Turkish Tea Time deel 2

Goeiemorgeuh allemaal !

ja was ik ook vergeten de zetten

gunaydin!!!

@Von: Om ff verder te gaan hier en niet onder die turkse comeback of zo… O ja, héél lief zijn ze, en als ik wat wil en hij kan het betalen, dan koopt hij het ook voor mij terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft, maar ik ben iemand die graag luidop droomt :smiley: Zoals ik een mooie gsm had gezien in Turkije voor maar 99€ (hier ook trouwens zelfde) , toen zei hij: askim, als je terug komt, ligt hier een leuk cadeautje te wachten, koop aub nog geen gsm in België, ik zorg er wel voor ! Nou ja, nu weet ik wel niet of dat ervan gaat komen, hoop van niet want met dat geld kan hij andere dingen gaan doen ! Maar ja, het is zo lief bedoeld van ze ! Nu nog zien wat het in augustus zal worden van verrassing :smiley:

sev…was die gsm wit met geel?? :wink:

Neen zwart :stuck_out_tongue: hehe, daarom dat ik het niet helemaal meer snap :s

@Sev
Hebben vast een speciale uitvoering uitgebracht van die gsm.
Kleuren GEEL-WIT :stuck_out_tongue:

Ja wie weet :smiley: Maar wit - geel ??? Moet dan wel eerst es ff zien hoor … Hehehe ow néééé :smiley: Maar ja, zolang het van mn vriend komt is alles goed :stuck_out_tongue:

:turkey: Nur…17 juni … Adana :turkey:

Mustafa…20 juni…Alanya
Jill … 20 juni … Alanya
Toos…23 juni…Turgutreis
Kristina …29 juni … Roemenie
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 10 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Goeiemorgen,
Von, zou gewoon een goeie smoes verzinnen om toch mee te kunnen lopen morgen.

Franslijn, sterkte met je schoonmoeder en met het ticket komt het vast ook wel goed.

Bloem, logisch dat je na alles wat er gebeurd is , dat je de kluts kwijt bent. Het zal even tijd kosten om alles weer op een rijtje te zetten.

Nog een week en dan gaan we richting Turgutreis. Heb een behoorlijke baaldag vandaag. Gisteren een uitglijer in de douche gemaakt en heb mn voet gekneusd. Jammer dat het geen mooi weer is had ik lekker in de zon kunnen zitten. Maar ach je kunt niet alles hebben.

groetjes

Komt Nur eigenlijk nog vaak hier ? Naar mijn weten heb ik ze al een hele tijd hier niet gezien ? Of ben ik nu zo verkeerd ?

Oeps Toos toch!!! Dat is niet zo mooi, kan je echt een flinke schuiver maken.
Beterschap met je voet. Doe het maar rustig aan! Zou zonde zijn als je er in de vakantie nog veel last van zou hebben.

@Sev
Denk dat Nur het erg druk heeft. Had meerdere baantjes. Was pas ook begonnen als grondstewardess op Schiphol.

Ja heb ik inmiddels ervaren dat je een behoorlijke uitglijer kan maken, moet tot zondag met mn voet omhoog zitten. daarna moet het beter gaan. Zag me gisteren al met een oranje gips naar turkije gaan.

@ toos, jeetje he, oppassen, vooral in de douche met je slaperige hoofd!!

@ sev, misschien kan hij goedkoper aan “jouw” toestel komen en gaat het hem geen 100 E kosten

@jill, welkom terug en een hele fijne vakantie in alanya, gaat cker lukken en dan lekker bijkomen.

me: opende net mn mail, en ja hoor. hij is bereid om alles op te geven om me te vermoorden…zucht. LAAT ME MET RUST!!
ik wil naar huis!! maar kan dus niet.

vanacht wel heerlijk geslapen, totdat ik werd wakker gebeld door het uitzendburo, moet nu toch maar eens gaan werken…hopelijk is het wat.

Bloem, laat je niet gek maken, neem gewoon een ander e-mailadres, dan hoef je bedreigingen ook niet meer te lezen!

@Toos: beterschap he met je voet.

Iedereen@ het regent hier weer.
Alvast iedereen een fijn weekend, moet zo werken en ik ga morgen een weekendje naar breda!!!
Nog eventjes de bloemetjes buiten zetten en effies shoppen voor turkije!!!

Groet jac

@bloem je laat ons wel elke keer schrikken hoor…doe maar voorzichtig meis.
hopelijk is het werk wat , leidt in elk geval wat af toch…

@Toos…beterschap; beste beentje voor maar…

@llemaal; wat een timing , kwam vandaag de intercedent van het uitzendbureau even zomaar langs en een praatje maken met m’n baas en mij , hoe het gaat en zo…
Zit je daar met in je achterhoofd dat je misschien volg. wk bij Corendon aangenomen gaat worden.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah …sometimes :storm:

@Bloem
Mailt TD nog naar je dan? Of hebben je vrienden dit gemaild?
Hele goede beslissing geweest dan om niet terug naar Bodrum te gaan.

Dank je Jac, wens je een heel fijn weekend toe. Lekker genieten, het weer wordt in ieder geval beter. Enne lekker gevoel he om te shoppen voor Turkije. Ben ook volop bezig, heb een paar goeie boeken gekocht, nog wat leuks om aan te trekken daar, heerlijke bezigheid hoor.

@Bloem: Jeej, wat lees ik nu ? Meid, mag jij blij zijn dat je in Nederland zit ! Dus hij meent het écht écht écht ??? Hoe kan iemand nou zo zijn ! Bloem, wees aub voorzichtig en wacht AUB nog een tijdje om naar huis te gaan ! Wij willen hier geen tweede dergelijk artikel zien verschijnen zoals die andere vrouw ! We willen je zeker niet kwijt !

@Toos: Welke boeken heb je gekocht ? Om heel even nieuwsgierig te zijn :smiley: Heb mn hele boekenlijst nl op vakantieliefdes gezet…

@Von: hehe wat een toeval !

Heb vanmorgen 13 zonnebloempjes geplant :smiley: Heb ik gekregen gisteren in de garage waar we onze auto moesten laten vermaken! hihihihi

Heb de geilustreerde versie van Benini mystery van Dan Brown gekocht en 2 boeken van Viginia Andrews. Ken je haar boeken Sev?