Turkish Tea Time deel 2

@Toos: Dan Brown ken ik, nu ja, wie niet hé ? Maar die andere ken ik niet… Meestal lees ik waargebeurde verhalen en meestal hebben die maar 1 boek uitgegeven met hun levensverhaal. Ik lees zeer graag boeken over andere culturen en zo …

Sevgilim, Virginia Andrews schrijft of liever schreef want ze leeft niet meer, meestal spannende boeken over kinderen die het niet best hebben thuis, soms een beetje bizar. Kan het je aanraden om ze lezen

Klinkt leuk, wel ja spannend eerder !

Zijn ze ook, als je er eenmaal inzit, blijf je lezen. Ze bestaan meestal uit meerdere delen.
Trouwens vond Delta Deceptie van Dan Brown ook een goed boek, heb je die al gelezen?

nou vanmiddag op gesprek voor die baan, verdiend erg goed, en 3-ploegendienst, dus veel rare uren, makkelijk werk (niet te veel nadenken) en veel vrije tijd.

die email had ik gewoon van de psycho-ex zelf gehad, in het engels uiteraard. dit is de eerste keer sinds vorige week op de luchthaven dat ik iets van hem hoor. toen belde hij me nog op mn turkse nummer.
hij had destijds alles gewist, maar weet mn email-adres nog uit zn hoofd. aan de ene kant ben ik wel opgelucht weer zo’n creepy bericht te krijgen, betekend dat ik dus echt niet voor niks ben weggegaan en het dus wel ECHT de juiste beslissing is geweest, helaas, maar waar.
anyway, ben een beetje ondersteboven, maar het zei zo, denk dat ik maar heel heel erg gauw een nieuwe favo-land moet zoeken, want turkije is voorlopig echt NOT-DONE.
oh wat is het koud hier, brrrrrrrr

@Toos: neen nog niet gelezen, er wachten me hier nog bijna een heel boekenrek om gelezen te worden :wink:

@Bloem: Had hij je nog gebeld toen je op de luchthaven was ? Denk je dat een andere streek veilig genoeg is ? Of heeft hij overal wel zijn mannetjes zitten om alles in het oog te houden ?

@Bloem, kun je geen aangifte doen bij de turkse autoriteiten? Dit is toch te gek om mee te leven

hmhm Toos, volgens mij zitten er veel corrupte mensen daar bij de politie. Als die gek daar een paar vriendjes heeft zitten via via dan denk ik dat hij er nog gemakkelijk vanaf zal komen …

@bloem…vind ik een goed idee van toos…wie weet wat ze kunnen doen zodat jij weer met een gerust hart richting turkije kunt

@toos…wat rot van je voet…beterschap ermee…

jeetje…1 uurtje niet online en weer 3 pagina’s vol gekletst!!!

xx

filiz

Wij zijn goed :love:

@Bloem
Zoals je zelf al zegt, wel positief in die zin dat je nu zeker weet dat hij het werkelijk meent. Natuurlijk vreselijk dat hij je nog blijft bedreigen. Moet hij toch mee op houden. Je moest Turkije van hem verlaten en dat heb je gedaan. Maar wat spookt er door die zieke geest van hem? Je weet het nooit. Gekrenkte trots misschien omdat jij de relatie hebt verbroken?
En dit alles grijpt je natuurlijk nu ook extra aan na het vreselijke bericht van die belgische vrouw.

Sorry, mss had ik het niet mogen plaatsen van die Belgische vrouw…
Maar ik wil gewoon eerlijk zijn en mensen de ogen openen want ik wil niet op mn geweten hebben dat door mijn stilzwijgen er iets met iemand zou gebeurd zijn…

ach sev…meid, we snappen ook wel dat jij er niks verkeerd mee bedoelt hebt…ik denk ook dat dit verhaal veel mensen deogen doet openen;)
geen reden om je schuldig te voelen!!

@Sev
Waarom niet? Tuurlijk wel. Je hebt er heel goed aan gedaan om het bericht te plaatsen!!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

O jee, schrik me een hoedje, mijn werkgever in het journaal! En wel heel erg negatief, een bewoner van een verpleeghuis heeft een paar dagen dood op zijn kamer gelegen voordat hij werd gevonden. Volgens de directeur van het verpleeghuis leefde de man vrijwillig teruggetrokken. Dit kan en mag toch niet gebeuren!!! Gelukkig is dit niet gebeurd op de locatie waar ik werk.

owww zo akelig Marion !

jeetje marion…dat zal je ook maar gebueren ja!! gelukkig idd dat het niet op ‘jouw’ lokatie is…

verveel me joh!! ben moe…dus zou wel n uurtje op de bank willen liggen. maar dat vind ik daarna weer zo een verspilde tijd…oh oh dilemma!!

Ben ook moe, maar moet paraat blijven want ze kunnen me ieder moment opbellen om te gaan werken, en als ik nu slaap, sta ik daar met van die kleine oogjes pffff en op computer bezig zijn helpt ook niet echt om je wat fitter te maken …

@ marion: akelig zeg.
Ik werk ook in het verpleeghuis zal ze straks allemaal wel horen.
NOu ik ga nu werken.
Iedereen nogmaals een fijn weekend, misschien kom ik morgen vroeg nog effies posten, maar datweet ik nog niet zeker.
Nou de groetjes jac

@ marion, he bah zeg, wat een naar bericht en dat via het journaal, geen interne memo gehad??

@ sev, ben jij mal zeg!! alles moet en mag geplaatst worden hier, je kunt het lezen en er alleen maar je voordeel ermee doen.

@ rest, heb geen aangifte gedaan, om de volgende reden: als ik ooit terug zou gaan en psycho ex zou dat weten dan zouden er een aantal dingen kunnen gebeuren:

1. hij is zo kwaad dat de politie door mij is langs geweest dat hij me nu echt dood wil hebben
  2. hij heeft al die tijd niks meer van me gehoord en het doet wat minder pijn en hij laat me gewoon verder gaan met wat ik doe (dat is dus als ik NIET naar de politie ga)

als ik wel naar de politie zou gaan, dan weet ik echt cker dat hij als enigste doel in zn leven zou hebben om mij pijn te doen.
ik kijk het nog ff aan…forgive but never forget.
erg jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen.
ik weet wel dat hij nooit naar side of kusadasi zou gaan, maar ja, om daar nu naartoe te gaan…? ik weet het niet. misschien ga ik in sept. nog die kant op en dan eens kijken in kusadasi en bodrum?? weet het niet, weet het niet.

@Bloem: altijd welkom in Kusadasi ! Kunnen we es afspreken daar of zo ? nou, dit is mijn favo plaatsje !