ons. Hmmm ja, wat kon ik doen ? Ik leerde hem kennen toen ik 16 was heb hem 1 x terug gezien en toen is hij vertrokken toen ik 17 was. Was ik nog véél te jong om alleen iets te ondernemen… Mocht ik het nu hebben beleefd denk ik dat ik er meer voor had gevochten… Maar ja, het is nu zo… En versta me niet verkeerd: ik wil mn huidige vriend zeker NIET kwijt !
@Bloem meiesje, wat maak je een moeilijke tijd door. Je hebt echt wat rust nodig om helder te kunnen nadenken. Blijf alert en wees steeds voozichtig en volg uiteindelijk je hart dan maar.
@Linda wat een verademing dat je stageverslag klaar is. Nu lekker de bloemetjes buiten zetten en genieten.
@Jac. lief dat je even op m’n problemen reageert.
@Dia, wat goed om te horen dat je zo genoten hebt.
@Rien, Het klinkt wel heerlijk, Mexico of Brazilië. Ik hoop dat het leuk wordt.
@Von ik heb alle papieren bij het IND wegehaald. Je kunt ook nog even op andere Fora kijken als Seni of Taliha. Daar vind je ook veel info omtrent de verschillende visa.
@Sev, Bewaar de goede herinneringen aan je vorige vriendje maar goed. En geniet veel van je huidige vriend.
@Marion, hoe is het met de stagiaires gegaan?
Ik voel me echt niet zo lekker en behoorlijk onzeker over hoe het zal aflopen met m’n ticket. Maar een goede vriend in Turkije heeft me verzekerd dat ik rustig moet blijven en er op moet vertrouwen dat het in orde komt. Ik heb ook nog maar niets tegen Ercan gezegd.
M’n schoonmoeder kreeg vanmiddag de bioptie en we hopen spoedig wat meer te horen. De artsen verwachten echter niet dat ze nog zonder zuurstof kan de rest van haar leven.
We hopen er maar het beste van.
De meesten zullen dit morgen pas lezen, dus ik hoop dat dan iedereen goed geslapen heeft.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn: tuurlijk hou ik die herrinneringen, we hebben ook enkele minder gehad maar die wegen niet op tegen de goede. En hij was mn eerste echte liefde ! En mss blijft hij dat ook een beetje diep in mn binnenste want toch mis ik hem ergens wel… Niet dat mn huidige vriend minderwaardig is of zo, zeker niet ! en ik wil hem ook nooit kwijt. Maar mn ex blijft toch ergens een speciaal plaatsje hebben… Hoop dat dit normaal is ? Of ben ik nu echt wanhopig aan het komen ? ![]()
@Fransijn. dank je wel.had idd ondertussen even op Taliha wat info opgedoken.
Ook aan die eisen voldoe ik nog even niet, maar goed ik zie wel. wordt er een beetje gek van …
Maar hoe is het met jou. je schoonmoeder?? en je ticket ??
of heb ik hier wat gemist ? kan hoor want lees niet altijd alles terug…
@ Sev. dat is heel normaal, eerste liefde kan en mag je nooit helemaal vergeten. genoeg plekjes in je hart toch? …
Haha, nee hoor! Eerste vriendje is altijd speciaal! Dat vergeet je nooit.
Ik kom net terug van het theater… Er is er eentje in onze school en de reguliere afdeling (ik doe tweetalig) doet een toneelstuk. Ontzettend leuk, echt geweldig! Ik doe samen met nog een meisje licht en geluid (ja, twee vrouwelijke technieknerds =D). Echt gezellig!
@ Marion: hoe ging het met de stagaires?
@ Bloem: Ik volg niet zo goed wat je schrijft, het is een beetje een warboel. Maar je moet je verhaal kwijt dus blijf schrijven. Het is trouwens helemaal niet laf wat je doet.
@ iedereen: fijne avond nog. Weltrusten. De week is door midden, bijna weekend! Wat geeft iedereen zoal voor vaderdag eigenlijk?? Ik heb gespaard voor n kadootje, dat geef ik voor beide verjaardagen en vader en moederdag, tis nogal duur. Dineetje op een boot met zo’n avondvullend programma. Die boot gaat dan varen in de Maas, langs de boulevard enzo. Schijnt wel mooi te zijn.
Groeeetjes!
