Heey ik heb ook even weer bijgelezen (wat een dagtaak was dat!)
Bloem wat verschrikkelijk allemaal!!! Ik snap die vent echt niet! Hoe kun je nou zo´n wrok tegen iemand koesteren!! Ok dat je boos bent is tot daar aan toe, maar dit slaat alles!!! Echt zieke gast!
Bloem, je bent ook altijd welkom hier hoor! Als je er even een dagje ofzo tussenuit wil…
Sorry ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest hier, maar heb et druk met school ed.
Binnenkort waarschijnlijk iets van 22 juli geef ik samen met een Turkse vriend een Turkey-Meets-Holland feest! In het huis van mn ouders (die zijn dan met vakantie, als et goed is…) Hij komt 14 juli naar Nederland, studeren hier in Groningen. En op deze manier leert hij meteen mensen (vrienden) kennen hier. Hij zorgt voor turkse hapjes en de waterpijp en ik voor de Hollandse hapjes. Hihi bitterballen met baklava en krokketten met waterpijp hihi!
Wild-west net in het brabantse land. Waren 6 paarden uit de wei gebroken die over ons land richting een drukke weg liepen. Politie gebeld, in de tussentijd zou ik het verkeer waarschuwen zodat ze rustig gingen rijden, voor het geval de paarden de weg op zouden komen. Samen met mijn schoonmoeder posten aan de weg. Schoonvader de paarden de wei in zien te houden. Wachtend op de politie, die dus niet kwam. Ondertussen was de eigenaar al gearriveerd met een aantal mensen om de paarden te vangen. Bleek later dat de eigenaar politieagent was.
@Marion: wow, wilde ik wel gezien hebben ! Paarden zijn zo een prachtige dieren, zou jammer geweest zijn mocht er ze iets overkomen !
@Kelebek: Lijkt me erg leuk hoor dat feestje ! Enneuh, smakelijk menu moet ik zeggen ahum hihihihihi nou, smaken zal het je zeker !
@Filiz: en meid ? Goed geslapen ? Over mij gedroomd ? :asleep:
Heb een uurtje moeten gaan werken, straks de auto van mn zus en ik naar de garage gaan halen en ik moet mee om als tweede chauffeur te spelen, moet de autostrade alleen op helleuuuuuuup !!!
**Ik heb heimwee!!! Ow zit hier Turkse muziek te luisteren en het begint weer helemaal te kriebelen Hebben al stiekem ff in de gidsen gekeken wat een weekje Alanya kost in oktober **
@ marion, idd wilde westen zeg, jeetje…gelukkig eind goed al goed, maar de ene dag operatie-assistent en de andere dag paardenvanger…verschil moet er wezen
@rieneke, dat gaat een super feest worden. ik was trouwens erg teleurgesteld dat turkije neit naar het wk ging, anders had me dat een feest geweest!!
@filiz, en lekker geslapen?? @sev, het is geel en wit en het is…?? @diamond, snap je HE-LE-MAAL!!
enne ikke, tja, aangenomen, volgende week beginnen. 40 uur in de week, 3 ploegen-dienst en het saaiste werk ooit volgens mij (kijken naar 24 kanalen tv, of er eentje uitvalt, zo niet, gewoon blijven kijken, zo wel, ff iemand bellen en verder kijken…joepie)
maar verdiend dus erg goed, en is voor 2,5 mnd. eens kijken of we een beetje geld kunnen verdienen en een beetje tot rust kan komen…
to be continued
@ Bloem: Ja ik was ook zwaar teleurgesteld dat Turkije niet mee kon doen aan het WK, dat was nog eens super geweest! Dan zou K naar Duitsland komen en meteen mij komen bezoeken! Maar ja het mocht niet zo wezen
Fijn dat je weer werk hebt, al is het misschien niet echt leuk werk, het verdient iig weer
@ Marion: Maar alles is nu weer opgelost?
Pfffff heb een baaldag vandaag! Verveelde me al de hele tijd… Moet iets doen voor school, wat ik niet voor elkaar krijg, argh! En tot overmaat van ramp, had K bij zn msn plaatje een foto van hem S en een meisje… goh laat me raden… de nieuwe vriendin van S, waar die ook maar meteen mee is gaan samenwonen (als ik het goed heb begrepen…) BAH! Daar zat ik niet op te wachten! Mis hem…
@Bloem
Je ziet het wel, ben van alle markten thuis. En morgen heb ik mijn wekelijkse dagje kantoor :laugh: .
Idd niet het interessantste werk maar een goed salaris maakt heel veel goed, zo veel te sneller ben je uit de schulden. Wordt het misschien een klein stukje rustiger in je koppie.