@Kristina: moeten jullie nog vaderdag hebben in Nederland ? Hier in België was dat afgelopen zondag ! Wij hebben hem cadeau gedaan: een zomertrui (jaja, toen we hem kochtten regende het nog dagen aan een stuk
), dan nog een dvd waarop een verfilming staat van een toneel in het dialect van de stad waar mn vader is opgegroeid, en een boek: Undercover in klein Marokko van Hind Freihi of zoiets. Hij had over dit boek gelezen in de krant en wou het wel graag eens geven ![]()
Zo, mss zit er een idee in een van bovenstaande ? ![]()
2 vrouwelijke techniekers ? GO FOR IT GIRL ! Laat zien dat wij vrouwen dat ook kunnen !!
@Von: genoeg plekjes in mn hartje maar die hou ik enkel voor speciale mensen die me nauw aan het hart liggen
en oef ! Dacht al dat ik mn vriend aan het bedriegen was ! Voel me zo schuldig als ik antwoord op een sms van mn ex, maar ja, een goede vriend hoeft nog niet je vriendje te zijn hé ?
@Kristina. inderdaad hou onze naam maar hoog…
maar mij moet je niet hebben, ik kan een kopieerapparaat al van slag brengen door er alleen maar naar te kijken…
@Sev.nou daarover moet je je niet schuldig voelen. tenminste dat ligt eraan wat je schrijft natuurlijk. en als je weet dat het voor beide niet meer inhoudt.
lieve meiden ik ga m’n bed opzoeken. de laatste nachten amper geslapen. gaat vanalles door m’n hoofd dat me uit m’n slaap houdt.
bovendien moet ook nog even iets bedenken dat ik kan faken zodat ik vrijdag niet naar m’n werk kan …(en dus op meeloopdag bij Corendon…) . Staat me niet aan om te liegen :lie: ,maar kan niet eerlijk zeggen wat ik ga doen want dan zetten ze me misschien wel op straat.
any suggestions?
:asleep: IYI GECELER allemaal :asleep:
@Von: Neej tuurlijk schrijf ik niets verkeerds naar mn ex, kan ik mn vriend niet maken en zou me er zelf niet goed bij voelen ! Meestal smssen we gewoon: hey, hoe gaat het, alles goed ? Wat doe je nu ? Tot later, doei
hahahaha en zo is dat keer op keer op keer
Dus, denk ik niet dat dit verkeerd is, gewoon vriendschappelijk, zoals ik naar vriendinnen zou schrijven.
@Von: kan je niet zeggen dat je op controle moet bij een dokter of zo ? Voor weet ik veel wat :p, ofwel dat er een sterfgeval in de familie is ? Een trouw ? Een geboorte ? Je moeder is van de trap gevallen ? Euhhhh nog iets ? ![]()
Slaapwel
Ik ga ook zo meteen mn bedje in !
Nog even snel voor ik mijn bedje opzoek…
@ Von: ik zou gewoon ziekmelden… Denk ik. Het is misschien niet goed om te liegen, maar stel dat ze je echt op straat zetten… Dan zitje zonder baan. Een leugentje om bestwil, aangezien je nog niet echt zeker bent over het aanbod van Corendon. Veel success ermee!
@ Sev: k snap wat je bedoeld, maar zolang jij weet dat het niets betekent verder… Ik snap wel dat het vervelend kan zijn voor je vriend, mijn vriendje vindt het ook niet leuk als ik opeens veel contact heb met een andere jongen. Dat is gezonde jaloezie! Iedereen is wel eens jaloers… Dat is alleen maar een verzekering van het feit dat je om elkaar geeft!
Truste iedereen!
dank jullie wel.
toch wel een behoorlijke weersovergang hè: voel ergens een griepje opkomen en verwacht in de nacht van donderdag op vrijdag een uitbraak ![]()
@ sev, hebben ze in turks-cyprus dan geen dienstplicht?? ook mooi…ik heb wel gehoord dat cyprus erg erg mooi is, alleen er is amper toerisme in het turkse gedeelte.