@Dia
Heb hetzelfde probleem. Zit ook altijd meteen weer in de reisgidsen te snuffelen als we terug zijn van vakantie. Tot grote ergernis van manlief.
@Rieneke
Alles weer opgelost.
Kan me voorstellen dat je baalt dat S. al zo snel samenwoont.
@Dia. kan ik me helemaal voorstellen. Aanbiedingen genoeg hoor voor Turkije…
@Bloem…succes op je job. idd leuk is het niet maar werk is werk en geld is geld. Kan je 24 programma’s tegelijkertijd kijken…Zal menigeen jaloers op je zijn nu met het WK haha…
Zou heerlijk voor je zijn straks uit de schulden en weer zicht op Turkije.
Heb je al een ander emailadres, telefoonnumer enzo?..liefs & sterkte
Over werk gesproken…
heb besloten morgen toch de dag mee te lopen bij Corendon , afgezien van het minimumsalaris dat ze bieden en de reisafstand (1 uur en 15 min met OV, maar met auto waarschijnlijk minimaal net zo veel ivm files…) .
pieker al de hele dag over een goede reden om morgenochtend m’n werk te kunnen bellen dat ik niet kom.
ziek melden lukt me nooit .
Goh hoe doen anderen dat toch als ze een baaldag hebben of zo en zich nep ziek melden.
En wil ook weer niet een al te ernstig iets faken, voelt niet goed.
eigenlijk voelt niets goed.
Ben doodmoe van het gepieker en getwijfel.
@ Von,Je kan misschien je werk bellen en zeggen dat je een enorme migraine hebt en dat je de telefoon uittrekt,de gordijnen dicht en zeker je deurbel afzet,ze zullen dat echt niet komen controleren.
dank je Jill, denk dat ik idd maar een ernstige hoofdpijn op ga voeren waar je scheel van gaat kijken…:sick:
bah zie het helemaal niet zitten, kan helemaal niet liegen. :embarrese
ach een of ander zielig verhaal dat je broer/ buurvrouw jou vannacht uit bed heeft gebeld met een gebroken voet/ afgesneden vingertoppie en dat je echt mee moest naar het ziekenhuis en nu helemaal gebroken bent en echt niet kunt komen werken??
offe…overstroomd bad en nu wachten op de verzekeringsagent en de loodgieter en…stress, nee ik kan echt niet komen
offe…je auto startte vanochtend niet en toen wilde je de fiets pakken en nu ben je helemaal ergens anders terecht gekomen doordat je de verkeerde bus hebt gepakt (wel om 11.00 ofzo pas bellen)
nou goed, kies er maar eentje uit.
kreeg net weer een mail, heb maar een reactie gestuurd, met: wat wil je nog meer van me? laat me met rust.
werk zal erg saai zijn, ben aangenomen en moet dus woensdag beginnen. tis geen gewone tv, het zijn 24 zwitserse zenders die we op van die puzzelschermen in de gaten moeten houden, nou ja, zie het woensdag wel, verdiend goed, verstand op nul en ff nergens aan denken.
Allereerst wil ik jullie meeslepen in mijn hele blije stemming!! Wat is het toch heerlijk om na drie optredens keihard gewerkt te hebben (het is niet alleen maar knopjes drukken) te horen: ‘Dames en heren, mag ik dan nu een hartelijk applaus voor de dames van het licht en geluid’ (en dan ook echt een daverend applaus te horen!!!) Aaaaah!!! Geweeeeldig!!!
@ Toos: is niet zo best met je voet… Kneuzing kan echt heel erg pijn doen!! Beterschap ermee. Hopen dattie beter is voordat je op vakantie gaat…
@ Bloem: wat Eng!! Ik denk eerlijk gezegd dat politie of wat dan ook niet veel zal doen… Hij heeft daar idd misschien vriendjes, maar bovenal heb ik zelf niet zoveel vertrouwen in politie. Ik weet het niet, het enige wat ik echt kan doen is je een beetje steunen. Klets je verhaal er lekker uit!
@ Diamond: Welkom terug (thuis?)! Waar ben je eigenlijk geweest? schaam Sorry, maar ik houd het niet allemaal bij, gaat iets te snel voor mij… Wat hebje allemaal uitgespookt daar op vakantie? Nog leuke mensen ontmoet??
@ iedereen: ik moet nu scheikunde gaan leren… Had een 4,7 maar mag hem overdoen. Joepie. Nog even doorbijten, een paar voldoendes halen en ik ben over!!
Slaapze allemaal!!