@ de rest, ik begrijp nu dat het allemaal veel te verwarrend is om alles wat er met mij gebeurd is en gebeurd bij te houden. mijn excusses. zal me proberen in te houden…maar er speelt zoveel op dit moment.
ex-man, ex-turk, yeni-turk, bank-werk, turkije-werk, nieuw-werk-buitenland, nieuw-werk-NL, woonruimte, ouders, vaderdag, oude-auto, vrienden-NL, vrienden-Turkije, digitale-vrienden…en geld problemen, geleend-geld van de bank, uitgeleend-geld dat niet terug komt, geld in turkije, geld in NL, geen geld, nog minder geld. hahahahahhaa, lijkt wel een soap en ik word langzaamaan echt GEK!!!
de bedoeling was om ff rust te pakken in turkije om na te denken wat ik wilde na mijn echtscheiding en dan nu dit…ohohoohhhh!!
ok, het wordt weer vaag, mijn excusses, iyi geceler, truste
Nou zeg, wat een gebabbel onder de 2e helft Duitsland-Polen. Ja zelfs dat heeft deze voorheen-anti-voetbal-fan gekeken. Effe bijkomen. Nu ff bijpraten…
@Kristina
Echt stoer een stel van die technische vrouwen ![]()
De stage was super gegaan. De meiden hadden geluk. Een leuke tijd nu om mee te lopen omdat de geiten aan het lammeren zijn. Hadden het geluk 2 bevallingen te zien. Na de noodzakelijke werkzaamheden zoals melken en voeren zijn we met fototoestel de stal in gedoken en hebben hele leuke foto’s met en zonder lammetjes gemaakt in het stro. Een paar mooie uitgeprint als herinnering voor de meiden.
Ook hadden ze een beetje pech, want eind van de middag moest de veearts komen. Een geit had moeite met lammeren. Is uiteindelijk een keizersnede geworden. Mijn man was weg dus heb ook nog voor operatieassistente gespeeld. Was lang geleden maar was het gelukkig nog niet verleerd.
@Fransijn
Zit niet alleen tegen bij onze Bloem. Jou zit het ook niet mee de laatste dagen. Hopelijk als eerste een positief bericht voor je schoonmoeder. Valt niet mee om altijd aan de zuurstof te moeten zitten.
Het ticket MOET gewoon lukken!!! Heb vertrouwen in je vrienden in Turkije. Zij gaan het vast en zeker in orde maken en dan ga je 10 juli lekker relaxen met E. Heb je gewoon dik en dubbel verdiend!!!
@Sev
Ja die eerste liefde :love: . Houd gewoon altijd een speciaal plekje in je hart.
@Bloem
Valt niet mee om orde te scheppen in de chaos. Kan ook niet in een paar dagen na alles wat er gebeurd is. Moet tenslotte wel allemaal verwerkt worden. Dat vreet energie en laat je zelfs in je dromen niet met rust.
Nou, hoop dat ik niemand vergeten ben. Ga lekker mijn bed op zoeken
Truste allemaal!
Hallo Iedereen,
Ik ben een hele tijd niet meer op het forum geweest wegens ziekte maar ik hoop weer regelmatiger te komen.
@Bloem,ik hoop dat je je weer snel beter voelt en toch terug kan naar Bodrum,uiteindelijk is dat toch hetgeen je het liefste wilt,STERKTE!
Voor alle anderen die op reis gaan binnenkort een fijne vakantie,en wie weet komen we elkaar tegen ergens in Turkije.
Als alles goed gaat vertrekken wij de 20 ste voor 14 dagen naar Alanya,om een beetje bij te komen van mijn slechtere periode.
Voor morgen een fijne dag allemaal!![]()
Welkom terug op het forum Jill. Heb je alvast in het lijstje gezet op de 20e. Hopelijk komt er niet meer tussen want een vakantie heb je dubbel en dwars verdiend als je ziek geweest bent. Beterschap verder.
Nur…17 juni … Adana ![]()
Mustafa…20 juni…Alanya
Jill … 20 juni … Alanya
Kristina …29 juni … Roemenie
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 10 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
@diamond…welkom thuis…fijn te horen dat je het zo leuk hebt gehad!! altijd leuk als je iemand treft van je iegen leeftijd!!
@von…ik heb geen verstand van die visum aanvraag, maar ik hoop dat je dot keer meer geluk hebt dan eerst!!
@kristaina…dus je komt met je ouders naar maastricht.!! wat een leuk idee…en idd, tochtjes over de maas zijn heel leuk!!
@bloem…meid meid meid…die rust id idd ver te zoeken!! erg, hoop dat je snel alles geregeld krijgt!!
gister slaapdienst gehad en nu nog op het werk…zo moe, maar hoef nog maar 2 uurtjes…dat scheelt.
wanneer komt cynthia eigelijk terug…?
groetjes
filiz